Dodaj do ulubionych

antykoncepcja a niskie libido

15.11.06, 16:19
od roku biorę marwelon i niestety mniej więcej od tego czasu moje libido się
zmniejszyło,w tej chwili prawie do zera.Domyślam się że winę za to ponoszą
pigółki.W związku z tym moje pytanie czy wystarczy zmienić tabletki żeby
wszystko wróciło do normy, czy trzeba całkowicie odstawić-bo niedługo moje
małżeństwo legnie w gruzach
Edytor zaawansowany
  • lilith76 15.11.06, 16:23
    Niektórym wystacza zmiana, innym nie.
    Spróbuj.

    --
    Mężczyzna, gdy kończą się mu argumenty w dyskusji z kobietą, wyciąga argument koronny "Jesteś nielogiczna". Wie, że kontrargumentacja wpuszcza parę w całkiem inną dyskusję tongue_out

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.