Dodaj do ulubionych

nadmierne owłosinie

IP: *.chello.pl 21.10.04, 22:41
Mam 19 lat i problem z nadmiernym owłosieniem. Mam włsoki nawet na piersiach,
brzuchu i plecach. Włoski są gęste, długości od 0.5 do 1.5 cm, barwy ciemnego
blondu (ew jasnego brązu)... Nie wspominając już o rękach i nogach (ktore
musiałabym golic co pół dnia, żeby były gładkie). To bardzo krępujące... Nie
stać mnie na zabiegi laserem... Czy może mi pomóc ginekolog? A może powinnam
zwrócic się do endokrynologa? Proszę o pomoc...
Edytor zaawansowany
  • aldonap22 22.10.04, 13:59
    Zbadaj hormony. To może być zespół policystycznych jajników.
    --
    www.mydlandia.pl - kosmetyki naturalne, mydła dekoracyjne
    www.mydlandia.pl/forum - forum o kosmetykach naturalnych
  • Gość: rakata IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.10.04, 14:19
    ja też mam ten problem....byłam u gina,i powiedziła że już taka moja
    nieszczęsna natura,życze ci żeby u ceibie było inaczej,tzn miałam badanie
    testosteronu ,no i mam go w normie:\
  • Gość: Pat IP: 195.94.201.* 27.10.04, 14:19
    Natura naturą, ale same badanie testosteronu nie wystarczy. Badałaś
    androstendion, prolaktynę?
  • heather_morris 22.10.04, 16:10
    Przede wszystkim idz do endokrynologa i wymus na nim badanie hormonow (w
    szczegolnosci testosteron). Jesli wyniki beda powyzej normy bedziesz leczona
    hormonalnie (zbijany testosteron) - i to bynajmniej nie Diane 35, tylko
    silniejszymi lekami (np. Androcur). Jesli natomiast wyniki beda OK i nie masz
    PCO nie dawaj sobie wciskac hormonow (lekarze nawet bez badan uwielbiaja dawac
    Diane 35), bo i tak nic nie pomoga, a moga ci nawet zaszkodzic. Po prostu taka
    twoja uroda i wowczas pomoze jedynie regularna depilacja (najlepiej woskiem) lub
    laser...

    Pozdrowionka
  • l81 25.10.04, 10:47
    Zgadzam się z powyzszą forumowiczką. Odwiedź ginekologa, wyśle Ciebie na
    zbadanie poziomu hormonów. W pewnym stopniu w włoski na ciele sa naturalne.
    Tylko zalezy jakie i w jakich proporcjach. Np. jeżeli masz na piersi podwójne i
    grube to nie jest to normalne.Ponadto przy takich przypadłościach jak nadmierne
    owłosienie wypadaja często włosy-ciekawa jestem jak u Ciebie,pojawia się też
    łojotok może też się skóra na twarzy przetłuszczać.Nazywa sie to hirsutyzm.
    Pamietaj nie dawaj wcisnąć w siebie hormonów, oczywiście jak nie jest to Ci
    potrzebne- szczególnie Diany-35- duża dawka hormonów.Jestem do tego leku
    pesymistycznie nastawiona.Możesz sobie ponadto poczytać na form Hirsutyzm
    więcej cos na ten temat/wpisz w wyszukiwarce/.Pozdrawiam.
  • dziunia_23 10.11.04, 21:49
    Hi
    Czytajac Twoje porady zauwazylam ze masz wiele info na temat Diane35. Jestem w
    dosc neitypowej sytuazji gdyz pol roku temu przezzlam operacje usuniecia
    miesniaka macicy, wszystkiemu winne te nieszczesne hormony sad po operacji
    leczylam sie u zony dr ktory mnie operowal ale niestety 80 zl mnie to kosztuje,
    polecila mi logest i spironol na nadmierne owlosienie. Jestem obecnie w
    kiepskiesj sytuacji finansowej i poszlam do lekarza w mojej malej miescinie i
    polecil mi zamiazt logestu i spironolu Diane 35. Czytam wszystkie info na temat
    tego leku na forum i jak bys mogla to podziel sie ze mna doswiadczeniem po
    lykaniu tego leku, dlaczego jestes pesymistycznie nastawiona do terapii Diane
    35 ?? pozdrawiam Iza.
  • Gość: babka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.10.04, 16:18
    najlepiej to idź i do ginekologa i do endokrynologa...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.