Dodaj do ulubionych

Bóle w nosie.Pomocy!!

20.03.07, 09:54
czesc dziewczyny.
sluchajcie mam problem..od pewnego czasu pojawily mi sie ranki w nosie, co
niesie za tym wielki bol..(nawet ciezko jest mi sie wysmarkac),nie wiem jak
mam sobie z tym poradzic , a probowalam roznych juz srodkow-czy moze ktoras z
was miala podobny problem i poradzila sobie z tym szybko i w miare
bezbolesnie??
prosze o rady.moze jest jakas masc??
pozdrawiam.
Edytor zaawansowany
  • 20.03.07, 10:03
    może masz muchy w nosie wink))))
  • 20.03.07, 10:10
    nie raczej dzdzownice...
    jasie powaznie pytam dziewczyno!! bo to niejest przyjemneuczucie jak cie nos
    boli.
  • 20.03.07, 10:19
    Zrób wymaz z nosa. Moja znajoma miała podobnie. Okazało się, że to gronkowiec.
  • 20.03.07, 11:40
    Ja miałam podobnie. I ciągle tam sobie dłubałam, a im bardziej dłubałam, tym
    bardziej mi się robiły ranki smile W końcu znikły i nie ma od dłuższego czasu,
    nie wiem dlaczego. Może dlatego, że dłubać przestałam smile))) A smarowałam
    linomagiem, hehe, akurat na czasie był smile))
  • 20.03.07, 13:02
    Ja tak mialam, okazalo sie ze gronkowiec, a ze dosyc dlugo z tym czekalam,
    zaczely mi sie robic przerzuty w postaci obrzydliwych syfow na calym ciele.
    Musialam wziac antybiotyk (a biore bardzo rzadko).
  • 20.03.07, 14:03
    ja też tak miałam, przeszło samo, a teraz znowu mam od kilku dni... gronkowiec?
    ojej...
    --
    Starczy gdy Kocham Huczy las i Wieje Wiatr, a także to, że co noc zasypiamy
    twarzą w twarz frontem do tej samej Rzeki
  • 20.03.07, 14:59
    nie straszcie mnie! Może u mnie też gronkowiec tylko śpi na razie? smile
  • 20.03.07, 17:16
    To jednak moze byc gronkowiec, tez tak mialam. Antybiotyk jest wtedy niezbedny.
    Idz do lekarza, przekonasz sie co to jest, ale na pewno cos do leczenia. Pozdrawiam
  • 20.03.07, 19:13
    A może to zwyczajne "zimno" tzn. opryszczka.
    Czasem usadowi się na końcu dziurki i trudno się goi, ciągle przeszkadza,
    robią się strupy, które przy smarkaniu odpadają i sporo czasu minie az zniknie.
  • 20.03.07, 19:40
    jakie to sa ranki?? Jakies krwawe? jak tak bierz rutinoskorbin lub wit.C bo
    uiszczelnia troche naczynia krwionosne. I do lekarza
    --
    Mówiłem, że jak komórkowe wejdą to pagiery nie pójdą

    szpilka na owłosionej nodze
  • 21.03.07, 08:31
    Raczej to sa strupki,jednak denerwuja mnie i dlubie sobie nieotrzebnie i robia
    sie ranki.Dziekuje dziewczyny za porade.Mam nadzieje ze sprawdzi sie tylko
    jedna wersja-wersja Reni bo nie chciaqlabym aby to byl gronkowiec....
    pozdrawiam!!

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.