Dodaj do ulubionych

jaki krem na dzień?

IP: 80.48.38.* 30.01.03, 08:16
kupiłam krem na dzień Erisa z tej serii naczynkowej,półtłusty dosyc fajny(i
pod oczy tez-zobaczymy jak podziała:))ale nie przewidziałam jednej rzeczy,że
podkład bedzie sie na nim źle rozprowadzał:(co polecicie zamiast tego?
Edytor zaawansowany
  • 30.01.03, 09:24
    a co ma robic i ile ma kosztowac? napisz, jaka masz cere,
    ile lat, ile chcesz na ten krem przeznaczyc - bo jak na
    razie to moge tylko zgadywac, ze chcialas zimowy krem do
    cery naczynkowej.

    moze lepiej byloby uzywac specjalnego kremu na naczynka,
    a potem nakladac cos drugiego, na czym makijaz sie dobrze
    trzyma? z kremow zimowych chwalone sa YR bio calmille, AA
    Oceanic w pomaranczowym pudelku i weather everything
    clinique.

    xx.
  • Gość: Becia IP: 80.48.38.* 30.01.03, 14:25
    anexxa napisała:

    > a co ma robic i ile ma kosztowac? napisz, jaka masz cere,
    > ile lat, ile chcesz na ten krem przeznaczyc - bo jak na
    > razie to moge tylko zgadywac, ze chcialas zimowy krem do
    > cery naczynkowej.
    >
    > moze lepiej byloby uzywac specjalnego kremu na naczynka,
    > a potem nakladac cos drugiego, na czym makijaz sie dobrze
    > trzyma? z kremow zimowych chwalone sa YR bio calmille, AA
    > Oceanic w pomaranczowym pudelku i weather everything
    > clinique.
    >
    > xx.


    a mozna tak dwa kremy naraz nałozyc i puder jeszcze??to nie za duzo?ten krem co
    kupiłam bede chyba uzywac na noc(bo na dzien za tłusty)a pod makijaz jakis
    inny,tylko jaki..przydałby sie taki co to rozjaśnia skóre,zmniejsza
    zaczerwienienia i zawierał filtry ochronne,cere mam suchą/wrażliwą,lat 23 -do
    50zł( na razie krucho z kasa) ale jesli jest z wyzszej półki godny polecenia to
    z checia poczytam,moze sobie sprawie na urodzinki;)
    pozdr
  • 30.01.03, 15:48
    Gość portalu: Becia napisał(a):

    > a mozna tak dwa kremy naraz nałozyc i puder jeszcze??
    > to nie za duzo?

    mozna, mozna. tylko trzeba sie dluzej przygotowywac, zeby
    wszystko zdazylo wsiaknac.

    > przydałby sie taki co to rozjaśnia skóre,zmniejsza
    > zaczerwienienia i zawierał filtry ochronne,cere mam
    > suchą/wrażliwą,lat 23 -do 50zł( na razie krucho z kasa)

    z opisu wynika, ze nadawalby sie oligo 25 vichy, tylko
    nie wiem, jak on z filtrami stoi. no i kosztuje 20 zl
    wiecej, ale za 50 ml, a to jest bardzo duzo.

    o, albo moze ktorys z tych taniutkich kremikow bielendy z
    linii fortel? jakis taki rozjasniajaco-dotleniajacy na
    pewno tez maja, a sa naprawde tanie. tylko znow nie wiem,
    co z filtrami (ja sie tym, tak po prawdzie, malo
    przejmuje, wiec nie jestem zaznajomiona z tym tematem).

    > ale jesli jest z wyzszej półki godny polecenia to
    > z checia poczytam,moze sobie sprawie na urodzinki;)

    mnie bardzo pomogl na cere total turnaround clinique - z
    tym ze to juz koszt powyzej 100 pln na pewno. ale jesli
    chcesz, to mozesz sobie kupic na probe 7 ml na allegro,
    widzialam ostatnio - 20 zl plus koszty przesylki. jak ci
    sie sprawdzi, to bedziesz wiedziala, ze to to i ze trzeba
    uskladac:)

    xx.
  • Gość: justy IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 30.01.03, 18:23
    Akurat nie zgodzę się z opinią, że Oligo 25 byłby dobry- poza tym, ze ma
    zapobiegać obkurczaniu naczynek, nie ma żadnych filtrów.

    Może coś z serii w wit PP Dermiki lub AA Oceanic?
    Fortel Bilenedy z rutyną (i filtrem minerlanym) też byłby pewnie dobry, a nawet
    jeśli nie, to jest tak tani, że nie szkoda kasy na eksperyment.

    Możesz też pomyśleć nad kremem Ruboril (w aptece)- wzmacnia naczynka, obkurcza
    je i zawiera filtry (mineralne), czytałam sporo pozytywnych opinii, ale nie
    wiem, czy nie będzie za "ciężki"- cena nie więcej niż 50zł.
  • 30.01.03, 19:45
    no wlasnie ja tez nie bylam przekonana co do oligo 25, bo
    zdawalo mi sie - jak widac slusznie - ze nie ma filtrow.
    zapewne bedzie tak, jak z thermal s, ktory po jakims
    czasie pojawil sie w wersji uv, z filtrami.

    xx.
  • Gość: Becia IP: 80.48.38.* 31.01.03, 08:01
    Bielende juz miałam(ten niebieski kremik)i jest faktycznie dobry,zapewne
    jeszcze nie raz do niego wróce ale potrzebuje teraz czegos mocniejszego, bo od
    tego kompa(praca)wyglądam strasznie:(o Total turnaround clinique tez słyszałam
    pozytywne opinie ale nie wiem czy nie jest za silny chyba,że bede go stosowac
    kilka razy w tygodniu jako "kuracje";)zastanawiam sie nad Dermiką z wit.P-ten
    zel obkurczająco-wzmacniający i ewentualnie krem nawilzajacy mam nadzieje,że w
    moim wieku moge go juz uzywac:)
    Dzieki za rady,buziaczki:)
  • 31.01.03, 10:18
    nie wiem, jak na ciebie podziala TT, bo to w koncu zalezy
    od skory. ja uzywam codziennie, czasem nawet rano i
    wieczorem, cere mam piekniejsza niz norma przewiduje;)

    xx.
  • Gość: nenne IP: *.icpnet.pl / *.icpnet.pl 31.01.03, 14:47
    Powiem tylko, że na Ruboril cięzko jest położyć makijaż, on tworzy taką białawą
    suchą warstewkę na skórze. raczej mozna go portaktować kuracyjnie, w domu.
    Ciekawa jestem sama tej Bielendy z rutyną i filtrem. jak wysoki to filtr?

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.