Dodaj do ulubionych

Włosy Kręcone...

12.07.07, 16:06
Dziewczyny pomóżcie... Co mozna ciekawego zrobić z włosami kręconymi. Ciągle
to samo ściencie, kolor podobny pasemka ciemnobrązowe i jasne blond. Nudzi mi
się ciągle to samo cięcie, moze ktoś ma jakieś ciekawe propozycje lub rady co
z takimi włoskami zrobić... Dobijające, z włosami prostymi można próbować
różnych fryzurek a z keconymi ciągle to samo, monotonie jednym słowem.
Pozdrawiam.
Obserwuj wątek
    • mikams75 Re: Włosy Kręcone... 12.07.07, 16:12
      obawiam sie ze nie bedzie latwo. sama mam krecone wlosy i nawet jak je inaczej
      zetne to wygladam tak samo. Kazdy fryzjer to potwierdzil - zmiany sa prawie
      niezauwazalne przy scinaniu. Jedyne co mozesz pokombinowac dla odmiany to rozne
      upiecia.
        • ninka.dzi Re: Włosy Kręcone... 15.07.07, 11:58
          ahoj! a czy któraś z was może polecić dobrego fryzjera w warszawie /tzn.
          takiego, który potrafi strzyc kręcone włosy, mam na myśli/? zdarza mi się
          zobaczyć na ulicy ciekawie ostrzyżoną kędzierzawą dziewczynę, i zawsze się
          zastanawiam, jak jej się to udało - z moich doświadczeń wynika, że graniczy to z
          niemożliwością... pozdrawiam, polecam się!
    • duola77 Re: Włosy Kręcone... 15.07.07, 21:39
      Ścięcie faktycznie niewiele zmienia. Ja dbam o niebanalny kolor-
      oscyluję miedzy brązami a rudościami i mocno inwestuję w
      pielęgnację. Nie ma to jak zdrowe, lśniące, zadbane włosy :)
      • norka84 Re: Włosy Kręcone... 23.07.07, 12:53
        no własnie, dzisiaj idę do fryzjera io zobaczymy co wymyśli... myślałam żeby mu
        podpowiedzieć żeby mi je wycieniował ale tak nietypowo... chciałabym mieć
        dłuższe na przodzie a krótsze na tyle... albo poprostu na prosto... teraz mam
        wycieniowane przy twarzy krótkie a z uyłu dłuższe... heh nie wiem co mam
        robić...
        • mikams75 Re: Włosy Kręcone... 23.07.07, 14:52
          daj znac jak poszlo u fryzjera.
          niestety w moim przypadku jakbym nie miala sciete (a kombinowalam duzo) efekt
          ten sam i kazdy fryzjer potwierdzil, ze cieniowanie, wycinanie itd. beda
          niewidoczne po tym jak sie wlosy skreca po swojemu. Efekt - od lat wygladam tak
          samo i mam dosc!!
          Czekam na relacje!
          • roxy361 Re: Włosy Kręcone... 24.07.07, 10:32
            moge Wam z czystym sumieniem polecic Tunezyjczyka( wiec umie przede wszystkim
            scinac kręcone wlosy)Karim pracuje w studiu Catherine na Saskiej Kepie ul.
            Paryska 39 tel. 617-41-45, dodam, że pracowal dlugo u Jagi a teraz jest na
            swoim, nie ma mozliwosci, żeby wyjśc od niego niezadowolonym, wlosy ukladaja
            się rewelacyjnie i dodam, że praktycznie same, cala praca przy nich to
            wgniecienie kremu do loków i to wszystko, a do tego zawsze inaczej i
            oryginalnie, jedyny mankament to cena: 150,00 zl ale jak raz na 2 miesiace to
            jeszcze do przyjęcia.
    • pralkapierze Re: Włosy Kręcone... 24.07.07, 12:01
      a ja tam lubie swoje krecone wlosy do niedawna tez mnie denerwowalo to ze
      prawie zadnego ciecia nie widac ale taka nasza uroda:)
      wiesz ile dziewczyn nam zazdosci i ile sie morduje krecac zawijajac itp?
      nic tylko polubic

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka