Dodaj do ulubionych

Antykoncepcja

20.06.03, 21:43
Jestem mamą czteroletniej Oli i dwóletniego Michałka.Nie planujemy(nie
zarzekam się oczywiście) wiecej dzieci i od urodzenia synka brałam
Rigevidon,jednak podczas brania tabletek w połowie(ok.10-12 tabletka)
krwawiłam i w przerwie między tabletkami też.Bałam się,że to coś
poważnego.Wymaz i badania ginek,były.ok.Co mam stosować.Brałam też Diane35
lecz sytuacja się powtórzyła.Lekarz stwierdził,że mam za mało hormonów i mogę
sobie eksperymentować z tabletkami.Spirala raczej nie wchodzi w grę ponieważ
mąż jest co 2-3 m-ce na ok.tydzień czasu.Ostatnio przestałam brać
jakiekolwiek tabletki i okres dostałam po 29 dniach.I skończył się uciążliwy
ból kręgosłupa.Czy zostaje nam jedynie Prezerwatywa??
Z góry dziękuję za pomoc.
Obserwuj wątek
    • annuczek Re: Antykoncepcja 20.06.03, 22:33
      Moze sprobuj jednak jeszcze inne tabletki - o innej zawartosci zarowno
      ilosciowej, jak i jakosciowej hormonow, moze jedno-skladnikowe, moze
      wielofazowe? Przejzyj sobie informacje np. ze strony:
      www.amwaw.edu.pl/antykoncepcja/pages/tabletka_podzial.htm
      Poza tym - pamietaj, ze plamienie moze wiazac sie np. z przystosowywaniem sie
      organizmu do tabletek (tak wiec - powinnas dac nowemu preparatowi 2-3 cykle
      na "przestawienie sie").

      Jezeli zaden preparat Ci nie posluzy (co tez jest mozliwe) - to moze jednak
      rozwaz spirale. Co prawda piszesz, ze widujecie sie tak rzadko - ale - nie
      wydaje mi sie, aby to stanowilo jakies przeciwskazanie medyczne... Pozdrawiam.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka