Dodaj do ulubionych

prosba o rade - antykoncepcja

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.06.10, 13:29
Witam wszystkich!

Mam dylemat: od dosc dawna (3 lata) biore tabletki antykoncepcyjne Harmonet.
Do tej pory chwalilam je sobie bo nie dopadaly mnie zadne skutki uboczne, ale
od pewnego czasu czuje sie coraz bardziej zdolowana, mimo ze zycie przynosi mi
raczej powody do radosci. Rozmawialam z paroma kolezankami i wszystkie tak
mialy, po pewnym czasie dostawaly od pigulek dola ktory sie poprawial po ich
rzuceniu.
W zwiazku z tym wszystkim rzucilabym bez wahania, ale jest jedno ale: w lipcu
pod koniec przyjezdza do mnie moj chlopak (z daleka), na dwa miesiace (a
planuje nawet zostac w Polsce) i panicznie sie boje, ze jesli teraz rzuce
(jestem pod koniec opakowania), to akurat na jego przyjazd moge znowu zaczac
owulowac. A do prezerwatyw nigdy duzego zaufania nie mialam. Co radzicie:
rzucic i nie stresowac sie czy zostac przy i dalej znosic stany depresyjne?
Edytor zaawansowany
  • Gość: zawszezabulinka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.06.10, 21:32
    gumki to nie koniec swiata. pomysl sobie o tych osobach co nie moga brac
    hormonow. poza spirala i npr nie maja wyboru. ja uzywalam gumek rok czasu, zadna
    nie pekla, wspolzylam oczywiscie od czasu do czasu ale dziecka sie nie
    doczekalam. tlumacze sobie to tym - jak ten plemnik ma przejsc przez ta gume?

    moze pomysl o zmianie hormonow?
  • Gość: zmeczona IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.06.10, 21:41
    No, nie koniec swiata, fakt. Tylko ze boje sie ze bede bardziej plodna po
    odstawieniu tabletek (moze sie przytrafic) a dziecka absolutnie miec teraz nie
    moge. Nie chce mi sie juz probowac z innymi tabletkami, poza tym mam wrazenie ze
    wszystkie maja jakies skutki uboczne, te nie dawaly ich wyjatkowo dlugo. Dzieki
    i pozdrawiam!
  • Gość: ewa IP: *.mielec.mm.pl 28.06.10, 22:50
    Ja uzywam prezerwatyw juz kilka lat, jak dotad mnie nie zawiodly.
    Hormonow nie moge brac i tak naprawde nigdy nie bylam do nich
    przekonana. Jezeli gumka jest dobra(durex)i dobrze zakladana, to nie
    powinna peknac ani sie zeslizgnac. Wiadomo, wiecej "roboty", ale
    mozna sie przyzwyczaic.
    Jezeli miewasz stany depresyjne i jestes zdolowana przy tabletkach,
    to czy bedziesz miala ochote na sex z Twoim chlopakiem jak do Ciebie
    przyjedzie???
    Prezerwatywy sa ok, poza tym chronia przed roznymi chorobami.
  • malinova14 29.06.10, 20:59

    Jesli masz takie doly to bym dala sobie spokoj.

    Tabletki anty.ogolnie maja ogromnie duzo skutkow ubocznych (mimo
    zachwalania na forum)niektore dopiero wychodza w pozniejszym wieku
    .
    Sama mialam zalecone przez lekarza w celach leczniczych i rzucilam
    po chyba 2 latach gdy moje migreny byly juz tak silne gdzie srodki
    bolowe juz niepomagaly.Teraz miaja 4 mies i czuje sie wiele lepiej
    bole sa ale coraz lagodniejsze ,organizm powoli dochodzi do siebie.

    Mozna stosowac prezerwatywy ,kupowac te lepsze jakosciowo i bedzie
    oksmile
  • zawszezabulinka 29.06.10, 21:45
    prezerwatywy trzeba kupowac z wiarygodnych zrodel, z odpowiednia data. nalezy
    wybrac odpowiedni rozmiar (na wiekszym mojego eksa - pekaly, rowniez durexy, ale
    obecnie mam do czynienia z przecietnym i jest wszystko ok, zadna nie pekla, a
    kupowalismy najtansze w ofercie sklepu - unimil, taboo, caresy e- teraz biore
    hormony takze nie potrzebuje)

    tez uzywalam prezerwatyw po odstawieniu hormonow. ale to jest bez znaczenia -
    jest sie plodnym i bez tego
    --
    walczę
  • Gość: maskotkaaa IP: *.chello.pl 30.06.10, 12:57
    ja rowniez nie mam przekonania do prezerwatyw. rzadko pekaja albo sie zsuwaja, ale jednak sie to zdarza. i co zrobisz jak sie zdarzy? uncertain juz to widze jak Ci w Polsce przepisza tabletke "72h po"... tabletka daje duzo lepsze zabezpieczenie, pod warunkiem, ze bierzesz ja o stalych godzinach.

    zastanow sie co wolisz, lekkiego doła czy ciążę. a poza tym pomysl, jesli odstawisz tabletki i depresja minie, ale za to zaczniesz uzywac prezerwatyw, to skad wiesz czy nie pojawi sie kolejna depresja, tym razem z powodu stresu i niepewnosci jakie one niosa...
  • Gość: Lipcowa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.06.10, 13:36
    zmień na inne!!!!
  • Gość: Jutka IP: 78.140.82.* 30.06.10, 16:37
    A może przestań brać antykoncepcję i przestań uprawiać seks przedmałżeński?
  • Gość: zmeczona IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.06.10, 19:23
    Komentarz nie na temat, wiec zignoruje.

    Mysle, ze po prostu przestane zazywac po tym opakowaniu ktore teraz koncze a w
    lipcu zapytam sie o rade moja pania doktor. Wiem ze nie warto robic krotkich
    przerw, ale moze ktoras z Was tak miala: czy moze mi zaszkodzic jesli nie bede
    brala tabletek przez jeden miesiac a potem znowu wroce (lub ew. zmienie na inne)?
  • Gość: zawszezabulinka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.06.10, 20:30
    nie rob przerw bo to nie jest wskazane

    a mam takie pytanie - co znaczy ze sie prezerwatywa zsuwa? czy to znaczy ze
    zostaje w ciele kobiety i wystaje "obrecz-podstawa" ? szczerze - glupia wymowka
    by leciec po 72 h, bo prezerwatywa jest tak samo w ciele kobiety jak w momencie
    kiedy ja mezczyzna wprowadza :]

    a zeby miec inne przygody z gumka to naprawde albo trzeba byc glupim albo slepym
  • Gość: zmeczona IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.06.10, 21:00
    Szczerze mowiac, nie mam wyjscia, konczy mi sie opakowanie a nie mam nastepnego.
    Nie jestem na dodatek w moim rodzinnym miescie wiec nie za bardzo wiem gdzie tu
    szukac ginekologa i to na dodatek tak na zaraz.

    A co do prezerwatywy - mnie sie zdarzylo, ze zsunela sie i utkwila we mnie, dosc
    gleboko zreszta - z trudem udawalo mi sie ja namacac palcami. Zaczepilam w koncu
    jakims cudem paznokciem i wyciagnelam, ale zawartosc wylala sie tez w srodku.
    Mysle ze to o takie zsuwanie chodzi kiedy sie mowi o ryzyku ciazy. Pozdrawiam!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka