Dodaj do ulubionych

Czy któraś z Was brała zastrzyk Depo Provera?

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.07.05, 10:38
Jak reagował Wasz organizm na ten zastrzyk?
Edytor zaawansowany
  • julitaole 20.07.05, 10:41
    właśnie przed momentem rozpoczęłam podobny wątek..hihi...spójrz, jedna sekunda
    dzieli nasze posty...hihi....Jestem szósty dzień po zastrzyku i na razie czuje
    się dobrze...
    A ty już "wzięłaś" zastrzyksmile?
  • Gość: violkam IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.07.05, 10:46
    rzeczywiście wink Nie, ja nie brałam, jestem ciekawa opinii, bo jedna z moich
    koleżanek miała problemy ze skórą po tym zastrzyku, wysypało ją na twarzy i
    ogólnie narzekała na złe sampoczucie. Dlatego jestem ciekawa jak reagują inne
    organizmy wink
  • Gość: Agata IP: *.aster.pl 27.07.05, 15:24
    Ja brałam, żadnych skutków ubocznych, przez 3 miesiące spokój, ale poetem
    niemiła niespodzianka, bo nie było okresu i trzeba go było sztucznie wywoływać
  • pimpek06 27.07.05, 23:52
    ja z chęcią odsprzedam ten środek, bo mam i mi potrzebne pieniążki, a on leży,
    ważny do sierpnia 2008
    --
    pusi06
  • Gość: Goda IP: *.range86-135.btcentralplus.com 28.07.05, 12:56
    Ja bylam na tym zastrzyku przez 3 miesiace i to, pod wzgledem fizycznym ( co
    zreszta rzutowalo na reszte), byl najgorszy okres w moim zyciu. Pewne skutki
    zreszta odczuwam do dzis. Ciagle nie mam okresu, jedynie drobne krwawienia,
    bardzo nieregularne. W czasie owych 3 miesiecy czulam sie fatalnie- ciagle
    bardzo nieprzyjemne mdlosci, oslabienie organizmu (wtedy nie wiazalam tego z
    Depo Provera), zmeczenie - niezaleznie od tego ile spalam. Zanim sie obejrzalam
    przytylam ( do dzis nie moge tego zrzucic). Wiem, ze jak to czytasz, to nie
    brzmi to az tak strasznie, ale uwierz mi..... to byl koszmar. Dlatego zastanow
    sie zanim go sobie zafundujesz. Dzisiaj czuje sie jakbym zrzucila z siebie
    niepotrzebny balast. Ech.... zycie robi sie piekne smilesmilesmile
  • Gość: finezja IP: *.chello.pl 06.08.05, 20:01
    Tylko trzy mieś. to bardzo krótka terapia. Czytałam,że trzeba brać 6 do 9 mieś.
    aby było skuteczne, a przy trzech to organizm nawet nie zdąży się przestawić
    hormonalnie.
    Możecie napisać dlaczego go brałyście?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka