• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

bolace sutki Dodaj do ulubionych

  • IP: *.g / *.g-net.pl 11.06.04, 10:51
    czy to normalne przed okresem?
    wczesniej bralam tabletki (dlugo) i zapomnialam jakie ma sie objawy przed
    okresem. teraz gdy mam twarde sutki, to dosc mocno bola przy dotykaniu...
    mam nadzieje, ze to normalne i ze wszystko ok z moimi piersiami...
    Zaawansowany formularz
    • 11.06.04, 12:29
      tez mialam ten problem jak zrobilam przerwe w braniu tabletek. przed okresem
      strasznie bolaly mnie sutki, stwierdzilam ze wole juz lykac pigulki smile). czyli
      chyba to normalne skoro widze ze to nie tylko moj problem. pozdr
    • 11.06.04, 12:49
      Hallo Zaza,

      mastalgia i mastodynia są objami PMS (= zespół napięcia przedmiesiączkowego).
      Tabletki antykoncepcyjne często pomagają, ale u 1/3 kobiet objawy PMS mogą się
      przy tabletkach nawet znacznie pogorszyć.

      Leczenie zależy od natężenia objawów... Polecam Ci niepokalanek mnisi (Vitex
      agnus castus). Jest bardzo skuteczny, bo naturalnie reguluje hormony. Stosowany
      jest - oprócz przy mastodynii - także do regulacji cyklu, przy dolegliwościach
      w czasie przekwitania, przy zapaleniu jąder i prostaty. Jeśli niepokalanek nie
      pomoże, często stosowany jest też niehormonalny preparat Mastodynon N, ale
      przed przepisaniem lekarz musi stwierdzić przyczynę.

      Pozdrawiam

      Renee

      --
      To you I'm an atheist - to God I'am the Loyal Opposition...
      • Gość: zaza IP: *.g / *.g-net.pl 11.06.04, 13:39
        dziekuje bardzo za pocieszenie i za rady smile
        jestem bardzo wdzieczna smile
        niestety tabletek nie moge juz brac z powodow zdrowotnych,a bralam je tak
        dlugo, ze juz zapomnialam o PMS big_grin
        a bol nie jest na szczescie duzy. tylko np. podczas pieszczot, gdy sa twarde.
        moj chlopak musi uwazac wink
        czyli wszystko ze mna w porzadku smile
        dziekuje jeszcze raz
    • 11.06.04, 13:44
      To normalne smile Ja od czasu odstawienia pigulek tez tak mam... I z tego co mi
      wiadomo wiele dziewczyn po pigulkach narzeka na bol sutkow w II fazie cyklu...
      Wiec nie ma sie czym przejmowac smile

      Pozdrowionka
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.