Dodaj do ulubionych

Pigułki i biegunka i antybiotyki

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.01.05, 12:12
Moje Drogie, czytając na forum poszczególne wątki o tabletkach
antykoncepcyjnych w pewnym momencie zaczęłam panikować!! czy wszystko robię
ok ?? Do tej pory nie maiłam żadnych problemów z tym, że oststnio byłam chora
i brałam antybiotyk. Co prawda pani doktor powiedziała że antybiotyk który mi
przepisała nie ma żadnego wpływu na tabletki hormonalne, ale ja po
przeczytaniu paru wątków nie jestem już tego pewna czy rzeczywiście
antybiotyki nie mają wpływu na skuteczność tabletek. A do tego mam drugi
problem przyjmuje tabletkę zawsze o 22.30 i wczoraj koło godziny 18.00
dostałam biegunki, zupełnie nie wiem z jakiego powidu. I teraz pytanie czy
biegunka po kilkunastu godzinach od przyjęcia tabletki ma jakiś wpływ na
skutecznośc i działanie tabletek??? Proszę wyjaśnijcie mi jeśli możecie moje
wątpliwości bo powoli gubię się w tym wszystkim
Edytor zaawansowany
  • an_ni 04.01.05, 13:06
    przeczytaj ulotke pigulke a wszystkiego sie dowiesz
    przeczytaj tez ulotke antybiotyku tam bedzie napisane o interakcjach
  • Gość: ana IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.01.05, 14:02
    witaj,
    nie wszystkie antybiotyki wpływają na obniżenie skuteczności działania pigułek,
    stąd też prawdopodobne jest, że akurat ten, które zażywałaś faktycznie nie ma
    wpływu na tabletki. możesz sprawdzić jak ten antybiotyk wpływa na pigułki
    wklepując jego nazwę w forumową wyszukiwarkę, być może ktoś już pytał o
    interakcje. biegunka i wymioty osłabiają działanie tabletek tylko w przypadku
    gdy nastapią w ciągu 3-4 godzin po zażyciu pigułki (tyle mniej więcej zajmuje
    wchłanianie hormonów przez organizm), więc jeśli biegunka wystapiła kilkanaście
    godzin po nie osłabiła działania.
    pozdr

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka