Dodaj do ulubionych

Guzek w piersi - włókniak ???

IP: *.143.165.20.rev.kbt.pl 20.08.11, 13:26
Bardzo proszę o pomoc i informacje w temacie bo jestem zupełnie zielona ...
Wymacałam sobie coś w piersi i biegiem na usg. W opisie mam
GUZEK LITY ( PRAWDOPODOBNIE WŁOKNIAK ) O ŚREDNICY 6 MM. KONTROLA USG PO MIESIĄCZCE.
Próbowałam się od razu dowiedzieć co dalej ale pani doktor stwierdziła, że jeśli chcę rozmawiać to mam zapłacić kolejne 100 zł bo zapłaciłam tylko za wykonanie usg i nie jestem jej pacjentką, a zalożenie karty i inf. to już jest oddzielna wizyta gin.
Wyciągnęłam z niej tylko tyle, że na usg po miesiaczce zostane skierowana na marker nowotworowy i być może biopsje. Postanowiłam więc nie czekać i szybko zrobić ten marker sama. Proszę o inf. bo nie wiem co mam myśleć i dalej z tym robić. Czy iść po miesiączce do kogoś innego na usg - a zresztą przecież TO przez 2 tyg. samo nie zniknie.
Bardzo się denerwuje.
Edytor zaawansowany
  • Gość: kubamelbor IP: *.143.165.20.rev.kbt.pl 20.08.11, 14:02

Wiem, że napisałam chaotycznie ale to przez nerwy.
    Proszę o inf. co mogłabym teraz dalej robić - czy czekać te 2 tyg. i robić kolejne usg po miesiaczce czy już działać ... Co moge sama zrobić - czy robić ten marker Ca - 125 czy już zapisywać się sama na biopsję - czy potrzebuję skierowania - od kogo ???
    Bardzo proszę o rady bo nie wiem co dalej ...
  • Gość: xymena IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.08.11, 22:23
    Idź do poradni chorób sutka i tam dostaniesz wszystkie skierowanie i powiedzą ci co i jak. I na nfz nie będziesz musiałą płacić za "informacje" i raczej drogie badania. trzymaj się.
  • kol.3 25.08.11, 22:36
    Idź zrób badania sama i najlepiej idź prywatnie do onkologa, bo w przychodni każą Ci guzek obserwować, wyznaczą za 3 miesiące, a najlepiej to g..wno wyciąć nie czekając aż się uzłośliwi.
  • Gość: kubamelbor IP: *.143.165.20.rev.kbt.pl 26.08.11, 12:41