Re: Dziwne uczucie w miejscu intymnym Dodaj do ulubionych


Też miałam kilka przygód z lekarzami, na różne rzeczy już mnie leczyli np. na
czyraki których nigdy nie było itp.
Myśle że to po prostu jakieś przewrażliwienie, cały czas mam nadzieję że to nie
grzyb. I w sumie zastanawiam się od czego to, ponad tydzień temu skończyłam
brać antybiotyk (biseptol, nie brałam nic osłonowo) i nie wiem czy to możliwe
że od tego po takim czasie. A może przez ten diklofenak, bo partnera mam
stałego i jestem go pewna.
Poza tym nigdy nie zdarzył mi się taki śluz i to dziwne szczypanie, bo teraz
bardziej szczypie lub piecze niż swędzi. Myślę że bez wizyty u gina się nie
obejdzie, ale już chyba po @, która właściwie już powinna być, choć
dopuszczalne jest spóźnienie 2-3 dniowe.

PS. Iwono dziękuję, Twoje rady są nieocenione smile
Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.