Dodaj do ulubionych

Wyciek z sutka

08.12.11, 17:45
Zauważyłam przed chwila jakiś wodnisty wyciek z sutka. Bardzo mała ilość, kolor i struktura wody. Dodam, ze piersi mnie raczej nie bolą, jedynie przed okresem. Okresy mam mniej więcej regularne (co 24-25 dni), ale skąpe i krótkie (2-3 dni). Wyczytałam gdzieś w necie, ze leki uspakajające mogą powodować wycieki, wzięłam valium 10g 4 dni temu. Może to mieć wpływ, po 4 dniach? Nie biorę tabl. antykoncepcyjnych i wkrótce chciałabym starać się o dziecko.
Edytor zaawansowany
  • 08.12.11, 19:50
    Zbadaj prolaktyne.
  • 08.12.11, 21:48
    Zbadaj hormony, przydadzą sie przed rozpoczęciem starań - zapraszam na forum dla starających się - pewnie za wysoka prolaktyna ale często w parze idzie za niski progesteron.
    --
    Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/
    Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997 Aniołek IX 2005
    zapraszam na forum Dla starających się
  • Gość: kasia IP: *.jjs.pl 08.12.11, 22:07
    Stres, sam w sobie też powoduje wyrzut prolaktyny.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.