IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.10.06, 21:56
ktos to przechodził? jakie sa objawy? podejrzewam u siebie grzybice (dostalam
juz leki ale pani gin nie poweidziala mi co mi doega, dowidzialam sie z
ulotki leku ze to na grzybice!) a pytam o kile bo podobno ma podobne objawy
do grzyba..?? czy ktos to miał??
Edytor zaawansowany
  • Gość: aga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.10.06, 22:02
    jak wpiszesz do wyszukiwarki kiła i objawy, to się dowiesz
    poza tym - nie wierze, ze lekarz bez słowa zapisuje lekarstwa i nie mówi na co (tym bardziej że leczenie
    chorób wenerycznych obejmuje leczenie obojga partnerów)
  • Gość: minima IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.10.06, 22:19
    ni dosc ze nie poweidiala to jeszce opieprzyla z hukiem za anty- jak tak mozna
    brac! bezplodna bedizesz! rzucila ercepte i pogonila. zazywalam, pomoglo a
    teraz znow to samo ;/ zostalo mi tego leku jeszcze i uskuteczniam leczenie.u
    mnie w malej zapyzialej pizdziwolce z bankrutujacym szpitalem nie ma dobrego
    gina..prywatnie mnei nie stac...
  • 03.10.06, 22:20
    Ty lepiej zmien szybko tą lekarke.
  • Gość: iinezz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.10.06, 15:42
    no cos Ty. Kiła to bardzo poważna choroba weneryczna
  • 04.10.06, 20:24
    Nie boj sie to na pewno nie kila!! Kila jest bardzo powazna choroba wneryczna i
    jesli zostanie wykryta to lekarz nie tylko ma obowiazek ci o tym powiedziec,
    ale Ty tez masz OBOWIAZEK leczyc sie. Tzn lekarz sila zmusi Cie do leczenia. Z
    grzybica mozesz chodzic ile ci sie podoba, nie chcesz leczyc - nie leczysz i
    nikomu do tego. Z kila jest inaczej, podlega OBOWIAZKOWEMU leczeniu. I
    najpewniej zostalabys poproszona o poinformowanie o tym swoich partnerow
    sexualnych, aby oni zglosili sie na badanie. Nieleczona kila przechodzi w stan
    utajony, ktory moze trwac nawet kiladzisiat lat, potem jak zaatakuje ponownie(
    a zaatakuje na pewno) nie bedzie ratunku. Prowadzi do nieodwracalnego
    uszkodzenia mozgu, a w rezultacie do smierci. Mnie uczono tego na biologii,
    ale moze dlatego ze chodzilam do biol-chemu. Poza tym na kile dostalabys
    antybiotyk, a nie lek na grzyba. Spoko, bez paniki.

    --
    Maja
    ***
    Pokrzywa jest smutna

    nikt
    jej nie dotyka
  • 08.10.06, 00:03
    Kiła nie zostaje "wykryta" przez lekarza podczas standardowego badania, ani
    cytologii. Trzeba zrobić test WR. Jeżeli masz wątpliwości, szczególnie, jeżeli
    dotyczą niepewnych kontaktów seksualnych, zrób test.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.