Dodaj do ulubionych

Brak okresu przez tabletkę odchudzającą Aplefit???

IP: *.olsztyn.mm.pl 15.11.04, 18:37
Moja dziewczyna od dłuższego czasu łykała tabletki wspomagająca odchudzanie
Aplefit firmy Naturell i ... juz od 8 dni czeka na okres i nic. Ma
powiększone piersi jak za każdym razem w czasie zbliżającej się miesiączki i
czasem pobolewanie brzucha. Jednak nie ma krawienia. Raz w tygodniu uprawia
nieregularnie ale intensywnie aerobic, zmieniala tez stancje...mysle ze tez
moze miec nowe miejsce zamieszkania wplyw na brak okresu. Co o tym myslicie
kobiety ? Czy mialyscie kiedys zachwiania czasowe okresu z powodu brania
takich tabletek ?
Edytor zaawansowany
  • bambelina 15.11.04, 19:00
    Bardzo możliwe, że jest to spowodowane tabletkami. Ja kiedyś brałam przez dwa
    miesiące, co prawda inne tabletki, ale okres miałam również nieregularnie, poza
    tym wiele innych skutków ubocznych. Wszystkie te tabletki mają mniej lub
    bardziej zły wpływ na funkcjonowanie organizmu.

    pozdrawiam
  • marcepanna 15.11.04, 20:32
  • Gość: ktosiek IP: *.olsztyn.mm.pl 15.11.04, 20:41
    Liczylem na pomoc, a nie na obrazanie mnie...

    A czemu wiec osiol ? Powiesz mi ?

    Zadalem konkretne pytanie inteligentnym kobietom, widac sie do nich nie
    zaliczasz skoro Twoja odpowiedz brzmi w taki wlasnie sposob.
  • Gość: ktosiek IP: *.olsztyn.mm.pl 15.11.04, 23:05
    Kobiety !!!!

    Prosze napiszcie...czy oprocz tabletek wymienione przeze mnie powody moga miec
    wplyw na opoznienie okresu ? Czy sa mozliwe jakies inne powody ?
  • neospasmina 15.11.04, 23:20
    Hej, jeśli się głodzi przy okazji odchudzania albo juz dużo i szybko schudła,
    może jej się z tego powodu opóźniać miesiączka.
    Mnie się kiedyś opóźniła 2 tygodnie bez wyraźnego powodu!
    --
    Mamy Mądre i Sympatyczne
  • Gość: ktosiek IP: *.olsztyn.mm.pl 16.11.04, 06:44
    Ona sie nei glodzi, je normalnie. Zazywa jednak te tabletki wspomagajace
    odchudzanie. Niby sa to ziolowe preparaty, jednak mysle ze moga miec znaczenie.
  • Gość: baśka IP: *.devs.futuro.pl 16.11.04, 12:03
    Czy ciąża jest wykluczona? Brak miesiączki może wywołać jedynie silne
    zaburzenie hormonalne,( problem z tarczycą,przysadką) właśnie min. ciąża,
    radykalna zmiana klimatu, lub duży spadek wagi, w wyniku diety tak
    restrykcyjnej, że porównywalnej , jak już wspomniano, z głodzeniem się, również
    wyczynowo uprawiany obciążający organizm sport.
    W żadnym wypadku przyczyną nie może być zażywanie specyfiku Aplefit, zawiera on
    bowiem jedynie ocet winny, błonnik roślinny,33% dziennej dawki jodu +subs
    neutralne, a te składniki mogą jedynie nieznacznie poprawić przemianę materii .
    Radzę skonsultować się z lekarzem.
  • maga19 16.11.04, 12:08
    Ja biorę te tabletki piąty miesiąc, cykl mam jak w zegarku, co do dnia. Może to
    kwestia zbyt intensywnych ćwiczeń Twojej dziewczyny, głodzenia się lub stresu.
    Pozdr. Magda

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.