Dodaj do ulubionych

..Bóle podbrzusza..??

IP: *.net.pulawy.pl / *.net.pulawy.pl 15.04.05, 18:17
Chciałabym zasiegnąć waszej opinii..
Przyjmuję tabletki antykoncepcyjne Mycrogynon od dwóch miesięcy..wcześniej
logest.I od kilku dni mam bóle podbrzusza-takie jak na okres. Jednocześnie
mam kurację Nystyną-globlulki dopochwowe i mniej więcej od tego czasu mam te
bóle?? Myślicie że to jest powiązane??Moze sie coś takiego zdarzyć przy
leczeniu grzybicy pochwy??

Nie mam żadnych plamień Wszystkie tabl. wzięłam punktualnie..W poprzednim
miesiącu okres wystapił normalnie,jedynie był nieco dłuższy, ale nie obfity..

Sama nie wiem. Bo te bóle nie wyglądają na takie wynikające z niestrawności
tylko są typowo okresowe..
Obserwuj wątek
    • koralgol11 Re: ..Bóle podbrzusza..?? 16.04.05, 08:13
      Bóle podbrzusza w kobiet zawsze kojarzą mi sie z ... zapaleniem przydatków.
      Powinnaś chyba iść z tym do ginekologa, ewentualnie posiew + wymaz (grzyby,
      tlenowce, beztlenowce) z pochwy. Czy infekcja nie powróciła (a może jest to
      infekcja bakteryjna ... Ból taki może być też spowodowany chorobami nerek,
      woreczka żółciowego, dwunastnica, jelito nadwrażliwe ...

      A cha ... Nie jestem lekarzem i sa to tylko podejrzenia ...
      pzdr
    • Gość: m Re: ..Bóle podbrzusza..?? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.04.05, 15:44
      Jest też inna możliwość. Bóle podbrzusza "jak na okres" mogą być efektem
      pigułek. Ja właśnie tak miałam na Microgynonie, potem doszły do tego bóle
      jajników, a jeszcze potem objawy ciążowe (naprawdę!)
      A te bóle były dokładnie jak podczas miesiączki. Nie było żadnego zapalenia
      przydatków, żadnych infekcji, cytologia też wyszła bez zarzutu. Po prostu -
      skutek uboczny pigułek. Mnie zmiana na inne (Novynette) nie pomogła i właśnie
      odstawiłam pigułki, bo te bóle i inne objawy stały się nie do zniesienia.
      trzymam kciuki

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka