luteina- skutki uboczne Dodaj do ulubionych



Lekarz przepisał mi luteinę ( nie jestem w ciąży) do brania przez 10
dni w cyklu; no i po 6 dawkach mam większość możliwych skutków
ubocznych. Najgorsze są zawroty głowy, po prostu boję się sama
wychodzić z domu.Chciałabym się spytać kiedy takie objawy mogą
minąć. Położna w przychodni nie umiała mi powiedzieć-
wręcz nie słyszała o takich przypadkach...Do lekarza usiłuję się
dostać(- ale nie jest to takie prostesad( - terminy powyżej 2
tygodni...)
Wiem że po lekach hormonalnych takie reakcje są czasem tylko po
pierwszej dawce, a potem jest ok; i nie wiem czy próbować
kontynuować leczenie; przed kolejnym dniem w krórym powinnam zacząć
brać proszki chyba już mi się nie uda dostać do lekarza, króry je
przepisał.






Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.