Dodaj do ulubionych

czeste siusianie

IP: *.olsztyn.sdi.tpnet.pl 05.10.01, 12:20
Dzien Dobry.Moje pytanie moze byc troche nietypowe i dotyczy czestego siusiania
i pigulek antykonc.Otoz od kilku lat zdarzaja sie dni kiedy b.duzo siusiam tak
bez przyczyny.Robilam wszystkie badania jakie sa mozliwe i nerki mam w
porzadku.Okazalo sie ze to ma podloze nerwicowe.Moje pytanko jest takie:czy
takie czeste siusianie moze obnizyc skutecznosc pigulki poprzez szybsze jej
wydalenie z organizmu ?
  • monika.antepowicz 05.10.01, 20:56
    Nie, ale moje pytanie brzmi- czy owa dolegliwosć nie pojawiła sie wraz z
    tabletką? (czasem tak bywa)MA
  • Gość: mila IP: *.olsztyn.sdi.tpnet.pl 08.10.01, 09:58
    absolutnie nie ma to zwiazku z tabletka.To sie zaczelo kiedy jeszcze nie
    przyjmowalam pigulek.Jednego dnia siusiam b.duzo,a nastepnego duzo mniej,bilans
    sie wyrownuje.Czyli moge byc pewna ze nie zostaje ona szybciej wydalona i nie
    musze sie dodatkowo zabezpieczac??Bardzo prosze o potwierdzenie
  • monika.antepowicz 09.10.01, 22:30
    Bez obaw. estrogeny są metabolizowane w wątrobie!MA

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka