Dodaj do ulubionych

plamienie po leczonym zapaleniu

14.01.13, 08:42
moze ktoras ematka tak miala...
jestem po leczonym zapaleniu...na usg wyszlo "cos" na jajniku lekarka okreslila to jako twor wypelniony juz wtedy wlokniejaca krwia...przyczyna mial byc stan zapalny. do wizyty sklonil mnie taki minimalny dyskomfort ucisk w pachwinie. Po lekach antyzapalnych, hormonalnym prep - lutenyl i powtornym ugs przeszlo - jajnik czysty.
Dla wyciszenia gin przepisala mi tabl antykoncpec na 3 cykle. mialam wziasc 11 dc ale tak sie zlozylo ze dopiero wzielam 15 dc. Juz od 13 dc czyli przed tabsami zaczelo siue delikatne plamienie...i trtwa do dzis czyli 22dc. Dzwonilam do lekarki okolo 16 dc i stwierdzila ze to normalne ale myslala ze bralam te tabl od wizyty czyli 11dc , powiedzialam jej ze troche opoznilo mi sie wziecie 1 tabletki i plamienie wystapilo przed zazyciem yasminelle. Tez stwierdzila ze to ok bo jestem po leczeniu i sie teraz zastanawiam czy faktycznie tak dlugo moze to plamienie trwac czy isc znó do gina...
Edytor zaawansowany
  • thegimel 14.01.13, 09:52
    Ja bym się skontaktowała jeszcze z jednym lekarzem. Nie zaszkodzi.
  • lauren6 14.01.13, 09:55
    Czytałaś ulotkę tabletek, które bierzesz? Plamienia w środku cyklu mogą się zdarzać przy pierwszym opakowaniu tabletek. Może to miała na myśli twoja ginekolog spławiając cię.
  • lofmitender 14.01.13, 10:47
    tak jak pisalam plamienie zaczelo sie przed wzieciem I tabletki...gdyby to bylo po rozpoczeciu pierwszego opakowania to nie widzialabym w tym nic dziwnego

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka