Re: ginekolog-położnik (witam ponownie) plamienie Dodaj do ulubionych


witam panią!chciałabym zapytać co mam ze soba zrobić... od około 1,5 roku nie
biorę pigułek antykoncepcyjnych z uwagi na to że miałam plamienia
międzymiesiaczkowe, niezależnie od tego które z rzędu opakowanie brałam(brałam
je przez okres 4,5 roku, ostatnio tri minulet). do tego okazało sie też że mam
nadcisnienie tętnicze(biore prestarium). niestety od około roku znowu mam
plamienia miedzy miesiaczkami. dochodzi do tego, ze w sumie mam je przez cały
miesiac...brałam juz primolut nor, a ostatnio też bromergon, lecz niestety
znowu mam plamienia( juz pod koniec brania bromergonu one wystapiły).miałam
badanie usg i zgodnie z nim, jest u mnie wszystko w porzadku...chyba wybiore
sie do endokrynologa...czy moze mi pani coś poradzić?k.
Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.