• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

krwawienie po założeniu wkładki Dodaj do ulubionych

  • 31.07.06, 19:48
    juz prawie miesiąc mam założona wkładkę a od dwóch tygodni krwawienie,
    zaczęłam dzisiaj brać cykloamine, nie wiem czy to normalne??? mój lekarz
    twoerdziże tak się zdarza do 3 miesięcy???proszę o porady
    Zaawansowany formularz
    • Gość: mewa60 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.08.06, 23:46
      ja też mam założoną wkładkę od miesiąca.Okres dostałam o czasie ale tak
      intensywny,że myślałam,wykrwawie się.Trwał 6 dni.Tabletki te kiedyś brałamnic
      nie pomogły. W poniedziałek idę do kontroli zapytam się czy to tak jest.
    • Gość: melmire IP: *.fbx.proxad.net 03.08.06, 01:02
      Teoretycznie 3 pierwsze okresy po zalozeniu sa "najgorsze" - najdluzsze i
      najobfitsze. Tym niemniej 2 tygodnie to przesada, IMHO. Jesli nastepny okres
      tez bedzie mial ochote tyle trwac, to cos z tym trzeba bedzie zrobic.
      Swoja droga, dziewczyny z wkladka, tez macie wrazenie ze zmienila sie u
      was "konsystencja" okresu? Ja krwawie rzadka,czerwona, lejaca sie krwia, czasem
      czuje sie jak w rzezni smile
      • Gość: kalia IP: 195.116.116.* 03.08.06, 10:12
        A u mnie jest dokłądnie odwrotnie, krew jest bardziej zagęszczona, ciemniejsza,
        okresy mam ok 2 tyg, z tym, że najpierw jest to minimalne plamienie, trzy dni
        przed i trzy dni po tez plamię i własnie o te 6 dni plamienia wydłużył mi się
        okres. Ja mam wrażneie, że okresy są u mnie mniej obfite, są tez mniej bolesne,
        tylko ta długość jest irytująca.
        • Gość: melmire IP: *.fbx.proxad.net 03.08.06, 11:55
          Yhy, to ja mam podobnie, te cholerne plamienia, mam nadzieje ze za jakis czas
          sie to unormuje smile Szczerze mowiac bylam nastawiona na straszny sajgon, na
          okropne bole i hektolitry krwi, wiec poki co, mimo plamien, jestem pozytywne
          rozczarowana smile
          • Gość: kalia IP: 195.116.116.* 03.08.06, 12:14
            Ja plamię od czasu do czasu od roku... Lekarz mnie badał stwierdził, ze wkładka
            leży jak trzeba wszytsko jest ok, żadnych zpaleń. Chciał to podregulowac
            hormonami, ale mnie jakos do tabletek nie ciągnie.
            • 03.08.06, 13:18
              o to mi ulzyło bo ja tez mam takie plamienia tuz przed i po okresie. Ale sama
              konsystencja to jak u melmire rzadka, czerwona, ale przynajmniej tylko 5 dni.
              Poza tym ciesze się bo już nie mam psm jak to było przy proszkach. Za to
              czasami przy tych plamieniach coś ze mnie wypad jakby błonka i jest to takie
              beżowo-różowe i nie mam pojecia co to może być, może wy wiecie?
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.