Dodaj do ulubionych

nadciśnienie-powody?

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.02.05, 21:52
Nie palę, nie jestem otyła, ruszam się [areobic, basen], mam guzki w tarczycy
jakies małe, ale piję hormony na to, nie ma nadczynności czy niedoczynności.
I ciągle wysokie ciśnienie. 40 lat na karku.
Co może byc tego przyczyną [ciśnieniea]? Kardiolog powiedział,że emeocje. Czy
po kuracji lekami antydepresyjnymi[Seronil] będzie ok?
Czy winą jest pigułka anty? Z ta pigułką ganiają mie od gawła do pawła.
Kardiolog-można brać, internista-na pewno pigułka, ginekolog-poczekajmy,
najwyżej zmienimy.
A Wy co myślicie?
Pozdrawiam i dzięki za cierpliwośc w czytaniu.Joanka
Edytor zaawansowany
  • honeybeam 28.02.05, 22:20
    A jak wysokie masz ciśnienie? I w jakich warunkach miałaś mierzone ciśnienie?
    Przyczyn naciśnienia może być wiele jedną z nich są zaburzenia pracy nerek,
    zaburzenia gospodarki wodnej organizmu i wiele, wiele innych, a także i te o
    nieustalonej etiologii. Powinnaś mieć wykonane specjalistyczne badania. A jak
    wygląda sprawa poziomu cukru i cholesterolu? Bez wątpienia wzrost ciśnienia ma
    związek z nerwami. A skąd pomysł z lekami antydepresyjnymi? Lekarz Ci je
    zaordynował (i jaki lekarz)? Co do tabletek anty to ja na Twoim miejscu nie
    obciążałabym organizmu dodatkową dawką chemii. Zwłaszcza jeśli bierzesz jakies
    leki nadciśnieniowe. Jeśli boisz sie zajścia w ciążę, są przeciez też inne
    metody antykoncepcji, które moim zdaniem są mniej inwazyjne dla organizmu niż
    tabletki. Myślę, że więcej informacji mogłabyś uzyskać na forum zdrowie. Tam
    stałymi bywalcami są lekarze i studenci medycyny smile. Spróbój tam.
    Pozdrowionka smile

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka