Dodaj do ulubionych

blagam, pomozcie, plakac mi sie chce!

12.07.06, 20:12
Dziewczyny, mialam problemy z cera. Gdy bralam hormony- buzka jak u
niemowlaka, zadnego pryszcza, krostki, gladka buzka. Pol roku temu odstawilam
tabletki i ciagle cos mi wyskakuje, mam tlusta cere, nie wspomne juz o
pryszczach gdy mam okres. Uzywalam maseczek, pilingow, kremu ktory
polecalyscie na forum (Sudocrem) i troche pomoglo, powiedzialabym -
zmniejszylam tłustość skory. Poszłam do kosmetyczki, żeby oszysciła mi twarz,
usunęła zaskórniaczki itd. I co? Minęło kilka dni, a na twarzy mam czerwone
plamy, świecę się i jestem tłusta.
Pomóżcie, podpowiedzcie do kogo się udać.

Pozdrawiam
Ania z Wawy
Obserwuj wątek
      • aaniucha Re: blagam, pomozcie, plakac mi sie chce! 12.07.06, 21:46
        nie jem prawie słodyczy....

        zastanawiam sie nad tym dermalotologiem. ale z drugiej strony podlecze,
        powiedzmy skore, ale czy na zawsze znikna pryszcze, zaskórniaczki? Dlatego
        szukam zaufanej kosmetyczki, do ktorej moge raz na jakis czas pojsc w celu
        odswiezenia buzki. Macie kogos takiego?
    • elfia4 Re: blagam, pomozcie, plakac mi sie chce! 12.07.06, 23:38
      Przy cerze trądzikowej nawet zaleczonej nie można mechanicznie oczyszczać
      twarzy. Co za kosmetyczka zrobiła ci taką krzywdę?! przecież mogła ci nałożyć
      peeling enzymatyczny, albo zaproponować kilka innych sposobów oczyszczenia
      twarzy.
      Nie chcę cię straszyć, ale moja koleżanka miała takie problemy po oczyszczaniu
      mechanicznym i skończyło się kuracją u dermatologa. Pocieszający jest fakt, że
      da się doprowadzić cerę do poprzedniego stanu, ale to wymaga trochę
      cierpliwości i leczenia.
    • smisto Re: blagam, pomozcie, plakac mi sie chce! 13.07.06, 10:06
      Nie radzę próbować przemywania twarzy wodą ze spirytusem, bo strasznie wysuszy
      ci skórę. Ja miałam problem z cerą od kiedy zaczęłam używać plastrów EVRA, i
      moja koleżanka-dermatolog poleciła mi krem Biodermy Sebium AKN- do kupienia w
      aptece. W moim przypadku pomogło, cera gładka, tylko trzeba sie uzbroić w
      cierpliwość. Dodatkowo możesz poprosić dermatologa o przypisanie jakiegoś leku
      z antybiotykiem, ja stosowałam kiedyś aknemycin - super
      • iskierka4 Re: blagam, pomozcie, plakac mi sie chce! 13.07.06, 11:52
        Ja tez bralam tabletki anty. Po odsatwieniu zrobila mi sie fatalna cera - jest
        to normalne i kazda dziewczyna po odsatwieniu tabletek ma takie problemy.
        Teraz po prostu hormony same ci pracuja. Ja bralam tabletki castangus na
        zaburzeni hormonalne - ziolowe do kupienia w aptece. Przez rok walczylam z
        pryszczami na twarzy a te na plecach mam do dzis a minely 3 lata. Jak sie
        bierze tabletki antykoncepcyjne to cera jest idealna-moja byla taka promienna,
        mialam jakis blask. Ale sto razy bardziej wole juz swoj naturalny cykl niz
        pigulki i juz do nich nie wroe. Licze ze jak urodze dziecko to cera mi sie
        poprawi. Powodzenia!!
        --
        Pozdrawiam
        • tori86 Re: blagam, pomozcie, plakac mi sie chce! 13.07.06, 12:13
          jezeli chodzi o platki, ja po prostu biore niewielka garsc do reki, dolewam najlepiej goracej, badz cieplej wody, robi sie z tego papka i wcieram to w twarz, a pozniej zmywam ( robie tak dopiero od tygodnia, ale moja siostra myje twarz w ten sposob ponad pol roku i nie ma ani jednej blizny na twarzy, a miala ich znacznie wiecej ode mnie, wiec to chyba dziala)
        • tasza.n Re: blagam, pomozcie, plakac mi sie chce! 13.07.06, 20:32
          iskierka4 napisała:

          > Ja tez bralam tabletki anty. Po odsatwieniu zrobila mi sie fatalna cera - jest
          > to normalne i kazda dziewczyna po odsatwieniu tabletek ma takie problemy.

          Nie każda - ja nie miałam. A brałam tabletki 12 lat bez przerwy.

          --
    • jaga_29 Re: blagam, pomozcie, plakac mi sie chce! 13.07.06, 19:52
      Idź jeszcze raz do lekarza, najlepiej ginekologa-endokrynologa.Zrób badania.
      Jeżeli w czasie brania hormonów cera się poprawiła, nie ma co liczyć na kuracje
      zewnętrzne. Nie słuchaj średniowiecznych poglądów dotyczących hormonów. Znajdź
      dobrego lekarza. Pozdrawiam i powodzenia!!!
      • zaneczka Re: blagam, pomozcie, plakac mi sie chce! 13.07.06, 21:00
        tak sobie mysle-nawet jak zrobisz badanie na hormony to przy twoim tradziku
        pewnie wyjdzie ci cos nie tak i bedziesz musiala brac inne hormony-kolo sie
        zamyka.
        ale moze nie-choc tak naprawde to ja nie mam kolezanki z wynikami hormonalnymi
        ok-a znalezienie dobrego endokrynologa-ha!
        radze skupic swoje poszukiwania na dobrym dermatologu-pic duzo wody mineralnej
        oczyszczac cialo z toksyn,jesli chodzi o jedzenie to nie ograniczac sie-polecam
        forum i strone luskiewnik-wpisz w google luskiewnik i znajdziesz-sadze,ze cos z
        tego wybierzesz dla siebie i zycze wytrwalosci,odpornosci psychicznej i duzej
        dozy usmiechu.
        pozdrawiam
      • mikams75 Re: blagam, pomozcie, plakac mi sie chce! 13.07.06, 21:05
        ja po wielu latach na tabletkach tez mialam problemy z cera po odstawieniu.
        Rozmawialam o tym z "moja" ginekolog i powiedziala, ze to normalne i zeby nie
        meczyc cery i ze sie wszystko unormuje. Poprawe widzialam po 6-8 miesiacach a
        zupelnie ladna cere mialam po roku. Lekarka twierdzila, ze wszystko jest w
        porzadku i nie chciala zlecic zadnych badan, a chodzilam prywatnie.
        • aaniucha Re: blagam, pomozcie, plakac mi sie chce! 13.07.06, 21:20
          mam wiec nadzieje, ze i mi jakos to wszystko sie uspokoi. Minelo pol roku jak
          nie biore tabletek... wiec cierpliwie poczekam. Na razie oczyszczam skóre, dbam
          o nia i mam nadzieje. Najgorzej jest w te upaly, swiece sie, mam wrazenie ze
          wlasnie wyskakuje mi jakis pryszcz i wszyscy sie na mnie patrza :) Czasem mysle
          ze zamiast do dermatologa, powinnam isc do psychologa z tymi swoimi lekami :)

          Serdecznie dziekuje za pocieszenie :)
          Pozdrawiam
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka