Dodaj do ulubionych

Cała twarz w czerwonych plamach... pomocy !

01.09.08, 18:36
Witajcie

Dermatolog przepisał mi Differin. Po kilku dniach używania zauwazyłam że skóra
okropnie piecze i swędzi, w niektórych miejscach schodzi. Wszędzie są czerwone
plamy, skóra jest bardzo szorstka i wyskoczyło mi jeszcze więcej pryszczy. Czy
tak powinien działać ten lek?

Jak pozbyć się tych plam? smaruję kremami nawilżającymi ,ale mają to daje

zamówiłam sobie też mocno nawilżający z la roche, ciekawe czy mi pomoże...
--
"Nie ma lekarstwa na śmierć w ogrodzie"
Edytor zaawansowany
  • gory_szalenstwa 06.09.08, 23:36
    Najlepiej nie używaj mydeł, środków złuszczających, myjących, wody. Jeśli
    potrzebujesz wody do pielęgnacji twarzy, niech to będzie woda mineralna albo
    termalna. Plamy najlepiej by potraktować lekkim sterydem, najlepiej Advantanem -
    na receptę.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka