Dodaj do ulubionych

Cerazette-proszę o opinię.

24.08.04, 21:13
Proszę też o linki do stron na ten temat. Szukałam sama, niestety niewiele
znalazłam w języku polskim. Interesuje mnie zwłaszcza jak ten lek wpływa na
włosy i cerę. Czy robi się po nich łojotok? A jak jest z miesiączkami.
Dziękuję.
Edytor zaawansowany
  • heather_morris 24.08.04, 22:04
    Cerazette nie zawieraja estrogenow (ethinylestradiolu), dlatego tez przy nich
    odpadaja estrogenozalezne skutki uboczne (m.in. ryzyko zakrzepicy).
    Wplyw na cere i wlosy jest indywidualny. Moja kolezanka bierze teraz 3
    opakowanie i na przelomie 1 i 2 opak. strasznie ja wysypalo, ale pod koniec 2
    opak. jej cera byla juz gladziutka - jak bedzie dalej dopiero sie okaze.
    Czytajac niemieckie fora rowniez spotykam sie z roznymi opiniami. Niektore
    dziewczyny dostaja po C. pryszcze, innym pryszcze znikaja... Tak wiec trudno
    powiedziec jak wplynie na ciebie... Musisz po prostu sama sprobowac...
    Jesli chodzi o miesiaczki to na Cerazette nie wystepuja. Pigulki przyjmuje sie
    non stop bez przerw. W ciagu pierwszych 3 miesiecy moga wystepowac plamienia i
    krwawienia, ale potem powinny zaniknac. Mniej wiecej comiesieczne plamienia lub
    krwawienia wystepuja tylko u okolo 10%, u reszty jest caly czas czysto. Dla
    jednych jest to duza zaleta, dla innych wada.
    O Cerezette jest zalozony na tym forum caly watek. Poczytaj go sobie:
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=216&w=14547936
    Pozdrowionka

    Pozdrowionka
  • halka4 25.08.04, 00:12
    Dziękuję.
  • terminek 25.08.04, 07:38
    Dodam jeszcze że możesz czuć sie fatalnie,może cię wszystko boleć, możesz być
    rozdrażniona i plamić tygodniami, możesz mieć syfki na do tej pory czystej
    buzi, ale poza tym może być ok. Pozdrawiam
  • nati85 25.08.04, 22:20
    To że tak było u ciebie nie znaczy, że u innych też tak będzie.
    Poza tym lepiej chyba mieć tłustą cerę i pare pryszczy niż zakrzepice i raka
    sutka...
  • terminek 26.08.04, 07:36
    nati85, nie umiesz uwaznie czytać, nie napisałam że tak jest u wszystkich ale
    że może być tak jak u mnie.Napisałma to po to, aby osoba była w pełni świadoma
    tego co jej może być. Bo ja przez 2 tygodnie czułam się fatalnie i nie
    skojarzyłam że to może być od tych tabletek.Dodam że po innych było super i
    żadnych dolegliwości. Acha i nie rozumiem o co chodzi z tym rakiem i
    zakrzepica nie wiedziałam że cerazette jest lekiem przeciwko tak groźnym
    chorobo.Pozdrawiam.
  • Gość: xXx IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.08.04, 11:04
    Cerazette nie leczy zakrzepicy ani raka, ale nie powoduje ich wystapienia.
    Pigulki zawierajace ethinylestradiol (wszystkie dostepne u nas oprocz
    Cerazette) podnosza ryzyko zakrzepicy (nawet do ponad 40:100000) oraz raka
    estrogenozaleznego np. sutka (kilkukrotnie) - sa to 2 najgrozniejsze skutki
    uboczne pigulek. Natomiast pigulki jednoskladnikowe (w Polsce dostepna jest
    tylko Cerazette) nie zawieraja ethinylestradiolu i tym samym sa obojetne czyli
    ani nie zwiekszaja, ani nie zmniejszaja tego ryzyka.
  • moboj 25.08.04, 09:36
    brałam cerazette przez trzy miesiące zanim dostałam pierwszy zastrzyk depo-
    provera. nie miałam plamień, nie tyłam, nie miałam pryszczy, nic mnie nie
    bolało. żadnych zmian na minus po prostu.
    aha, miesiączki też nie miałam a to dla mnie istotny plus tych tabletek.
  • voluptas 25.08.04, 10:33
    Może poczytaj wątek "PAMIĘTNIK CERAZETTCZYNI" - tam kilka dziewczyn dokładnie
    pisze, jak czyje się biorąc te tabletki.

    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=216&w=14547936
    pozdrawiam
  • Gość: Monika IP: *.as13285.net 27.07.13, 00:13
    Jestem mamą karmiącą 7 i pół miesiąca i kończę już 6 - ste opakowanie tabletek cerazette. Moim jedynym problemem jest waga. Do puki nie zażywałam tabletek leciałam z wagi, ale od czasu konsumpcji idę w z wyż. I wiem, że to nie jest spowodowane jedzeniem.
    Jeśli chodzi o cerę - nie mam problemów, włosy wypadają w dużych ilościach, ale to normalne po porodzie. Samopoczucie dobre, żadnych plamień, ani krwawień. jestem systematyczna, jeśli chodzi o zażywanie antykoncepcji. Jedynie waga, j/w wspomniałam.
    Właśnie się zastanawiam nad odłożeniem cerazette i zobaczymy, czy coś schudnę.
  • Gość: JD IP: 213.121.246.* 13.10.16, 13:53
    cerazette nie powoduja tycia ani nie zatrzymuja wody w organizmie

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.