Dodaj do ulubionych

EVRA a libido???

20.09.04, 13:03
szukałam w archiwum, ale znalazłam zaledwie kilka wypowiedzi na temat libido
po plasterkach evra, były one pozytywne, co bardzo mnie ucieszyło. Wiem, że
na temet Evry było już sporo postów, ale może jeszcze cośc napiszecie??
Edytor zaawansowany
  • agulenka 20.09.04, 17:33
    Mam nadzieję, że evra bedzie dla Ciebie świetna i nie będziesz mieć problemów z
    libido. Ja niestety nie mam za dobrych doświadczeń, ale wydaje mi się, że to
    wynika raczej ze składu hormonalnego evry, który nie jest za dobry dla mojego
    organizmu. Podczas stosowania czułam sie podle, miałam ochotę rozszarpać mojego
    biednego męża jak tylko mnie dotknął..Poza tym ten plasterek mnie stresował,
    teraz łykam jak wcześniej pigułki i wydaje się, że moje libido jest ok. biorę
    anteovin z II generacji i po mercilonie, logeście i evrze chyba wreszcie
    dopasowałam tabletki.
    Życzę Ci "ogromnego" libido!! wink
  • sea25 20.09.04, 18:16
    ach, żeby tak było! u mnie kiepsko nawet bez tabsad już mam załamke.Dziękuje za
    odpowiedź.
  • Gość: AnaisNin IP: *.tkk.pl / *.tkk.pl 21.09.04, 00:16
    Moje spadło!!! I to znacznie!
  • Gość: Kasia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.09.04, 17:08
    up
  • Gość: qwert IP: *.petrus.com.pl 21.09.04, 17:37
    spadło, bardziej niż po mercilonie, po 4 paczkach odstawiłam bo już nie mogłam
    wytrzymać, dziwnie się czułam
  • madeleine7 25.10.04, 13:20
    ja po 5 paczkach musiałam odstawić - libido =0. po odstawieniu znów jest ok.
  • slonikus 21.09.04, 23:00
    Moje ZDECYDOWANIE wzroslo.

    --
    sloniul.jogger.pl

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.