Dodaj do ulubionych

Czy angina ropna jest zakazna?

25.03.06, 11:21
Witam ,drogie Forumki . Mam problem - jestem zaproszona dzisiaj na urodziny
kuzynki a jej mąz od kilku dni jest chory na anginę ropna. Mam 15 mies córkę
i zastanawiam się czy pójsc- czy mała moze się zarazić , mimo ,ze ta choroba
trwa już kilka dni ? Poradzcie bo jestem w kropce - iśc czy nie?
Dzięki.
Edytor zaawansowany
  • Gość: ewa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.03.06, 11:26
    Ja bym nie poszla,angina jest zarazliwa i tak male dziecko jak najbardziej moze
    sie zarazic.
  • Gość: dushee IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.03.06, 11:54
    w zeszly wt moja mama zajmowala sie chorymi dziecmi mojej siostry, a w czw sama
    zdazyla sie rozlozyc...a ja mimo, ze w owy czw wpadlam do domu tylko na chwile,
    poniewaz nocowalam u chlopaka (caly pt nie bylo mnie w domu), musialam sie od
    niej zarazic (albo w sob) i jeszcze zarazilam faceta. w niedziele zaczelo nas
    bolec gardlo. w pon goraczka. caly tydzien chorowania za nami. ODRADZAM WIZYTE
    U KUZYNKI. pozdrawiam
  • 25.03.06, 12:27
    Dzięki za odp - jednak nie pójdziemy. Czytałam ,ze angina jest zakazna ale
    łudziłam się ,ze po paru dniach już nie zaraża smile
  • Gość: natalia. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.03.06, 12:38
    To kuzynka wyprawia urodziny mimo choroby zakaźnej w domu?
  • 25.03.06, 12:40
    no - niestety ...uncertain
  • 25.03.06, 16:58
    szalona jestes?
  • 25.03.06, 18:16
    a niby czemu szalona? Bo zadałam pytanie? On choruje od 6 dni a kto pyta nie
    bładzi .P
    Przeciez nie poszlismysmile
  • Gość: karolcia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.03.06, 18:21
    Kajaja2 jest dzis nerwowa,moze dlatego takie pytanie padlo.
  • Gość: papka IP: *.204.202.10.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 27.07.15, 10:26
    Do nas wpadla ciocia na chwile jak wychodzila to poeiedziala ze jest na antybiotyku pare dni bo miala angine tetaz leze z synem plackem a w domu 4. Miesirczna corka oby sie nie zarazils
  • 29.07.15, 09:09
    Jak jest juz kilka dni na antybiotyku, to najprawdopodobnie nie zarazila Was. Uznaje sie, ze angina bakteryjna przestaje byc zarazliwa po okolo 24 godzinach od wziecia antybiotyku, Oczywicie pod warunkiem, ze antybiotyki sa brane poprawnie.
    --
    Schudnę do lata. Teraz tylko muszę zdecydować do którego.
    -- www.prawdziwabuka.blogspot.com.au/
  • 25.03.06, 18:22
    no bo mowisz z e masz corke 6 m-czna wiec ja ze wzgledu na nia bym nie poszla
    zeby zarazy nie zlapala
  • 25.03.06, 18:31
    Czytaj dokładnie - 15 miesięczną smile
  • 25.03.06, 19:25
    przepraszam cie najmocniej.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.