• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Zapalenie gardla i dziwne krostki na jezyku Dodaj do ulubionych

  • 09.01.06, 08:45
    Od dwoch tygodni boli mnie gardlo, nie moge tego w zaden sposob wyleczyc,
    bralam antybiotyk, ale bol gardla wrocil a z drugiej strony wole nie cierpiec
    przez to na innym tle. Zjadlam juz kilka opakowan roznych tabletek na bol
    gardla, byly rozne plyny, Pani doktor kazala mi ssac Cholinex, ssalam i dupa.
    Stwierdzila, ze jest to jakies wirusowe zakazenie, na koncu jezyka mam jakies
    dziwne krostki, ktore wlasnie sa przyczyna bolu. Mial juz ktos podobny przypadek?
    --
    ۩ Nie klikać, to jest zaraźliwe! ۩
    Edytor zaawansowany
    • Gość: lily IP: *.net.pl 09.01.06, 11:37
      te krostki to chyba wlasnie od antybiotyku są. pij jogurty kefirki i inne takie
      powinno pomóc.
    • Gość: martta IP: *.dolsat.pl / 85.219.248.* 09.01.06, 13:58
      może antybiotyk spowodował u ciebie grzybice na języku? myśle że wartobyło by
      zrobić wymaz z języka, a zamiast cholinexu kup sobie Apthin i pędzelkuj nim
      jame ustna - jest taniutki bo ok 1,5zł, możesz też płukać buzie szałwią albo
      kupić jakiś płyn w aptece albo maść np aperisan
    • Gość: trololol IP: *.dynamic.chello.pl 17.02.14, 02:57
      ja mam cos takiego w tym momecie tylko ze gardlo przestalo mnie bolec a zostal sam jezyk ktorego nie moge doleczyc ;/
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.