Dodaj do ulubionych

trójfazowe tabsy a libido

12.07.06, 17:31
Mam takie pytanie: czy jest szansa że tabletki trójfazowe nie obniżą mojego
libido(a może trochę nawet podniosą) ? Mam taki problem ze zwykłymi
tabletkami,że zupełnie odchodzi mi po nich ochota na seks.Może któraś z was
też się z tego powodu przerzuciła na trójfazowe i poskutkowało?Zaznaczę,że od
kilku miesięcy nie biorę żadnych tabsów a libido jeszcze nie wróciło (co mnie
bardzo martwi).
Edytor zaawansowany
  • heather_morris 12.07.06, 20:12
    Teoretycznie trójfazówki powinny mniej obniżać libido niż jednofazówki, bo
    bardziej naturalnie naśladują cykl miesięczny. Poza tym teoretycznie najmniej
    libido obniżają pigułki z levonorgestrelem.

    Pozdr

    --
    Wszystko o antykoncepcji - zajrzyj koniecznie!
    antyforum.pl
  • Gość: hilda222 IP: *.mikemi.net 13.07.06, 18:37
    dzięki za odpowiedź.Może któraś z was wie jak to wygląda w praktyce? Może
    miałyście takie doświadczenia.
  • Gość: elvik IP: 194.165.130.* 13.07.06, 20:07
    libido to problem, moj chlopak mial troche ciezki czas ze mna, bo bylam
    wyjatkowo niedotykalska - raz gin dal mi nietrafione tabletki, potem bylo troche
    lepiej - w koncu zmienilam tabletki na evre i jest lepiej, czegos znow chce smile
  • Gość: hilda222 IP: *.mikemi.net 15.07.06, 14:11
    dzięki, a może jeszcze ktoś coś wie na ten temat?
  • Gość: M IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.07.06, 19:26
    Odkąd nie biorę tabletek wiem,co to pożądanie,wiele moich znajomych też...I
    nieważne -jedno czy trójfazowe.....
  • enith 16.07.06, 07:15
    Po przejściach z jednofazowymi (libido 0) odstawiłam je na kilka miesięcy, a
    potem za namową ginekologa zaczełam brać trójfazowe (Tri-Minulet bodajże). I
    nic... Libido dalej było na poziomie 0. Wróciło za to po roku od całkowitego
    odstawienia antykoncepcji hormonalnej, choć nigdy nie idealnie do poziomu sprzed
    pigułek. Niestety...
  • emilia_a 16.07.06, 15:40
    Ja zmieniłam z Diane na trójfazowe Triminulet, ale libido nie drgnęło z poziomu
    0.
    Podwyższyło się mocno od razu po odstawieniu, potem przez rok było coraz
    lepiej. Minęły dwa lata, ale moje libido nie osiągnęło jeszcze tego poziomu co
    przed tabletkami.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.