Dodaj do ulubionych

Kto był lipiec-wrzesień 2006 z Exim Tours ???

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.09.06, 09:15
Szukamy ludzi , którzy w sezonie lipiec - wrzesień 2006 wyjechali z biurem
EXIM TOURS i czują się oszukani przez organizatora.
Wszystkich , którzy nie chcą dawać robić z siebie durnia i okradać się
nieuczciwym biurom podróży , których nie stać na marnowanie urlopu i pieniędzy
prosimy o kontakt na adres e-mailowy :

pseudo_urlop.et@op.pl

Wróciliśmy dziś rano z urlopu , który sporą grupę ludzi kosztował kupę nerwów.
( Hotele RUSPINA i SKANES EL HANA w Monastirze. )

Będziemy występować z oficjalną skargą przeciwko Exim Tours - potrzeba jest
jak największa ilość ludzi , którym Exim Tours zmarnował czas i pieniądze.

Prosimy o e-maile z podaniem : terminu pobytu , nazwą miejscowości i hotelu ,
oraz RZECZOWYM i KRÓTKIM opisaniem sytuacji , która odbiega znacznie od
ogólnie przyjętych norm i zachowań.

Nam np. biuro na lotnisku zmieniło samowolnie hotel , skierowało do innego niż
( dużo wcześniej ) wykupywaliśmy, 3 dni ( na 7 dni urlopu ) spędziliśmy na
walizkach i w recepcjach hotelowych i w warunkach odbiegających znacznie od
tych co obiecywała nam umowa. Rezydenci są nieuchwytni lub chamscy , biuro
wykupuje najgorsze pokoje w hotelach i jeśli ktoś trafi na pokój lepszy niż na
tyłach śmietnika , przy rurze wentylacyjnej lub na zapleczu kuchni , wymiga
się od obskurnego bungalowu ( w **** hotelu) , nie zaczadzi się smrodem lub
nie przytepi słuchu ciągłym szumem to ma sporo szczęścia. Również będzie miał
fart , jak rezydenci nie powiedzą mu ( jak nam ) , że " jak się nie podoba to
mogliśmy tu nie przyjeżdżać" , albo , że " to nie problem Exim Tours tylko
wasz" to też będzie nieźle...
Exim Tours zmienia klientom wykupione wcześniej hotele , szasta cudzym
wypoczynkiem i cudzymi pieniędzmi. Koszt zamiany obskurnego bungalowu w hotelu
RUSPINA w Monastirze na normalny pokój hotelowy to żądanie dodatkowych 30 USD
na miejscu. Exim wykupuje najtańsze miejsca w hotelach ! Sprzedaje miejsca tam
, gdzie już tych miejsc nie ma ( oszukując ludzi ) i kieruje ich po przylocie
do tych hoteli , w których nie chce stracić miejsc , które biuro wykupiło
ryczałtem przed sezonem.

Wszyscy , którzy zostali potraktowani jak bydło i mają poważne zastrzeżenia do
biura Exim Tours niech odezwą się na podanego e-maila w terminie do 10
października .

Prosimy o podpisanie e-maila nazwiskiem , na jakie była zawierana umowa.
Prosimy o konkretne opisy sytuacji.
Niech odezwą się Ci , którzy mają coś do powiedzenia.
Za e-maile w stylu : " czuję się oszukany bo w pobliżu hotelu nie było klubu
go-go " itp. DZIĘKUJĘMY.

Pozdrawiamy wszystkich oszukanych , gratulujemy tym , którzy wybrali inne
biuro i zazdrościmy wszystkim , którzy przypadkiem trafili z tym biurem tam
gdzie powinni i dostali to , za co zapłacili.

E-maile zostaną wykorzystane wyłącznie do skargi na Exima Tours ( nazwiska
osób niestety są potrzebne - inaczej Izba Turystyki nie rozpatrzy skargi ).
Edytor zaawansowany
  • Gość: maruda IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.09.06, 15:41
    to juz trzeci wątek tej samej autorki w tym istotnym temacie.
    proponuje założyć jeszcze 10 kolejnych dla wiekszego odzewu.
  • Gość: Voyt IP: 217.153.131.* 25.09.06, 16:10
    Właśnie wrocilismy 21-ego wrzesnia po tygodniu w Hammamecie sotel Safa. Warunki,
    hotel i jedzenie jak i sama atmosfera bardzo fajne. Rezydentka bez zarzutu, choc
    malo korzystalem, tzn na powitanie i na odjazd. Ale nikt nie mial jakis
    powarzniejszych uwag w naszym hotelu

    ja NIC NIE MAM DO ZARZUCENIA!!!!

    Czas organizowalismy sobie sami i spedzilismy fajny tydzien. Nie wiem od czego
    zalezy pech niektorych - zbyt duze wymagania?? A moze rezydenci po prostu są do
    zmiany - tu powinno moze popracować samo biuro nad kadrą??

    Voyt
  • Gość: moni IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.09.06, 18:21
    wedlug mnie Exim jak najbardziej ok !!!
  • Gość: Piotr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.09.06, 21:59
    My tez niedawno wrocilismy z Sousse z Eximem i jestesmy bardzo zadowoleni , a co
    ciekawsze naszym rezydentem byl Timur ,ktory przychodzil na wszystkie spotkania .
  • Gość: mona IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.09.06, 22:10
    Ja byłam z Eximem na przełomie lipca i sierpnia i nie mam żadnych zastrzeżeń.
    Podróż, hotel, rezydent - wszystko było w porządku ! Mieszkałam w Ruspinie w
    ładnym, czystym pokoju w hotelu ( bez żadnych dopłat ). Rezydent był
    przesympatyczny. Na pierwszym spotkaniu, które przebiegało w fajnej i wesołej
    atmosferze, opowiedział nam wiele o Tunezji i chętnie odpowiadał na wszystkie
    pytania.Przez dwa tygodnie nie miałam żadnych problemów więc poza tym pierwszym
    spotkaniem więcej już się z nim nie kontaktowałam.Wszystkie dojazdy i odjazdy
    odbywały się punktualnie i były świetnie zorganizowane.


  • Gość: Mysza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.09.06, 09:54
    No to szkoda , że nasza grupa tak trafiła... :-(
  • Gość: r1 IP: *.hcm.com.pl 26.09.06, 10:09
    ja tez bylem z Eximem wszystko bylo ok. a ty wylalas tyle goryczy moze
    jestes zbyt wymagajaca co do siebie a nie mozliwosci finansowych nalezy brac
    hotel 5 ***** to moze cie zadowoli .albo jechac do Dubaju tam jest hotel 7
    *******moze bedzie ok
  • Gość: Mysza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.09.06, 10:22
    Ja nie jestem wymagajaca co do hotelu tylko nie pasuje mi szarganie mnie po
    roznych hotelach i przesiadywanie w recepcjach hotelowych przez 3 dni zamiast
    odpoczywanie... Chyba nie czytales tego co opisalam.
  • Gość: r1 IP: *.hcm.com.pl 27.09.06, 13:52
    ok
    to masz racje ze mialas 3 dni zarnowane ale na to jest reklamacja a na pare
    tys, turyst. to mialas pecha to byl promil niezadowolonych bo widac na
    forum sa same pozytywne opinie o Eximie tak ze larum podniesiony nie znajdzie
    poklasku ...reklamacja i tyle .moze nastempny urlop z Eximem sie uda
  • Gość: Ecuador69 IP: 195.117.174.* 26.09.06, 13:27
    Witaj, również byłem z Exim Tours przez 2 tygodnie w Porcie El Kantaoui w Club
    Kantaoui i jestem bardzo zadowolony. Wracałem tym samym samolotem co ty. Moje
    zadowolenie jest zarówno z hotelu, rezydenta, jedzenia jak i samego
    potraktowania przez wszystkich uczestników mojego urlopu. Oczywiście "koledzy",
    którzy przebywali w tym samym okresie w tym samym miejscu różnie do tego
    podchodzili i mając dokładnie to co ja w ofercie zamierzają skarżyc biuro: a to
    za złe traktowanie, a to za wanne nie taką jak sobie wymarzyli, a to za
    jedzenie, a to za złą pogodę, a to za.... - współczuję, że wam się nie
    podobało, ale zachęcam do tego, aby przejrzeć nastepnym razem dokładniej oferte
    i dopytać się wszystkiego wcześniej - aby nie trzeba było nastepnym razem
    bezpośrednio z samolotu siadać przed komputer i straszyć kolejnych
    urlopowiczów, którzy w 95% napewno będą zadowoleni - pozostałych 4% nigdy nie
    da się usatysfakcjonować, 1% będzie miało pecha i to nie zależnie czy jedzie
    się z Exim, Sun&Fun, Neckermanem, czy Tui.
  • Gość: Mysza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.09.06, 10:25
    Nie podobalo mi sie to , ze nie mialam urlopu za ktory zaplacilam a nie ze
    mialam krzywa wanne albo za slodki dzem. Kursowanie z walizami po hotelach i
    przesiadywanie w recepcjach 3 dni nie bylo zapisane w umowie , a 7 dniowy pobyt
    w hotelu owszem tak. Tylko , ze go nie bylo.
  • Gość: Sas IP: *.net81.citysat.com.pl 27.09.06, 10:29
    Niepodobalo sie , jestes niezadowolona - skarż Exim - a nie placz na forum. Sas
  • Gość: Nel IP: *.crowley.pl 27.09.06, 11:13
    Ja byłam i do Eximu nie mam żadnych zastrzeżeń.Tez byłam w Monastirze, i hotel
    i pokoje ok! Rezydent uchwytny,transfery, meldunek, wszytsko zapięte na ostatni
    guzik.Tym samym samolotem co ja wracali również ludzie z hotelu Skanes El Hana
    i byli bardzo zadowoleni!
  • slipka 27.09.06, 14:27
    Ja również byłam z tym biurem na początku września w sousse(chams el hana)i
    bylo super,bez zarzutów.Wszystko na czas,zero czekania na cokolwiek.Przykro ze
    Tobie sie to przydarzylo.Pozdrawiam i życze powodzenia
  • Gość: agawa IP: *.aster.pl 27.09.06, 16:36
    Mysza,doskonale cie rozumiem. Ja co prawda nie miałam takich przejść jak ty ale
    sam fakt, że wyloty były w "odpowiednio" dobranych porach straciłam również 1
    dzień pobytu. W dzień przylotu byłam w Tunezji późnym wieczorem oczekiwałabym
    że wylot też się odbędzie wieczorem albo przynajmniej po południu - tymczasem
    wylot był o bladym świcie, a zbiórka w hotelu w samym środku nocy. Ja rozumiem
    ze to zależy od przewoźnika, ale w obu dniach przeznaczonych na podróż
    (przylot, wylot) nie dostalam żadnego posiłku ( a zapłaciłam za niego),
    zapłaciłam również za 7 dni pobytu a nie za 6. Skoro takie sytuacje się
    zdarzają to można w katalogu napisać że sprzedaję się wycieczkę 6 dniową a nie
    7. Byłam również na wakacjach z tui - tam takie rzeczy się nie zdarzają -
    przyloty i odloty są tak dobrane godzinowo że jesteś na miejscu pełne 7 dni (no
    może +/- 1 do 2 godzin, a nie jak tutaj. Za niewykorzystane posiłki exim
    oferuje kilka dolarów za dzień - śmiechu warte! Ofertę może i mają tańszą o
    kilka zlotych niż porządne biura ale zawsze na czymś urwą, albo na godzinach
    przylotu, a to ci jeść nie dadzą...
    Osoba która ze mną była w tym samym hotelu narzekała do rezeydentki na
    karaluchy w pokoju, na co rezedentka odpowiedziała że to nie jej problem i
    nawet nie raczyła poinformować o tym fakcie w recepcji (nadmienię że osoba
    podróżująca nie porozumiewała się w obcych językach wiec sama tego zrobić nie
    mogla), więc od czego są ci rezedenci...? chyba tylko od wciskania wycieczek
    fakultatywnych od których mają prowizję..
    żałosne
    już nigdy nie pojadę nigdzie z eximem
  • Gość: Ecuador69 IP: 81.219.8.* 27.09.06, 18:19
    Witaj,
    Takie rzeczy jak czas wyjazdu mozna sprawdzić przed wyjazdem u przewoźnika, a
    nie robic zazkoczoną po przyjeździe.
    Ja osobiście byłem 15 dni, a wykupiłem 14dni i jestem z tego bardzo zadowolony.
    Wyjeźdżałem w sobotę rano z Warszawy, na miejscu byłem po 12.00, wyjeżdżałem
    natomiast w niedzielę o 0.15 z hotelu, z lotniska 3.15 (no może 3.50 - było
    opóźnienie)- co daje mi od soboty do soboty pełne 15 dni. Co prawda o 12.00
    musiałem opuścić pokój i kolacji już nie miałem (choć nikt by mnie pewnie z
    restauracji nie wyrzucił), ale paniki z tego nie robiłem, bo od czego się ma
    znajomych na wyjeździe, jak nie również od tego, aby przeczekać z nimi do końca
    wyjazdu, korzystając z pokoju. A kolacje zorganizowałem sobie we własnym
    zakresie i musze przyznać (choć z jedzenia hotelowego jestem naprawdę bardzo
    zadowolony, że zafundowałem sobie żarcie pierwsza klasa na mieście). Proszę nie
    narzekajcie po powrocie na wszystko, tylko więcej uwagi skupcie na wybieranie
    ofert. Tak naprawdę nie ma znaczenia z jakiego się jedzie biura, bo hotel zawsze
    jest ten sam. Tak rezydencji sa różni, ale od nich wcale tak dużo nie zależy,
    jak się wszystkim wydaje.
    Poznałem na wyjeździe dwie przeurocze, panie, które po pewnej wycieczce
    wysiadały w hotelu El Mouradi Pal Marina 5*****, pytając je jaki jest to hotel -
    bo robił naprawdę niezłe wrażenie, powiedziały, że są b. zadowolone, a co więcej
    hotel ten otrzymały juz na miejscu w zamian za jakiś obskurny 3*** w Sousse -
    Panie były z Exim i szkoda, że ich zadowolenia nie widzieliście. Więcej
    powodzenia przy następnych wycieczkach, jak nie z Exim to z innym biurem, bo nie
    ma nic gorszego jak nieudany urlop, a tym bardziej nerwy po.
  • Gość: Arabian maczo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.09.06, 22:14
    To są ludzie którym nie mozna ufac...przyjechalem na lotnisko do Krakowa ktory
    jest oddalony 160 km.od mojego miasta ,wylot miałem miec w srode wieczorem a
    okazało sie że nie ma mnie na liscie ,porostu ktos zgarną moje pieniadze a o
    rescie zapomnieli.Powiedziano mi że nie moge leciec i zebym zglosil sie do
    biora wktorym kupilem wycieczke ,takze pol nocu spedzilem na poszukiwniu
    jakiegos taniego hotelu w krakowie ,a rankiem wrocilem do mojego miasta wyjanic
    sprawe,tam oczywiscie jeden na drogiego zganial wine:)naszczescie ja jestem
    czlowiekiem wyluzowanym i nie robilem z tego afery i wiem ze mieli szczescie bo
    ktos inny bardziej nerwowy zrobilby zadyme jakiej malo z tego powodu.
    Oczywiscie znalezli mi inny hotel w innej miejscowosci i tu maja plusa ale
    dalej po przylocie nie moge sie doprosic zwrotu pieniedzy ktore ponioslem za
    pierwszym razem tzn.hotel przejazdy ,benzyna ,jedzenie...bo o zmarnowanym
    czasie to nie wspomne.Myslalem ze jestem jakims jedynym przypadkiem ale jak sie
    okazuje to nie jest wiecej ludzi niezadowolonych, ale i tak zycze udanych dni w
    tam w tym piekym i gorącym kraju!!!

  • nikitaa1 01.10.06, 12:51
    Witam,naczytałam się tutaj sporo pozytywów o bungalowach i hotelu Ruspina i
    sama NIE WIEM CO MYŚLEĆ o Ludziach, którzy ten HOTEL POLECAJĄinnym (BUNGALOWY),
    bo to po prostu OSZUSTWO!!! Sama wybrałam ten hotel, kierując się opiniami na
    tym forum!
    BUNGALOWY TO PO PROSTY SYF...STĘCHLIZNA, BRAK KLIMY, MRÓWKI FARAONA,
    KAFELKI...dla mnie to napewno nie 4* i za cenę 2.500zł od osoby !!! Pokoje w
    hotelu mają na pewno inny standard!Niestety za nie trzeba dawać dodatkową kasę
    i załatwiać we własnym zakresie. Koszty zatem rosną, a NERWY PUSZCZAJĄ...Byłam
    od 17.8-31.8.06 i w Ruspinie NIE BYŁO KLIMATYZACJI, za którą notabene
    ZAPŁACILAM EXIMOWI!!!
    Poza tym w hotelu też- jeden pokój oki, a w drugim SMRÓD nie do wytrzymania.
    Wielokrotnie zgłaszałam recepcji i NIC!Zatem sorry..ale wolę UCZCIWIE ludzi
    ostrzec,aby UNIKNĘLI problemów,takichjak ja! Reszta oki, basen, plaża, jedzenie
    itp, itd...ale BUNGALOWY NAPEWNO NIEEEEEEE!!!! pozdrawiam.....
  • Gość: mona IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.10.06, 15:09
    Witam !
    Ja też byłam w Ruspinie z Eximem ( lipiec- sierpień) i nie mogę na nic
    narzekać. Nie wiem od czego to zależy, ale bez żadnego załatwiania i żadnych
    dodatkowych opłat dostałam fajny pokój w hotelu. Po prostu mi go przydzielono
    i już !Z mojego pobytu jestem bardzo zadowolona i nie mam żadnych zastrzeżeń
    ani do biura ani do hotelu i jego obsługi.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka