Dodaj do ulubionych

budowa kobiecych narządów płciowych...

24.05.05, 00:48
Proszę o pomoc..Uprzedzam,to wywołuje obrzydzeniesad.
Od 7 roku życia masturbuję się.Skutkiem tego jest zmieniony wygląd moich
narządów płciowych.Pomiędzy wargami sromowymi większymi znajdują się dwa
wydłużone, połączone ze sobą płaty czerwonej skóry,które powiększają się w
czasie podniecenia(łechtaczka?wargi sromowe mniejsze?).Krótko mówiąc mojego
wyglądu nie mogę uznać za normalny- to ma długość 5cm i po prostu..wisi.
Mam chłopaka.Niedługo dojdzie do pettingu.Strasznie boję się jego reakcji...
Proszę, odpowiedzcie:czy któraś z was ma podobny problem?Błagam,nie kasujcie
postu-jestem załamana..sad
Edytor zaawansowany
  • Gość: l79 IP: *.crowley.pl 24.05.05, 00:55
    To miedzy wargami sromowymi wiekszymi to wargi sromowe mniejsze. U wielu kobiet
    wyrastaja one poza te wieksze i to jest normalne. Rowniez ich powiekszanie na
    skutek podniecenia jest normalne. Masturbacja nie wplywa na wyglad narzadow
    plciowych. Jesli Twoje wargi sromowe sa zywoczerwone to byc moze jest to
    spowodowane stanem zapalnym (grzybica? podraznienie?). Ale mam wrazenie ze
    panikujesz i jestes calkiem normalnie zbudowana.
  • 24.05.05, 01:00
    Ten problem jest dla mnie naprawdę ważny i wiele nocy nie przespałam, myśląc o
    tym obsesyjnie.Dziękuję raz jeszcze.
  • 24.05.05, 08:41
    a ja myslalam ze skutkiem masturbacji sa wlosy miedzy palcami ...
  • 24.05.05, 09:29
    Niestety nie robiłam tego za pomocą dłoni czy jakiegokolwiek "wsparcia".Dlatego
    wysnułam wniosek o skutkach.
  • Gość: anni IP: 217.11.141.* 24.05.05, 09:58
    oo takiej odpowiedz to sie nie spodziewalam
    smile))
  • 24.05.05, 11:47
    Zdaję sobie sprawę, że myślenie w stylu:"od masturbacji można zajść w
    ciążę"(tu:zmieni się twój wygląd)może być zabawne i rozumiem to:].Jednak
    wiem,że kiedyś wyglądałam inaczej.
    Nie jest tak,że żyję tą sprawą- po prostu jest ona moim zmartwieniem, które
    przypomina mi się od czasu do czasu,choć ostatnio częściej.Są większe
    dramaty.Cieszę się jednak, że ktoś był w stanie rozwiać moje wątpliwoścismile.
  • Gość: anni IP: 217.11.141.* 24.05.05, 12:22
    czekaj czekaj a moze jestes obojnakiem? i stad ta przerosnieta lechataczka?
  • 24.05.05, 13:29
    anni, nie doprowadzaj do eskalacji problemu smile))

    do autorki wątku - jesteś najzupełniej normalna (fizycznie) i twoje nawyki
    seksualne, ani ich długośc występowania nic tu nie mają do rzeczy.

    --
    czuję się taka "nie w ciąży" wink
  • Gość: anni IP: 217.11.141.* 24.05.05, 14:09
    alez Lilith ja chce ja czytac smile
  • Gość: hmm IP: *.osiedle.net.pl 24.05.05, 18:10
    Dobrze zrozumialam od 7 roku zycia mastubujesz sie czy od 7 lat. Czy to
    mozliwe???
  • 24.05.05, 18:39
    a możesz powiedzieć kiedy wyglądałaś inaczej? Kobiece narządy bardzo zmieniają się w okresie dojrzewania. Poza tym jeśli porównujesz swoją anatomię ze zdjęciami erotycznymi to powinnaś wiedzieć że często widać na nich kobiety o wyidealizowanej budowie. "Zwykłe" kobiety często mają wystające lub asymetryczne wargi. To zupełnie normalne.

    --
    H.
  • Gość: ??? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.05, 21:29
    innanizinne napisała:

    > Niestety nie robiłam tego za pomocą dłoni czy jakiegokolwiek "wsparcia".

    wybacz ciekawość - to JAK?
  • Gość: ggdh IP: *.wroclaw.sdi.tpnet.pl 24.05.05, 21:54
    myślami <lol>
  • 24.05.05, 21:53
    myślę ze nie byłaś nigdy u ginekologa i dlatego zadajesz takie pytanie- gdybyś
    była- wiedziałabyś ze twój wygląd jest normalny i nie miałabyś się czego
    obawiać;
    nie rozumiem jeszcze jednego- bierzesz sie za sex a nie chodzisz do ginekologa?
    no i jeszcze jedna rzecz: jeśli nie rękoma to jak niby?
  • 24.05.05, 22:13
    Tak, robię to od 7 roku życia.Wtedy jeszcze nie wiedziałam,co robię; wiedziałam
    jedynie,że jest mi przyjemnie.Stało się to moim nałogiem, z którym żyję już 11
    lat.
    Urodziłam się jako dziewczynka i zarzut obojnactwa wywołał mój usmiech,
    anni.Nie potrzebuję kpin, prosiłam tylko o pomoc.
    Jeśli chodzi o tzw."technikę", to polega ona na rytmicznym zaciskaniu ud.Rękoma
    nigdy nie próbowałam.Zabawne, co, anni?
    Dziękuję dziewczynom, które pomagają mi słowemsmile.Cieszę się,że moje obawy
    okazują się jedynie wyolbrzymieniem.
  • Gość: ??? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.05, 22:17
    E., przez tyle lat to już jakoś mogłaś wzbogacić technikę.
  • 24.05.05, 22:22
    Cóż, mam poglądy konserwatywne :].
    A u pani ginekolog owszem, bywam często.Jednak jej brak reakcji rozumiałam
    zawsze jako zwykłą grzeczność.
  • Gość: ??? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.05, 22:26
    Lekarz, który nie mówi o chorobie lub wadzie przez zwykła grzeczność?
    I co, odpowiadał ci taki lekarz?
  • 25.05.05, 08:53
    akurat bawi mnie twoja egzaltacja a nie masturbacja

    --
    Bombel
  • Gość: gocha IP: *.internetdsl.tpnet.pl 24.05.05, 22:22
    Twoja budowa anatomiczna pewnie nie odbiega od normy ale jako ciekawostkę
    powiem Ci że są dziewczyny ,które na siłę chcą poprawić naturę i zgłaszają się
    na zabieg zmniejszenia warg sromowych mniejszych,które często są większe od
    dużych.Wiem o tym z prywatnych rozmów z gin.Pazio z Damiana w Wawie
  • 24.05.05, 22:24
    Myślałam także i o tym.
  • 24.05.05, 22:30
    kurczę, dość marnie, jeśli opisując swój problem piszesz "to wywołuje
    obrzydzeniesad."
    może czas popracować nad nastawieniem psychicznym?
  • Gość: Gocha IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.05.05, 00:32
    Innanizine,czy Tobie duże wargi sromowe w czymś przeszkadzają.Jeśli jedynym
    powodem do obaw jest reakcja Twojego faceta to zastanów się czy jest to Twój
    czy jego problem.A może potraktuje to jako atut.Rzuciłam hasło zmniejszenia
    warg sromowych jako ciekawostkę bo ginekolodzy dla kasy są w stanie zrobić
    prawie wszystko.A co będzie jeśli twój partner ma np.skrzywione prącie, czy
    wyślesz go na zabieg prostowania?Zaakceptuj własne ciało,widać matka natura tak
    chciała
  • Gość: karolina IP: *.ip.telfort.nl 31.01.15, 00:05
    Ja mam dokladnie ten sam problem. Masturbuje sie od dziecka. Caly czas myslalam ze to cos zlego, jednak sprawia mi to wiecej przyjnosci anizeli podczas stosunku z partnerem. I do tej pory myslalam ze wyglad mojch narzadow jest spowpdowany masturbacja. Wargi sromowe mniejsze sa nieco wieksze i wystajace co przyswarzalo mi duzych kompleksow. Jednak poszperalam w necie, na roznych forach i okazalo sie ze to zupelnie normalne. Partner nigdy nic nie ppwoedzial mi na temat wygladu mojej waginy. Wiec nie martw sie nie jestes sama. Nie ma sie czym stresowac. Pozdrawiam
  • 31.01.15, 20:04
    Zwlaszcza po 10 latach smile

    --
    Antoni 10/05 - Zosia 8/07 - Julek 3/10

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.