Dodaj do ulubionych

Jak rozwiązałam problem braku orgazmu...

IP: *.wroclaw.sdi.tpnet.pl 13.07.06, 22:37
Aż mi się wierzyć nei chce. Mój partner do tje pory dwoił się i troił,
próbowaliśmy chyba wszystkiego - i nic. Już myślałam, że coś ze mną nie tak,
aż do wczoraj.
Po imprezie byliśmy totalnie pijani i po powrocier do domu mi się już
właściwie nie chciało, ale mój facet był tak napalony, że za przeproszeniem
mnie zerżnął, w ogóle nie interesując się moją przyjemnością - i nagle bach -
mój pierwszy orgazm od 2 lat!!!
W sumie to dziwne, bo autentycznie olał moje potrzeby, a ja zareagowałam
potężnym orgazmem. Może rzeczywiście partner winien się mniej starać, bo to
przyjdzie samo z siebie?smile
Edytor zaawansowany
  • elfia4 13.07.06, 22:41
    Może po prost przestałaś się wreszcie stresowaćsmile
  • Gość: an IP: *.chello.pl 13.07.06, 23:04
    ja też myślę, że raczej to ty się wyluzowałaś i nie myślałaś o tym, że
    chcesz/musisz/powinnaś mieć orgazm
  • Gość: Matylda IP: *.tronic.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 23:53
    <Po imprezie byliśmy totalnie pijani>
    Może Ci się po prostu zdawało?
  • Gość: M. IP: *.core.lanet.net.pl / *.core.lanet.net.pl 13.07.06, 23:58
    no tak - wyglada na to ze i ty olalas wszystko i zdalas sie zwyczajnie na
    czucie wylaczajac myslenie,do tego alkoholo nie bez znaczenia bo łatwiej o
    luzik i gotowesmile !fajnie!
  • Gość: anka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.07.06, 05:44
    tylko nie wpadnij teraz alkoholizm...
  • Gość: agatam26 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.07.06, 11:04
    Po prostu to było cośnowego - bez rutyny smile
  • niunianiu 14.07.06, 11:40
    czyli extra "metoda na głoda" kurcze ja też tak chcę, chociaż przygodę
    z "przyjemnością" zaczęłam jakieś 3 miesiące temu, ale mam takiego
    samego "głoda" - brak orgazmu
  • Gość: abc IP: *.internetdsl.tpnet.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 14.07.06, 11:44
    Chyba sie dostosuję i tez tego spróbujemy, bo u nas sex przestał przypominać
    zwariowany sex,a tylko skupiam się na swojej przyjemności i zawsze tylko facet
    się stara bo On nie ma problemów z orgazmem. Czasem to wystarczy ze pokręce
    troche tyłkiem i już jest gotowy wink
  • fangora 14.07.06, 11:51
    Tez nigdy nie mialam orgazmu, a alkohol skutecznie redukuje u mnie jakiekolwiek
    odczucia, nie wiem jak mozna miec orgazm bedac w dupe pijaną. Chyba ci sie cos
    wydawało.
  • robaczynka 14.07.06, 12:09
    raczej nic jej sie nie wydawało, skoro pisze że miała potezny orgazm. A po
    pijaku to jest absolutnie mozliwe przeżyć coś takiego smile

  • Gość: sss IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.07.06, 19:43
    No alkohol redukuje doznania, ale być możę autorkę postu po prostu wyluzował. A
    być może niesamowicie podniecił ją nowy wizerunek jej faceta - czyli napalony
    macho biorący niemalże siłą kobietę smile He he na mnie też by podzialało (chociaż
    z orgazmem nie mialam nigdy problemu)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka