Dodaj do ulubionych

Czy to nie powinno byc zabronione ??

28.02.07, 20:14
Chodzi mi o chwyty marketingowe i zapewnianie klientow o cudownym dzialaniu
kosmetykow/specyfikow, podczas gdy sa to bujdy na resorach - tylko i
wylacznie sluzace temu, aby nabijac producentom kase. Na rynku na pewno jest
masa produktow, ktorych dzialanie nie jest niczym potwierdzone, czasem jest
to zwykle placebo lub prosta rzecz o prostym dzialaniu, przedstawiona jako
cudo w pieknym opakowaniu. Np capivit hydro control - od lekarza uslyszalam
ze to jest sciema, ale jak to - produkt apteczny, na opakowaniu ktorego moge
przeczytac jakie to on ma super dzialanie i super nawilzanie, od srodka. Ktos
tu pisal o kremie pod oczy soraya - ze ma dotleniac - nawilza, ok, ale z tym
dotlenianiem to chwyt marketingowy - cos ladnie brzmi to wcisnijmy to
ludziom, to ladnie sie przeda. Albo rozne tabletki na cellulit - o slynnym
juz Cellastar (chyba taka nazwa, bardzo drogie, 200zl) - z opisu produkcie
pozwalajacym pozbyc sie cellulitu raz a dobrze i skutecznie - wyczytalam na
wielu stronach, ze badania, jakie rzekomo zostaly przeprowadzone n/t super
dzialania tabletek, tak naprawde nie zostaly przeprowadzone nigdzie, nie ma
zadnego potwierdzenia zapewnien producentow ! Na pewno jest takich rzeczy
wiecej i tak sobie mysle - czy to nie powinno byc prawnie zabronione, karane?
Klienci oklamywani sa w zywe oczy ;/
Obserwuj wątek
    • neroli2 Re: Czy to nie powinno byc zabronione ?? 28.02.07, 20:34
      rzeczywiście tak jest, że część kosmetyków to poprostu tylko i wyłącznie dobra
      ich reklama a nie skuteczność. Mojej koleżanki dziadek który jest chemikiem
      spojrzał kiedyś na jej kosmetyki i stwierdzil, że prawie wszystkie maja ten sam
      skład tylko inaczej się nazywa.
      Ja ogólnie wole uzywac kosmetyków poleconych.
      Nie chce robić reklamy ale sama zaczełam używac kosmetyków do włosów firmy
      sakura i naprawde uważam ze sa rewelacyjne więc zaczęłam prowadzić sklep
      internetowy z nimi, tak samo jak można zauwazyc w wątku o rozstepach, ze
      dziewczyna sama posżła na zabieg nordema czy jako s tak i teraz sama
      postanowiła taki zakład otworzyć, myśle, że to jest to ktoś sprawdza zajmuje
      się tym poleca, rozpowszechnia, ja sama kupuje wiele rzeczy z polecenia.
      Jeśli chodiz o cellulit to ja wiem, ze żadne kremy czy tabletki nie zastapią
      ćwiczen i zdrowego zywienia które pomoże w pozbyciu sie celilitu.
      --
      www.sklep.arigato.pl
      • wytrwala Re: Czy to nie powinno byc zabronione ?? 28.02.07, 22:54
        no wlasnie, a producenci zapewniaja, ze te preparaty pomoga. Te tabletki to nie
        cellastar a cellasene, kiedys bylam zdesperowana i wszystkiego chcialam
        sprobowac i szukalam info o nich, normalnie obiecanki ze po zazyciu bedziesz
        Claudia Schiffer, a gdy pogrzebalam glebiej dotarlam do opinii dziewczyn ze one
        nic nie daja a sa drogie jak cholera.Bardzo mnie to zdziwilo gdy dotarlo do
        mnie, ze takich picow na wode w aptekach jest wiecej, a zawsze myslalam, ze jak
        cos jest z apteki to na pewno sprawdzone i dobre..
    • zettrzy Re: Czy to nie powinno byc zabronione ?? 01.03.07, 00:55
      no ale przeciez wiemy, ze to bujdy, wiec jest sie z czego posmiac

      i nie jest prawda ze kosmetyki nie dzialaja - owszem, maja okreslone skutki,
      czasem pozadane, czasem szkodliwe, natomiast jest prawda, ze rozni producenci
      prowadza badania skutecznosci swoich produktow; niestety, prowadza je na malych
      grupach wyselekcjonowanych uczestnikow, czyli z gory wiemy jakie beda wyniki
      tych badan :P

      --
      reszty nie trzeba

      MAKE STYLE NOT WAR
    • wimx Re: Czy to nie powinno byc zabronione ?? 01.03.07, 08:27
      Po przeczytaniu Watku od razu przyszly mi na mysl cudowne plastry na cellulit.
      6 sztukt za ok 50 euro. Przykleja sie na uda, albo brzuch, 2 x w rtgodniu. Po
      krotkim czasie stajesz sie superlaska. Doslownie w reklamie pokazuja ogromne
      portki,ktore w krotkim czasie zamienisz na rozmiar 36.
      To jest dopiero bujda na resorach. Najgorsze, ze w tej reklamie wypowiadaja sie
      osoby, na ktore rzekomo to zadzialalo i polecaja plastry innym.
      Jak mozna wciskac ludziom taki kit??
      --
      ...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka