• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Jak doraźnie powstrzymać obfite miesiączkowanie?

  • IP: *.trustnet.pl 05.10.12, 09:48
    Jutro wyjeżdżam na wycieczkę. Niestety mam bardzo silny okres, nawet tampony nie dają rady nad dłuższą metę, a przede mną podróż, autokar itp. Jest jakiś środek lub medykament zmniejszający krwawienie? Może jakieś domowe metody? Kiedyś mówiono o vit. c, że w dużej dawce pomaga.
    ??
    Edytor zaawansowany
    • 05.10.12, 10:53
      Lekarka polecała mi Hemorigen. Na mnie jednak nie działał za mocno.
      • 11.10.12, 11:22
        Hemorigen i cyklonamina - tylko to drugie jest na receptę.
        mnie sam hemorigen nie pomaga, ale po cyklonaminie czuję wyraźną różnicę a także mam obfite miesiączki
        • 11.10.12, 18:57
          krwawnik - zioła. Tylko nie przesadz.
          --
          :_
          • 11.10.12, 19:37
            dużo witaminy C oraz dużo toniku z chininą. tak 1,5 l dziennie najmarniej.
            --
            http://images44.fotosik.pl/266/58ea10722a7ca480m.jpg
    • 11.10.12, 11:55
      Teraz to trudno ale następnym razem poproś swojego lekarza, żeby coś Ci na to przypisał, obfitych miesiączek nie trzeba "znosić", duży upływ krwi jest niebezpieczny dla zdrowia.
      Ja biorę cyclonaminę ale to jest na receptę.
      --
      http://img35.imageshack.us/img35/6533/koteko.gif
      "Be yourself, no matter what they say"
      • Gość: pik IP: 195.130.197.* 11.10.12, 12:30
        Jak bierzecie cyclonamine? Mam ja w domu, lekarka mi przepisała ale nie pamietam jak kazała brać, cyba 2x1 w dwóch najbardziej obfitych dniach.
        • Gość: kasia IP: *.jjs.pl 11.10.12, 18:07
          cyclo3forte. Już go można kupić bez recepty.
    • 12.10.12, 17:05
      Mam to samo. Tylko nie pomaga mi cyclonamine ani exacyl. Nie wiem dlaczego. Lekarz mi za bardzo nie wierzy, bo twierdzi, że to musi pomóc..
      • Gość: ISMENA IP: *.sttb.pl 17.06.13, 11:45
        Mam to samo-to nie możliwe żeby nie zmniejszyło się krwawienie. Tak jakbym miała jakiś cel żeby kłamać.
        • Gość: wiolka IP: *.tktelekom.pl 05.10.13, 10:32
          u mnie miesiaczka trwa 14 dni , bo lekarz przepisał mi leki hormonalne (sidretella 20) . Brzuch mnie boli strasznie . Krew mi leci perfidnie . Miało być zmiejszenie miesiączki , i i bolesności , a w gruncie rzeczy się wydłużyła. Zawsze miałam długą miesiączke (max 6 dni) ale nie 2 tyg ;/ . Byłam u lekarza 3 dni temu przepisał mi antybiotyk , exacyl 3 razy dziennie po 2 tabl. i środek przeciwbólowy . Powiedział że mam nadal brać hormony . Ja już nie wyrabiam ;/
          • 06.10.13, 11:36
            Przepisal, przepisal ale rozumiem, ze badan hormonalnych i usg nie zbadal... ech.
            --
            Byloby fajnie, jakby wypalilo:
            forum.gazeta.pl/forum/f,161662,metabolic_balance.html
            forum.gazeta.pl/forum/w,36,129040872,129040872,Metabolic_balance.html
            forum.gazeta.pl/forum/f,94641,Choroby_tarczycy_i_hashimoto.html
          • Gość: Izabella IP: *.pppoe.wtnet.de 16.03.14, 10:32
            Idź do innego lekarza i zasięgnięciu jego opinii, w takiej sytuacji nie polegaj na jednym lekarzu.wszystkiego dobrego.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.