Dodaj do ulubionych

logest a paraliż parwej ręki ? :/

11.01.10, 15:50
hej od 2 stycznia biorę tabletki antykoncepcyjne logest, wczoraj wieczór
wystąpiły u mnie nudności i wymioty, a dzisiaj teraz wystąpił paraliż prawej
ręki, masakra, co mam robić odstawić je ? uncertain czy to może z czego innego ?
doradźcie bo nie wiem co robić sad((
--
"Zła kobieta należy do tego rodzaju istot, których mężczyźni nigdy nie mają dosyć"
Edytor zaawansowany
  • Gość: justy IP: *.chello.pl 11.01.10, 16:43
    to może byc objaw zakrzepicy/udaru
    do lekarza!
  • Gość: ola IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 11.01.10, 16:44
    hej, umysł też ci sparaliżowało? na pogotowie a nie wystukiwać posty
    niesparaliżowaną ręką
  • enith 11.01.10, 18:54
    Kobieto, na pogotowie NATYCHMIAST!
  • marzeka1 11.01.10, 20:08
    U siostry tak zaczęła się zakrzepica po tabsach. Idź koniecznie do lekarza! Nie
    masz przypadkiem przeciwwskazań do brania?
  • minniemouse 12.01.10, 00:12
    nie masz przypadkiem takze bolow glowy, lub mialas przedtem? bo to sa takze
    objawy migreny.
    ale niezaleznie do tego oczywscie ze powinnas leciec na pogotowie bo nawet
    gydby to byla migrena to z takimi objawami moze to byc rownie dobrze udar.

    nie zwlekaj ani minuty. pedz na pogotowie albo do lekarza.

    Minnie


    --
    Warto przeczytac:

    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=85321110
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=92045900
  • dania_86 14.01.10, 20:15
    hej, nastepnego dnia poszłam do apteki poradzić się farmaceutki która kazała mi
    odstawić tabletki i również zgłosić się do lekarza żeby nie dostać zakrzepicy.
    pojechałam do ginekologa, ale pani w recepcji nie wzruszyła moja sytuacja i
    kazała mi przyjść 1 lutego kiedy jest wolny termin (na nic prośby) aaa kazała
    się udać do lekarza ogólnego, do którego tamtego dnia już nie zdążyłam.
    następnego dnia poczułam się znacznie lepiej, ogólnie jest już ok drętwienie
    karku i szyi ustało no i ręki też, odczuwam tylko małe mrowienie jak siedzę przy
    komputerze albo jak palę papierosa.... nie wiem co mi jest i z czego to było,
    chyba z tabletek, odstawiłam świństwo. jutro idę do ogólnego po skierowanie na
    badanie na krzepliwość krwi (tak również poradziła miła pani z apteki) bo
    ginekolog dopiero 1 lutego uncertain a Waszym zdaniem jakie badania powinnam zrobić ??
    bo nie licze na wylewność lekarzy którzy wypisując skierowanie liczą na coś do
    ręki albo każą zrobić je na własną rękę.......
    --
    "Zła kobieta należy do tego rodzaju istot, których mężczyźni nigdy nie mają dosyć"
  • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.01.10, 20:26
    trudno ci radzić cokolwiek, skoro z paraliżem ręki i karku idziesz następnego
    dnia do miłej pani farmaceutki - po prostu idź do niej po kolejne porady
  • Gość: cafem IP: 81.13.218.* 14.01.10, 20:27
    Do zwyklego lekarza idz, nie do ginekologa. Jak najszybciej, najlepiej
    jutro.
    I nie pal, bo jesli to zakrzepica, to wlasnie bardzo pogarszasz swoj
    stan. Nie wiem czy wiesz, ale zakrzepica jest cholernie grozna i
    raczej wiaze sie z brakiem lekow do konca zycia.

    Co za cymbal przepisal Ci pigulki, skoro jestes osoba palaca?
  • kadfael 14.01.10, 20:50
    TY palisz i bierzesz tabsy?!
  • marzeka1 14.01.10, 21:20
    "albo jak palę papierosa..."- palisz papierosy, biorąc tabsy???? Masz TAKIE
    objawy i idziesz do pani farmaceutki? Ulotkę czytałaś na okoliczność tabsy a
    palenie?
  • marzeka1 14.01.10, 21:49
    Czyli na złość mamie odmroziła sobie uszy???? I dalej nie łączy palenia i
    skutków ubocznych???? Ponieważ miałam w bliskiej rodzinie zakrzepicę po tabsach,
    jestem z lekka (???) na to uczulona. A tu: pali, założyła wątek przed braniem,
    olała rady, no i ma- poważne objawy, który konsultuje z farmaceutką! O, święta
    naiwności.
  • dania_86 15.01.10, 19:34
    konsultowałam z farmaceutką bo nie miałam dostępu do lekarza, gin specjalnie
    przepisał mi logest bo niby mała liczba hormonów i mogę palić - jego słowa.
    byłam dziś u ogólnej, stwierdziła, że nie mam zakrzepic na pewno bo dotykała żył
    i wszystko ok (nie są twarde ani nie zmieniły koloru) zrobiła mi nawet ekg i
    wszystko ok. ręka dalej dziwnie drętwieje i głowa lekko też uncertain ogólna
    powiedziała mi że mozliwe są te objawy przez to że choruję na niedoczynność
    tarczycy (chociaż nie słyszałam, żeby ktoś z niedoczynnością miał takie dziwne
    drętwienia) do endokrynologa idę za 2 tyg ... nie wiem dalej co mam robić,
    czekać aż przejdzie ? bo niby wszystko ze mną ok według niej....zobaczy się, oby
    to pzreszło i to jak najszybciej bo to nic przyjemnego.
    --
    "Zła kobieta należy do tego rodzaju istot, których mężczyźni nigdy nie mają dosyć"
  • marzeka1 15.01.10, 19:48
    A masz w ogóle świadomość, że sama sobie zaszkodziłaś? Tabsy nie są dla
    WSZYSTKICH kobiet. Jakoś dziwacznie brzmi to stwierdzenie, że nie masz
    zakrzepicy tylko po wyglądzie żył? INR robili? Siostra po zakrzepicy (też miała
    drętwienie i ból głowy) ma leki do końca życia, bada krzepliwość co miesiąc, nie
    może brać żadnych hormonów (ja zresztą też).I nie bierz tego logestu, idź do
    dobrego gina i powiedz o objawach, nie lekceważ tego.
  • dania_86 15.01.10, 19:50
    nie badała tylko żyły na całym ciele ręcznie, a ile kosztuje badanie na
    krzepliwość ? zrobię sobie. tabsy odstawiłam i nie mam zamiaru brać, chociaż
    brałam kiedyś przez 2 lata i nic się nie działo. ginakologa mam 2 lutego...
    --
    "Zła kobieta należy do tego rodzaju istot, których mężczyźni nigdy nie mają dosyć"
  • marzeka1 15.01.10, 20:08
    Co z tego, że brałaś 2 lata i nic się nie działo? Siostra brała kilka lat, aż po
    prostu-stało się.
    Nie wiem ile kosztuje, pewnie niezbyt dużo, sprawdź w necie, ile wynosi norma,
    porównasz.
  • kadfael 16.01.10, 16:37
    Moim zdaniem Tobie powinni zrobic Dopplera a nie macać żyłe
    palcami....

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka