Dodaj do ulubionych

zaburzenia hormonalne??

05.08.06, 12:27
Witam!
Mam 29 lat i od jakiegos czasu męczą mnie następujące objawy:Nieregularne
miesiączki(opóznienie nawet do 2 tygodni),lekki mlekotok z jednej
piersi,zawroty i bóle głowy,drętwienie,mrowienie,oraz dziwne bóle rąk i
nóg(często czuję,ze moje ręce są bardzo słabe,"strzykanie" w kosciach przy
najmniejszym ruchu,częste uderzenia gorąca(czuje ,ze robi mi sie gorąco,robię
sie czerwona,a za chwile telepie sie z zimna),stany podgorączkowe,nadmierna
sennosc,rozdrażnienie,uczucie lęku i niepokoju.Czy ktos z was tak miał,a jesli
tak to co to moze byc?Robiłam podstawowe badania(krew,mocz,cukier) i poza
minimalnie obniżoną hemoglobiną sa w porządku.Byłam tez u ginekologa i jedyne
co zaproponował to hormony (yasmin) w celu uregulowania cykli.Nie wiem czy mam
zacząc je brac,bo syszałam ze tabletki antykoncepcyjne podnoszą poziom
prolaktyny,a ja i tak mam wysoką.
Doradzcie cos proszę,bo jestem załamana.Najgorsze są te drętwienia i
osłabienie rąk.Nie mogę normalnie funkcjonowacsad(
Obserwuj wątek
      • kochanka_heathcliffa Re: zaburzenia hormonalne?? 05.08.06, 21:48
        Może to tarczyca ?Polecam badania ,trzeba zrobić wszystkie bo samo TSH często
        dawane przez lekarza nie wystarczy ,wiem bo sama mam problemy z tym narządem.A
        więc:
        TSH
        ft 4 i ft 3[wolne hormony tarczycy a nie t 4 i t3 bo to całkowite te sa złe tzn
        nie badaj ich]
        usg tarczycy i przeciwciała TG i TPO
        morfologia ogólna i spr czy nie masz anemii czyli poziom żelaza we krwi spr.
        Nie radzę brać pigułek zanim tego nie spr bo możliwe jest że pigułki jeszcze
        bardziej rozwala sprawę gdyż zwiększaja zapotrzebowanie org na hormony
        tarczycy!!!PrZy niedoczynności można mieć takie objawy jak Ty masz i dlatego
        dobrze spr tarczycyę TSH powyżej 3 świadczy o niedoczynności ,jak pisały
        dziewczyny na HASHIMOTO[forum poświęcone chorobom tarczycy]normy są
        zawyżane.Jak masz za duże TSH możesz mieć podniesioną prolaktynę co też
        utrudnia sprawę .Dlatego trzeba się przebadać i do endorkynologa da leki na
        tarczycę i sprawy się ruszą ,jeśli to tarczyca.pzdr Marianna

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka