• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Pramolan - odstawianie - prośba o opinie. Dodaj do ulubionych

  • IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.09.13, 21:09
    Cześć,
    Zażywam Pramolan 50 mg od 3 miesięcy jedną tabletkę na noc ( 0-0-1).
    Lekarz stwierdził, że skoro czuję się juz ok to możemy odstawić.
    Spytałam czy można tak odstawić ten lek z dnia na dzień - odp TAK.
    Kurde a ja się trochę obawiam...
    Dostałam go na nerwice ( zaczęło sie od stresu, później - stany lękowe + objawy somatyczne, obniżony nastrój).

    Ktoś ma doświadczenie z odstawianiem tego leku?
    Edytor zaawansowany
    • 03.10.13, 21:17
      Stosowałam Pramolan też z powodu nerwicy, kardiolog mi przepisała. Brałam regularnie około 2 msc. Odstawiłam z dnia na dzień i nic się nie działo. Teraz biorę w razie potrzeby.
    • 04.10.13, 10:26
      Pramolan jest słabym lekiem, można go spokojnie odstawić. Podejrzewam zresztą, że na Twoje dolegliwości zadziałał trochę jak placebo.
      • Gość: Tri IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.10.13, 19:51
        Dzięki! Kto wie, może faktycznie jak placebo... ale zadziałał...smile))
        Jestem 5 dzień bez Pramolanu i jest oksmile
        • Gość: lidia22 IP: *.tktelekom.pl 05.10.13, 10:36
          a czy ktoś z was brał setaloft ? tez mam przepisane z powodu nerwicy po ogromnym stresie (umarła moja córeczka ) i biore go już 6 miesięcy . Lekarz powiedział że moge już odstawić lek . Ale czytałam na temat "reakcji od odstawienia leku" miał ktoś go ? prosze pomóżcie . Niechce żeby to wszystko wróciło z podwojoną siła sad
          • 07.10.13, 18:36
            Lidia, przeczytaj ulotkę. Wydaje mi się, że setaloft należy odstawiać stopniowo, jak i inne leki zawierające sertralinę. Możesz końcówkę opakowania brać np. co drugi dzień, potem co trzeci.

            Tego konkretnego leku akurat nie znam, ale wiem, że w przypadku innego o podobnym składzie i działaniu nie powróciły stany depresyjne po odstawieniu. Ale był brany dużo dłużej, chyba ok. dwóch lat.
    • Gość: dzasta IP: *.dynamic.chello.pl 07.10.13, 15:13
      Hej nie radzilabym Ci odstawiac tego leku z dnia na dzien ja tez tak zrobilam po konsultacji z lekarzem i szybko tego pozalowalam,wrocily stany lekowe zle samopoczucie itd,zaczelam brac na nowo i teraz juz wogole ten lek na mnie nie dziala.a termin na terapie dostalam za 7 latsad i nie wiem co dalej.Na poczatku jest super lek pomaga niesamowicie ale po dluzszym braniu przestaje dzialac niestety.
      • Gość: Tri IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.13, 21:47
        Ja jestem tydzień bez Pramolanu i jest ok, odpukać!
        Na wszelki wypadek wykupię sobie jednak receptęsmile
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.