Dodaj do ulubionych

cyclo-progynowa a tycie

13.05.13, 15:55
witam,
od 5-ciu miesięcy biorę cyclo-progynowa z powodu bardzo silnych objawów menopauzy. Mam 44 lata i usuniete przydatki. Po zastosowaniu tego leku ustąpiły uderzenia gorąca, bezsenność itp... natomiast przytyłam 10 kg. Muszę go odstawić, bo jeszcze trochę i będę wyglądała jak monstrumsad Czy mogłybyście polecić mi jakiś inny lek, który nie powoduje tycia? Rozmawiałam z lekarzem- powiedział, że można spróbowac czegoś innego, ale jest to loteria- lista leków HTZ jest długa i ciężko będzie trafić na ten idealnie dopasowany do mojego organizmu. Jakie macie doświadczenia z lekami HTZ? Co polecacie?
Pozdrawiam,
Monika
Edytor zaawansowany
  • tomasz_slocz 04.02.15, 21:03
    Monia515 bardzo prosze o kontakt tomasz_slocz@onet.pl

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka