Dodaj do ulubionych

kontrowersyjnie;)

09.01.06, 21:38
Napiszcie tu coś kontrowersyjnego,żeby się jakas dyskusja rozkręciła:)
Edytor zaawansowany
  • snegnat 09.01.06, 21:44

    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • snegnat 09.01.06, 21:52
    Bitch, coś Ci nie wyszło... dyskusji żadnej nie widać :-|
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 21:53
    Przez was,za mało kontrowersyjni jesteście:P
  • snegnat 09.01.06, 21:58
    Jak przez nas? Co przez nas? To Twoja wina!! I na niewinnych mi tu nie zganiaj ;-P
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • totalna_apokalipsa 09.01.06, 21:54
    Olewam rząd, mandaty drogowe
    Dilerów, maklerów, warty honorowe
    I jeszcze wąsacza olewam a zdrowie
    Prymasa w lampasach, komuchy nie lubię
    :))Może byc? Melodie znacie.
  • dziewice 09.01.06, 21:56
    a czy lubisz Kazimierza?
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 21:58
    ja wole Kazimiere:)
  • dziewice 09.01.06, 21:59
    czy kazimiera zawsze ubiera sie w te sama koszule w szerwona krate?

    bitch.with.a.brain napisała:

    > ja wole Kazimiere:)
  • totalna_apokalipsa 09.01.06, 22:01
    Znaczy Kazimierza premiera?
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:02
    ,chodzi ci o stroj z NO?Chyba tam ja stylisci ubieraja,ale jak sa jakeis fotki
    to ma fajne ciuchy i różne
  • dziewice 09.01.06, 22:04
    mam na mysli to samo sciecie z WO, czym jest NO ? :)
    bitch.with.a.brain napisała:

    > ,chodzi ci o stroj z NO?Chyba tam ja stylisci ubieraja,ale jak sa jakeis fotki
    > to ma fajne ciuchy i różne
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:07
    Najsłabsze ogniwo:)A zdjecie ma stale,przeciez jej nie fotografuja co tydzien:)
  • dziewice 09.01.06, 22:08
    a Ty chcialabys co tydzine miec takie samo zdjecie?

    bitch.with.a.brain napisała:

    > Najsłabsze ogniwo:)A zdjecie ma stale,przeciez jej nie fotografuja co tydzien:)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:09
    na pewno nie chcialabym, co tydzien byc od nowa fotografowana,a tak wysyla im
    tekst i juz.
    Zreszta przy felietonach i stalych rubrykach zwykle jest to samo zdjecie przez
    dluzszy czas
  • dziewice 09.01.06, 22:13
    moze po prostu felietony pisza malo atrakcyjne kobiety i raz na jakis czas mozna
    je przygotowac do takiego stopnia aby pokazac ich zdjecie w gazecie
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:16
    kazdego żeby pokazac w gazecie trzeba przygotować.
  • dziewice 09.01.06, 22:19
    bitch.with.a.brain napisała:

    > kazdego żeby pokazac w gazecie trzeba przygotować.
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:22
    Fakt,jej to nic nie pomoże;)
  • dziewice 09.01.06, 22:23
    nie lubisz Dody?
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:24
    W jakim sensie lubie?
    Osobiście nie znam
    Jej muzyka - nie lubie tego stylu,ale ma dobry głos,mogę posłuchać
    z wyglądu mi się nie podoba
  • dziewice 09.01.06, 22:26
    myslisz ze moglaby byc dobra matka?
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:27
    dla mnie?LOL
    Nie wiem,nie mam pojecia jak sie rozpoznaje
  • dziewice 09.01.06, 22:28
    czy moglabys mi wytlumaczyc jak skojarzylas pytanie "czy myslisz, ze moglaby byc
    dobra matka" z tym ze moglaby byc dobra matka dla Ciebie ? :)

    a to tajemnica facetow.

    bitch.with.a.brain napisała:

    > dla mnie?LOL
    > Nie wiem,nie mam pojecia jak sie rozpoznaje
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:30
    to czemu pytasz mnie?
    A w ogole to dlaczego sadzisz,ze jej nie trzeba przygotowywac do pokazania w
    gazecie?
  • dziewice 09.01.06, 22:32
    a dlaczego zmieniasz temat ? :)

    bitch.with.a.brain napisała:

    > to czemu pytasz mnie?
    > A w ogole to dlaczego sadzisz,ze jej nie trzeba przygotowywac do pokazania w
    > gazecie?
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:32
    wracam do tematu podanego: DODY NIE TRZEBA :)
  • dziewice 09.01.06, 22:35
    nie, niechcesz mi wytlumaczyc Twojego skojarzenia. Czy brakuje Ci kogos kto by
    sie Toba opiekowal?

    bitch.with.a.brain napisała:

    > wracam do tematu podanego: DODY NIE TRZEBA :)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:36
    jakiego skojarzenia?Nie,nie brakuje mi,a dlaczego pytasz?chcesz sie mna
    zaopiekowac?:)
  • dziewice 09.01.06, 22:42
    nie, poniewaz masz juz faceta :)

    bitch.with.a.brain napisała:

    > jakiego skojarzenia?Nie,nie brakuje mi,a dlaczego pytasz?chcesz sie mna
    > zaopiekowac?:)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:43
    No to po co pytasz czy mi nei brakuje opieki?
  • dziewice 09.01.06, 22:49
    jest taka piosenka ' zaopiekuj sie mna, nawet gdy nie bede chcial'
    bitch.with.a.brain napisała:

    > No to po co pytasz czy mi nei brakuje opieki?
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:51
    brr,najgorsze co moze byc,taka narzucona opieka,wyjątkowo tego nei lubie
  • dziewice 09.01.06, 22:54
    ale to spiewa facet
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:54
    czy to aluzja,zebym sie toba zaopiekowala?:)
  • dziewice 09.01.06, 22:55
    iluzja :)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:57
    to dobrze,bo ja nie mam talentu do opiekowania sie:)
  • dziewice 09.01.06, 22:58
    opiekuncza Kobieta nie spedza 1/3 zycia na Forum :)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:59
    a takze 1/3 na czytaniu ksiazek i gazet,oraz 1/3 na chodzeniu gdzies.A calej
    reszty nei spedza na obijaniu sie i lenistwie:)
  • dziewice 09.01.06, 23:05
    czy nie zbyt duzo tych 1/3 ?
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 23:06
    ja mam 9 zyć:)
  • dziewice 09.01.06, 23:11
    rownolegle ? :)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 23:18
    czesc,reszta jest zapasowa:)
  • dziewice 09.01.06, 23:18
    no i co zrobiles? obraziles ja i teraz nie bedzie nas lubic! lub lubiec? jak sie
    to pisze?
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 23:20
    nie zwalaj na Blemana jak sam zawinileś;)
  • dziewice 09.01.06, 23:22
    Kobiety najlepiej sie przeprasza, prezentami :) najsmieszniej gdy chca zobaczyc
    co jest w srodku, a jeszcze sie troche na Ciebie zloszcza, taka walka wewnatrz
    siebie.. :) aaha.. i kwiaty to juz powalaja..

    bitch.with.a.brain napisała:

    > nie zwalaj na Blemana jak sam zawinileś;)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 23:23
    na przeprosiny powala mnie jedynie zaproszenie na wycieczke zagraniczną;)I
    oczywiscie dożywotnia i natychmiastowa poprawa
  • dziewice 09.01.06, 23:28
    :), taaaak juz sie domyslam
    bitch.with.a.brain napisała:

    > na przeprosiny powala mnie jedynie zaproszenie na wycieczke zagraniczną;)I
    > oczywiscie dożywotnia i natychmiastowa poprawa
  • dziewice 09.01.06, 23:28
    czemu tak mowisz?

    bleman napisał:

    >
  • dziewice 09.01.06, 21:58
    podrywaliscie kiedys laski na fotografa?

    slyszalem ze to najlepszy "bajer" - jak laska jest w dzinsach jakis "i widac ze
    wedlug niej to wlasnie jest wyeksponowane" to mozna powiedziec, ze
    przygotowujesz nowa reklame jakis tam jeansow.., itd.. pomoslow mam wiele :).

    probowaliscie tak ?

    bitch.with.a.brain napisała:

    > Napiszcie tu coś kontrowersyjnego,żeby się jakas dyskusja rozkręciła:)
  • snegnat 09.01.06, 21:59
    Nie, a Ty?
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • dziewice 09.01.06, 22:00
    tez nie, szkoda czasu, na jakies takie sobie laski. Dla tej jedynej to bym tak
    nie sciemnial :)

    snegnat napisał:

    > Nie, a Ty?
  • snegnat 09.01.06, 22:01
    Ale o tym czy to ta jedyna dowiesz sie dopiero jak nasciemniasz ;-P
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • dziewice 09.01.06, 22:02
    niestety nie :)

    snegnat napisał:

    > Ale o tym czy to ta jedyna dowiesz sie dopiero jak nasciemniasz ;-P
  • totalna_apokalipsa 09.01.06, 22:03
    E, bez sera, Czarek Mończyk, ten od Ballady o lekkim zabarwieniu erotycznym tak
    wyryywal do tego swojego porno biznesu. Nawet raz dziada wylukałam na Pietrynie,
    ale on tylko wyeksponowanych szukał:))))))))
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:01
    nie próbowalam tak,ale znam to z drugiej strony:)

    Kiepski bajer,najbardziej mnie wzruszyla gadka:Jesteś piekna, a ja jestem poeta
    tak biednym,że nie mogę cie nigdzie zaprosic,ale jesli kiedys sie spotkamy...itp
    A potem sie rzeczywiscie przypadkiem spotkalismy i dal mi wlasnorecznie zrobiony
    tomik wierszy:)
  • snegnat 09.01.06, 22:02
    Ale Ty jesteś rozsądna dziewczyna i biednego poety nie chciałaś? ;-P
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:02
    może gdybym ja była wolna,a on trzeźwy...:)
  • snegnat 09.01.06, 22:05
    Nie dość, że biedny to jeszcze nieśmiały i upić się musiał nim do Ciebie
    podszedł. Taki to ma ciężkie życie ;-P
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • dziewice 09.01.06, 22:03
    ale co z tego?

    gosc Cie kocha a Ty i tak z nim nie jestes.


    bitch.with.a.brain napisała:

    > nie próbowalam tak,ale znam to z drugiej strony:)
    >
    > Kiepski bajer,najbardziej mnie wzruszyla gadka:Jesteś piekna, a ja jestem poeta
    > tak biednym,że nie mogę cie nigdzie zaprosic,ale jesli kiedys sie spotkamy...it
    > p
    > A potem sie rzeczywiscie przypadkiem spotkalismy i dal mi wlasnorecznie zrobion
    > y
    > tomik wierszy:)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:03
    Kto kogo kocha?Bo sie pogubiłam:)
  • dziewice 09.01.06, 22:05
    poeta - ma sie rozumiec (jeszcze nigdy tak nie powiedzialem).

    bitch.with.a.brain napisała:

    > Kto kogo kocha?Bo sie pogubiłam:)
  • snegnat 09.01.06, 22:05
    > poeta - ma sie rozumiec (jeszcze nigdy tak nie powiedzialem).

    Kiedyś musi być ten pierwszy raz ;-P
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:06
    Nie sadzę,żeby miało to zwiazek z milością,raczej z moją letnią, zwiewna
    sukienką w kwiatki:)
  • snegnat 09.01.06, 22:07
    Też tak myśle. Letnie zwiewne sukienki w kwiatki działają na poetów jak lep na
    muchy ;-P
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:09
    na niepoetów także:)
  • totalna_apokalipsa 09.01.06, 22:10
    W ogóle wszystko się przyczepia, nawet babie lato:)
  • dziewice 09.01.06, 22:12
    czy to nie jest prymitywne aby leciec na Kobiete tylko dla jej nog?
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:13
    prymitywne moze nie,ale z pewnoscia było dowodem na stan upojenia alkoholowego:)
  • dziewice 09.01.06, 22:14
    imho to prymitywne, nigdy nie lece na kobiete na podstawie jej nog
    bitch.with.a.brain napisała:

    > prymitywne moze nie,ale z pewnoscia było dowodem na stan upojenia alkoholowego:
    > )
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:17
    a na podstawie czego??:)
  • dziewice 09.01.06, 22:18
    ciezko powiedziec, lub jak mowia panie ze sklepow w galerii mokotow.

    1. .ciezko powiedziec,
    2. trudno powiedziec

  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:19
    podrywasz panie w GM???:)
  • dziewice 09.01.06, 22:20
    nie :), a dlaczego mialbym to robic?

    z innej strony nie lubie tam przebywac poniewaz jest zbyt duzo pan kocurow ktore
    czychaja tylko na mlodych mezczyzn
  • snegnat 09.01.06, 22:22
    HEHE Dziewic, uważaj bo uwierze, ze na Ciebie kobiety czychają ;-P
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • dziewice 09.01.06, 22:24
    kazdy ma jakies marzenia, czy ja psuje Twoje?
  • snegnat 09.01.06, 22:28
    Przepraszam. Jeżeli chcesz to wymyśle Ci nowe marzenie..? ;-P
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • dziewice 09.01.06, 22:29
    nie, dziekuje. teraz bede myslal, ze Sneg powiedzial, ze sciemniam. hm
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:23
    nie wiem dlaczego,może w ten sposob zdobywasz rabaty;)
  • dziewice 09.01.06, 22:23
    rabaty? czuje sie upokozony kupujac z rabatami
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:24
    a ja to uwielbiam:)Szczegolnie jak udziela mi rabatu atrakcyjny sprzedawca:)
  • dziewice 09.01.06, 22:25
    dla mnie to zenujace
  • dziewice 09.01.06, 22:22
    w wiekszosci przypadkow laska ktora nazbyt eksponuje nogi ma cos do ukrycia w mozgu
  • dziewice 09.01.06, 22:25
    masz jakis experience?

    bleman napisał:

    > > w wiekszosci przypadkow laska ktora nazbyt eksponuje nogi ma cos do ukryc
    > ia w m
    > > ozgu
    >
    > NIekoniecznie...i zalezy kiedy i gdzie eksponuje.
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:25
    albo jest jej gorąco?:)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:12
    ostatnio duch liberalizmu sie zaszczepil nawet w 2 latku:)))))
  • snegnat 09.01.06, 22:13
    Dwulatek Cię podrywał? ;-P
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:15
    no wiesz,zwykle nowym ciociom nie daje tak chętnie buziaka:))))
  • snegnat 09.01.06, 22:17
    Takiej cioci też bym chętnie dał buziaka ;-P
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • dziewice 09.01.06, 22:19
    ja gdy mialem dwa lata i przychodzila do nas ciocia ktorej nie lubilem, non stop
    cos gadala i nie moglem rozmwwiac z mama, to stanalem miedzy ciocia a mama i
    powiedzialem "szpie..j" :)
  • snegnat 09.01.06, 22:20
    Ehh to bezstresowe wychowanie.. :-|
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:21
    a niektorzy nigdy z tego nei wyrastają;)
  • snegnat 09.01.06, 22:21
    Po co z tego wyrastać..? ;-)
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:26
    mądry chłopiec:)))
  • bleman 09.01.06, 22:28
    > mądry chłopiec:)))

    Co dor ozmiarow...to wlasciwie piers musi pasowac do sylwetki i tyle.

    Oczywiscie nie beirzemy pod uwage przypadkow skrajnych(w jedna lub druga strone)
    --
    komiksy2.wafel.com/daily/2003-09-24
    komiksy2.wafel.com/daily/2003-09-30 MOC \m/
  • dziewice 09.01.06, 22:31
    Bleman nie psuj statystyk. NIGDY Z TEGO NIE WYRASTAMY

    ORGAN NIEUZYWANY ZANIKA!!
    bleman napisał:

    > > a niektorzy nigdy z tego nei wyrastają;)
    >
    > Ja naszczescie wyroslem :)
  • dziewice 09.01.06, 22:29
    jaki rozmiar miseczek?

    bleman napisał:

    > ciocie i kuzynki z wydatnym biustem ;-)))
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:34
    okresla.bleman,nie wstydź sie,powiedz jakie ci sie podobaja:)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:37
    no to pisz:Idealne piersi według blemana:)
  • dziewice 09.01.06, 22:38
    OK, ale idealne jakie widzial, czy idelne ze zdjecia?

    bitch.with.a.brain napisała:

    > no to pisz:Idealne piersi według blemana:)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:39
    no niewazne,w ogole:)
  • dziewice 09.01.06, 22:41
    oczywiscie 70-75 AlubB
    bitch.with.a.brain napisała:

    > no niewazne,w ogole:)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:42
    to twoj ideał,czy uważasz,że to ideał Blemana?
  • dziewice 09.01.06, 22:43
    jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma
    bitch.with.a.brain napisała:

    > to twoj ideał,czy uważasz,że to ideał Blemana?
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:44
    biedaczek z ciebie,jestes zmuszony lubic piersi A lub B;)
  • bleman 09.01.06, 22:43
    NIe moga byc obwisle to po pierwsze .
    Raczej nie "szpiczaste" ;-)
    Brodawka raczej mala badz srednia.
    Rozmiar zalezy od sylwetki dziewczyny...ale najlepiej zeby wypelnialy tak mniej
    wiecej moja dloń ;-)
    --
    komiksy2.wafel.com/daily/2003-09-24
    komiksy2.wafel.com/daily/2003-09-30 MOC \m/
  • dziewice 09.01.06, 22:47
    czyli mala mandarynka ? :)

    bleman napisał:

    > NIe moga byc obwisle to po pierwsze .
    > Raczej nie "szpiczaste" ;-)
    > Brodawka raczej mala badz srednia.
    > Rozmiar zalezy od sylwetki dziewczyny...ale najlepiej zeby wypelnialy tak mniej
    > wiecej moja dloń ;-)
  • dziewice 09.01.06, 22:50
    to moze kobieta powie to cos wiecej :) bo mnie nie mowi nic

    bleman napisał:

    > > czyli mala mandarynka ? :)
    >
    > Gram na gitarze ...
  • dziewice 09.01.06, 22:53
    nienaturalnie duze?
  • dziewice 09.01.06, 22:57
    czy masz zbyt dlugie rece w stosunku do Twojego tlowia?

    bleman napisał:

    > > nienaturalnie duze?
    >
    > Konkretnie palce mam dosyc dlugie.
    > POwiedzmyz e troche dluzsze niz norma dla mojego "wzrostu" ;-)
  • dziewice 09.01.06, 23:06
    hmmm to powazna sprawa, laski na to zwracaja szczegolnie uwage

    bleman napisał:

    > > czy masz zbyt dlugie rece w stosunku do Twojego tlowia?
    >
    > NIe wiem...a jak to sprawdzic ? ;-)
  • dziewice 09.01.06, 23:09
    hehehe i wiele innych rzeczy :) :) :), moze kiedys przy 15 piwie Ci powiem

    bleman napisał:

    > > hmmm to powazna sprawa, laski na to zwracaja szczegolnie uwage
    >
    > Mam za dlugie rece :/
    >
    > Ale przynajmniej latwiej mi idzie zbieranie pilek spod kosza ;-)))
  • dziewice 09.01.06, 23:10
    ale tak ogolnie to zartowalem, chyba w wieku 14 lat myslalem, ze mam zbyt dlugie
    rece. i tak to skojarzylem.
  • dziewice 09.01.06, 22:37
    no wiesz ja jak cofne bary to mam b :)

    bleman napisał:

    > > okresla.bleman,nie wstydź sie,powiedz jakie ci sie podobaja:)
    >
    > Ale to zalezy od sylwetki jaka ma dziewczyna.
    > Zreszta ksztalt jest najwazniejszy.
  • bleman 09.01.06, 22:47
    > okresla

    "W celu ustalenia rozmiaru biustonosza, powinnaś zmierzyć obwód pod biustem.
    Wynik, który otrzymasz to rozmiar biustonosza (np. uzyskałaś wynik 74 cm � Twój
    rozmiar biustonosza to 75).
    Następnie zmierz obwód biustu tak, aby centymetr luźno przebiegał w najbardziej
    wypukłym miejscu. Wielkość ta pozwoli ustalić wielkość miseczki ( np. uzyskałaś
    wynik 88 cm � Twój rozmiar miseczki to A).
    Rozmiar miseczki możesz ustalić również obliczając różnicę pomiędzy obwodem
    biustu a obwodem pod biustem.

    Jeżeli różnica wynosi:

    12-13 cm - miseczka A
    14-15 cm - miseczka B
    16-17 cm - miseczka C
    18-19 cm - miseczka D
    20-21 cm - miseczka E
    22-23 cm - miseczka F
    24-25 cm - miseczka G"
    --
    komiksy2.wafel.com/daily/2003-09-24
    komiksy2.wafel.com/daily/2003-09-30 MOC \m/
  • dziewice 09.01.06, 22:48
    bleman, ale nikt tego nie liczy, patrzysz i wiesz czy ma F D A B itd... :)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:48
    no wlasnie miseczka to roznica miedzy tymi pomiarami.
    np 88 cm w biuscie to może być 70C
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:53
    grr,no wlasnie określa!!!
    U grubej baby 90 to może byc równina;)A ja bym wygladala jak Doda:)Teraz rozumiesz?
  • dziewice 09.01.06, 22:56
    to jak kupisz swojej kobiecie bielizne?

    bleman napisał:

    > nie znam sie na kobiecej bieliznie .
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:56
    od razu widac:)
  • totalna_apokalipsa 09.01.06, 22:16
    E, pewnie mówił jej co Kazimierz robi żle w rzadzie...
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:16
    nie,bawilismy sie samochodami:))
  • snegnat 09.01.06, 22:18
    > nie,bawilismy sie samochodami:))

    Taaa.. pewno sama zabrałaś wszystkie najlepsze autka ;-P
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:20
    niee,bawilismy sie zgodnie:)Zreszta był akurat mały wybór:)
  • snegnat 09.01.06, 22:21
    > niee,bawilismy sie zgodnie:)Zreszta był akurat mały wybór:)

    A dorośli stali z boku i podziwiali jak dzieci się ładnie bawią ;-P
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:25
    Wiedza ile mam lat,bez przesady:)Zreszta teraz musialam sie jakos postarzeć,bo
    dają mi najmniej 15:)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:29
    to bedzie piekne a nie przerazające:)To znaczy przerazajace bedzie wygladac
    kiedykolwiek na wiecej niz 25:/

    ps)jaka fryzurke?wygolic sobie taki ksztalt jak mi sie w rogu ekranu pokazal?:)
  • bleman 09.01.06, 22:31
    To znaczy przerazajace bedzie wygladac
    > kiedykolwiek na wiecej niz 25:/

    Pociesze cie...to nieuniknione!!

    > ps)jaka fryzurke?wygolic sobie taki ksztalt jak mi sie w rogu ekranu pokazal?:)

    Taka jak ma ten kolo ;-)
    --
    komiksy2.wafel.com/daily/2003-09-24
    komiksy2.wafel.com/daily/2003-09-30 MOC \m/
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:33
    masz talent do pocieszania:/
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:35
    kilka pokoleń wstecz mialabym juz 8 dziecko:/
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:38
    podobno 90/60 to dobra proporcja:)Zreszta kilka pokolen wstecz bylabym tłusta
    babą:)Z szerokimi biodrami i obwisłym biustem
  • dziewice 09.01.06, 22:46
    Bleman, gdy Twoja Zona bedzie miala 60-70 lat to przeciez nie bedzie Miss Polonia :)
    bleman napisał:

    > Zreszta kilka pokolen wstecz bylabym tłusta
    > > babą:)Z szerokimi biodrami i obwisłym biustem
    >
    > A feee
    > Niepisz takich rzeczy ;-)
    >
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:23
    a dorosli sie cieszyli,ze maja troche spokoju
  • dziewice 09.01.06, 22:05
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:08
    a ten jak sie rządzi,koniec tu będzie oglaszał:)))
  • dziewice 09.01.06, 22:06
    prawda jest taka, ze jezeli facetowi sie na prawde kobiety spodoba i bedzie
    pewien, ze to jest wlasnie ta. to ja po prostu bedzie mial :) i juz
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:07
    chyba,ze on sie jej nie spodoba:)
  • dziewice 09.01.06, 22:09
    trzeba byc inteligentym i umiec pobudzic wszystkie zmysly Kobiety i trzeba
    wiedziec jakie
    bitch.with.a.brain napisała:

    > chyba,ze on sie jej nie spodoba:)
  • snegnat 09.01.06, 22:09
    Widzę, że głos zabrał specjalista ;-P
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • dziewice 09.01.06, 22:11
    cos dzis nie trafiam w keyboard 'inteligentym'
    snegnat napisał:

    > Widzę, że głos zabrał specjalista ;-P
  • snegnat 09.01.06, 22:08
    Prawda jest taka, że do tanga trzeba dwojga.
    --
    "Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason so few
    engage in it." - Henry Ford
  • totalna_apokalipsa 09.01.06, 22:12
    A najlepsze kasztany sa na placu Pigalle
  • niedowiarek1 09.01.06, 22:37
    Ble,ble
    --
    Urodziłem się.To niepodlega dyskusji.
  • dziewice 09.01.06, 22:45
    "sily" - jezeli tak zakladasz to wiadomo, ze sie nie uda :) to sie robi tak aby
    laska nie zqumala co sie dzieje wokol i o co tak naprawde chodzi :) i po prostu
    tak nagle juz tylko mysli o tobie.. i koniec :)


    wasza_bogini napisała:

    > jak sie ktos nie spodoba lasce to nie ma sily.
    >
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:46
    tylko jednemu facetowi to sie udalo:)I to w dodatku zanim zaczął się o to
    starać,więc nei wiadomo kto kogo uwiódł:)
  • dziewice 09.01.06, 22:52
    tego juz nie dopowiadalem, tak aby Kobieta uznala ze robi to wlasnie ona.. :)

    bitch.with.a.brain napisała:

    > tylko jednemu facetowi to sie udalo:)I to w dodatku zanim zaczął się o to
    > starać,więc nei wiadomo kto kogo uwiódł:)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:54
    a ja caly czas chcialam,zeby myslal,ze to on dziala...;)
  • dziewice 09.01.06, 22:54
    hmmm lubisz starszych mezczyzn? takich ponad 30?
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:56
    Najbardziej lubie jednego ktory ma 35:)Uważam,że rocznik 70 jest najlepszy,u
    kobiet tez:)
    a w ogole to pisalam kiedys: od 14 do 45:)
  • dziewice 09.01.06, 22:57
    heh, a ja od razu wiedzialem ze tutuaj chodzi o 35 :)

    bitch.with.a.brain napisała:

    > Najbardziej lubie jednego ktory ma 35:)Uważam,że rocznik 70 jest najlepszy,u
    > kobiet tez:)
    > a w ogole to pisalam kiedys: od 14 do 45:)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 23:00
    a skąd?:)
  • dziewice 09.01.06, 23:06
    tajemnica :)

    bitch.with.a.brain napisała:

    > a skąd?:)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 23:07
    prawdziwego mężczyzne poznaje sie nei po tym jak zaczyna...
    wiec jak juz zacząłeś to skończ:)
  • dziewice 09.01.06, 23:08
    sa to moje osobiste przemyslenia i obserwacje :) nie chcialbym sie z nimi
    dzielic publicznie :)

    bitch.with.a.brain napisała:

    > prawdziwego mężczyzne poznaje sie nei po tym jak zaczyna...
    > wiec jak juz zacząłeś to skończ:)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 23:10
    no pisz maila:)
  • dziewice 09.01.06, 23:12
    mailem takze sie nimi nie podziele, nie wiem czy ogolnie z Kobieta moglbym sie z
    nimi podzielic. Sa sprawy o ktorych z Kobietami sie nie rozmawia.
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 23:12
    maczo sie znalazł:/to po co zaczynales?
  • dziewice 09.01.06, 23:20
    czy ja zacxynalem? Ty bylas pierwsza osoba ktora na forum odpowiedziala na moj
    jakis glupi post o zmywaniu naczyn :).

    tak to sie kiedys zaczelo.

    bitch.with.a.brain napisała:

    > maczo sie znalazł:/to po co zaczynales?
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 23:21
    po co zaczynales pisac,ze sie domyslasz,ze 35?
    masz talent do odpowiadania na niezadane pytanie.A post o zmywaniu rzeczywiscie
    byl glupi.ale nie zauwazylam,zeby cos sie wtedy zaczelo
  • dziewice 09.01.06, 23:23
    to moze nie czytaj jeszcze raz kilku postow wyzej :)


    bitch.with.a.brain napisała:

    > po co zaczynales pisac,ze sie domyslasz,ze 35?
    > masz talent do odpowiadania na niezadane pytanie.A post o zmywaniu rzeczywiscie
    > byl glupi.ale nie zauwazylam,zeby cos sie wtedy zaczelo
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 23:24
    A co tam znajde?;)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 23:00
    z moich doswiadczen wynika,ze niekoniecznie:)A przekroj wiekowy jest 14-35 wiec
    cos wiem na ten temat:)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 23:02
    alez nie,mialam 15;)
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 23:04
    nie,a skad to podejrzenie
  • wasza_bogini 09.01.06, 23:18
    > hmmm lubisz starszych mezczyzn? takich ponad 30?


    a to dobre, gdyby to przeczytal moj byly facet:)))))))))
    --
    Ameryka Lacinska

    Turcja - Magia Orientu
  • dziewice 09.01.06, 23:20
    wlasnie, czy Ty jestes jakas Latynoska? tzn masz ciemna karnacje i takie SEKSI
    BIODRA ?

    wasza_bogini napisała:

    > > hmmm lubisz starszych mezczyzn? takich ponad 30?
    >
    >
    > a to dobre, gdyby to przeczytal moj byly facet:)))))))))
  • dziewice 09.01.06, 23:26
    ".."

    Ameryka Lacinska

    Turcja - Magia Orientu
    ".."

    ale mnie i Pani WItch with the Brain nic jeszcze nie laczy, wiec mogdy chyba
    zapytac o cos Bogini co mnie zainteresowalo?

    bleman napisał:

    >
  • wasza_bogini 09.01.06, 23:34
    ja lubie ciemna karnacje u mezczyzn, bruneci z czarnymi oczami, mowiacy z
    argentynskim akcentem, w bialych, pachnacych koszulach,
    tudziez brazylijczycy- najbardziej sexowni mezczyzni swiata- juz samo podanie
    reki jest poezja w jezyku mowy ciala, a nie jacys zalkoholizowani, chamowaci
    pseudomachos, bioracy na- boze jaki jestem biedny.

    stad moje zainteresowania.


    --
    Ameryka Lacinska

    Turcja - Magia Orientu
  • dziewice 09.01.06, 23:44
    bleman to tak jakbys Ty opowiadal o tej jedynej z tym biustem ktorego opisu nie
    potrafie powtorzyc " w skrocie mandarynka pasujaca do Twojej dloni ktora grasz
    na gitarze" to tez bys sie powtorzyl :)

    bleman napisał:

    > chamowaci
    > > pseudomachos, bioracy na- boze jaki jestem biedny.
    >
    > Powtarzasz sie .
  • wasza_bogini 09.01.06, 23:53
    no wlasnie. nie mozna mowic o sexownych facetach w kolko, tylko mozna mowic o
    paniach.

    musze to przekazac kociej, wezmiemy to na warsztat.
    --
    Ameryka Lacinska

    Turcja - Magia Orientu
  • dziewice 09.01.06, 23:56
    czy jestes agentka Kociej Nogi ?

  • dziewice 09.01.06, 23:42
    to ja niestety jestem tylko piwnookim ciemnym szatynem.

    wasza_bogini napisała:

    > ja lubie ciemna karnacje u mezczyzn, bruneci z czarnymi oczami, mowiacy z
    > argentynskim akcentem, w bialych, pachnacych koszulach,
    > tudziez brazylijczycy- najbardziej sexowni mezczyzni swiata- juz samo podanie
    > reki jest poezja w jezyku mowy ciala, a nie jacys zalkoholizowani, chamowaci
    > pseudomachos, bioracy na- boze jaki jestem biedny.
    >
    > stad moje zainteresowania.
    >
    >
  • wasza_bogini 09.01.06, 23:21
    a o co tak naprawde chodzi?? jesli uwazasz, ze moga to byc rozne rzeczy to
    jakie?

    ale tutaj sie nie zgodze- jak facet nie ma szans w pierwszym etapie, to nie
    bedzie mial tych szans w 2, 3, 4 i 5.

    jak jest przegrany na wstepie to jest przegrany i tyle i wszystko jedno jakie
    bedzie wstawial kawalki laska bedzie jak kamien.
    --
    Ameryka Lacinska

    Turcja - Magia Orientu
  • dziewice 09.01.06, 23:24
    nie koniecznie :), musze przyznac ze kiedys zajelo mi to hmmm ok 3 lat, ale
    mialem wtedy 15 lat :)

    wasza_bogini napisała:

    > a o co tak naprawde chodzi?? jesli uwazasz, ze moga to byc rozne rzeczy to
    > jakie?
    >
    > ale tutaj sie nie zgodze- jak facet nie ma szans w pierwszym etapie, to nie
    > bedzie mial tych szans w 2, 3, 4 i 5.
    >
    > jak jest przegrany na wstepie to jest przegrany i tyle i wszystko jedno jakie
    > bedzie wstawial kawalki laska bedzie jak kamien.
  • dziewice 09.01.06, 23:48
    wymienila wiekszosc sciem ktore mowimy kobieta(om), nie zawsze w pierwszym
    okresie znajomosci.

  • dziewice 09.01.06, 23:51
    nie, nigdy :)

    bleman napisał:

    > > wymienila wiekszosc sciem ktore mowimy kobieta(om)
    >
    > To ty wtedy sciemniasz ?
  • zlotoslanos 09.01.06, 23:52
    To blef,ktoś se jaja robi. Nowe konto ,nowy nick.
    blem zgódka ze mną za to Volvo i żałość ? :-)
    --
    - tymczasowo.blox.pl/html
  • sokka 10.01.06, 00:03
    eee tam nowy :-) tylko ja byłam zaaferowana macierzyństwem i się udzielałam na
    samodzielnej głównie.... ale ile można o alimentach
  • dziewice 10.01.06, 00:05
    zastanawiajace
    sokka napisała:

    > eee tam nowy :-) tylko ja byłam zaaferowana macierzyństwem i się udzielałam na
    > samodzielnej głównie.... ale ile można o alimentach
  • sokka 10.01.06, 00:06
    co jest zastanawiające?
  • dziewice 10.01.06, 00:08
    wszystko jest zastanawiajace, czlowiek majac 28 lat zastanawia sie jak juz mu
    nieduzo czasu zostalo, a chcialby tak wiele sprawe przemyslec.

    sokka napisała:

    > co jest zastanawiające?
  • dziewice 10.01.06, 00:09
    pomylka 27
  • sokka 10.01.06, 00:14
    no coż, nie każdy tak filozoficznie podchodzi do życia. na ten przykład ja
    żłopie sobie weissbierka przed kompem, i jestem pogodzona ze światem, choć nieco
    irytuje mnie klimat - mianowicie życzyłabym sobie żłopać rzeczonego bierka na
    łonie natury i żeby nie wiązało się to z ryzykiem odmrożeń
  • dziewice 10.01.06, 00:20
    niestety piwa tez nie pijam, zycie jakie prowadze wymaga odemnie ciagleglo
    myslenia, a piwo obniza znacznie "bystrosc umyslu".

    sokka napisała:

    > no coż, nie każdy tak filozoficznie podchodzi do życia. na ten przykład ja
    > żłopie sobie weissbierka przed kompem, i jestem pogodzona ze światem, choć niec
    > o
    > irytuje mnie klimat - mianowicie życzyłabym sobie żłopać rzeczonego bierka na
    > łonie natury i żeby nie wiązało się to z ryzykiem odmrożeń
  • dziewice 10.01.06, 00:25
    relaksuje sie po 14-16 godzinach pracy

    bleman napisał:

    > zycie jakie prowadze wymaga odemnie ciagleglo
    > > myslenia, a piwo obniza znacznie "bystrosc umyslu".
    >
    > Ehe...jasne ;-)
    > To co robisz na tym forum ? ;-)
  • dziewice 10.01.06, 00:21
    napisalas to jak facet :)

    sokka napisała:

    > no coż, nie każdy tak filozoficznie podchodzi do życia. na ten przykład ja
    > żłopie sobie weissbierka przed kompem, i jestem pogodzona ze światem, choć niec
    > o
    > irytuje mnie klimat - mianowicie życzyłabym sobie żłopać rzeczonego bierka na
    > łonie natury i żeby nie wiązało się to z ryzykiem odmrożeń
  • sokka 10.01.06, 00:29
    dziewice napisał:

    > napisalas to jak facet :)
    >

    o pszebug, przejawy seksizmu na ff?
  • dziewice 10.01.06, 00:32
    nie seksizmu, ale kobieta powinna pisac bardziej uwodzicielsko, spojrz na Bitch
    Witch A Brain :)

    sokka napisała:

    > dziewice napisał:
    >
    > > napisalas to jak facet :)
    > >
    >
    > o pszebug, przejawy seksizmu na ff?
  • sokka 10.01.06, 00:39
    mam jednego męża i dwoje dzieci - naprawdę nie powinnam być uwodzicielska
  • dziewice 10.01.06, 00:42
    ja w sumie to chcialbym miec jedna Zone i piatke dzieci, lub kilka Zon i jeszcze
    wiecej dzieci :)

    sokka napisała:

    > mam jednego męża i dwoje dzieci - naprawdę nie powinnam być uwodzicielska
  • dziewice 10.01.06, 00:21
    co Wy ukrywacie ? :)

    hmmm

    bleman napisał:

    > > blem zgódka ze mną za to Volvo i żałość ? :-)
    >
    > OK :>
    >
    >
  • zlotoslanos 10.01.06, 10:37
  • wasza_bogini 09.01.06, 22:46
    johnny ma fajne pomysly i bogata wyobraznie profeministyczna.

    to stwierdzenie jest kontrowersyjne.::))
    --
    Ameryka Lacinska

    Turcja - Magia Orientu
  • bitch.with.a.brain 09.01.06, 22:47
    ale on jest bardzo profemi - same panie ma na stronie,bez parytetu:)
  • bitch.with.a.brain 10.01.06, 10:16
    Nie,nie jestem modelką z lat 80. wiec nie mam szans;)
  • wasza_bogini 10.01.06, 15:14
    ale jestes modelka z 200X, wiec masz szanse, bo sa ciagle aktualizacje, ktore
    wspolczesne nam lata obejmuja.

    --
    Ameryka Lacinska

    Turcja - Magia Orientu
  • bitch.with.a.brain 10.01.06, 16:20
    jakos nie marze o tym;)
  • wasza_bogini 10.01.06, 17:26
    ale jakbys dostala propozycje od johnnego umieszczenia swojego aktu poza
    wirtualna wizytowka tylko w ramach jego antyfeministycznego tygodnika
    (miesiecznia? nie wiem jaka jest periodyzacja) wsrod niesparytetowanych pan
    (kolezanek), to zgodzilabys sie?

    w sumie to johny nawet nie musialby Cie pytac, bo jak ktos zauwazyl, sa
    dostepne w global domaine.
    --
    Ameryka Lacinska

    Turcja - Magia Orientu
  • bitch.with.a.brain 10.01.06, 18:07
    nie zgodzilabym sie,zresztą nie ma do tego praw.
    Prawa do tego zdjęcia ma fotograf oraz ja mogę ich uzywać do promocji swojej
    osoby. Jeśli zdjecie zostanie gdzieś uzyte bez naszej zgody możemy byc
    nieprzyjemni;)
    Zresztą mój akt nie pasuje do estetyki jego strony.Za mało kiczowate;)
    A poza tym ja nie chce się znajdować obok słowa antyfeministyczny.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka