Dodaj do ulubionych

Minulet a libido

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.08.05, 11:46
Czesc, zastanawiam sie ostatnio, czy to mozliwe, ze libido mi siada z uwagi na
pigulki? Wiem, ze to mozliwe tak ogolnie, naczytalam sie tez na forum, ale
jakos nic nie ma akurat o minulecie. A ja nie mam zadnych problemow typu
spuchniete nogi, cisnienie wysokie itp, tylko mala ochote na seks. I nie wiem
czemu - minulet biore od 1,5 roku, przedtem mialam dluga przerwe od pigulek
(wczesniej bralam cilest, ale po odstawieniu byly straszne klopoty z powrotem
miesiaczki, wiec jak sie wreszcie ustabilizowalo, to potem cilestu juz nie
chcialam). I przy cilescie mi libido nie doskwieralo. Myslicie ze to minulet,
czy po prostu za duzo pracy?
Edytor zaawansowany
  • Gość: Otocja IP: *.crowley.pl 27.08.05, 00:07
    Jedno i drugie niestety
  • Gość: joanna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.08.05, 19:04
    100% pewności nie ma, ale minulet ma dobrą opinię pod względem wpływu na nasze
    libido smile biorę od 4-5 lat bez przerwy i całe szczęście nie zaobserwowałam
    takich negatywnych działań tej dobroczynnej tabletki, więc jestem za
    przepracowaniem...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.