Dodaj do ulubionych

czy wy tez jestescie cale mokre,duszno wam?

21.07.07, 11:54
prosze,bo nie wiem czy to skutek uboczny tabletek??? normalnie moglabym nie
wylazic spod przysznica...tragedia,nie wiem co na siebie wlozyc bo jest mi
tak duszno...czy to przez te pogode????pomocy
Edytor zaawansowany
  • demarta 21.07.07, 11:58
    jest, owszem, ale ja dziwaczny stwór jestem, od pasa w górę się rozpływam, od
    pasa w dół marznę. nawet przy 40 stopniach. widok mnie w skarpetkach frotte w
    te upały jest naprawdę kretyński, ale co zrobić?

    a najlepszy efekt miałam wczoraj po odkurzeniu mieszkania: pot ciekł mi ze łba
    całą twarzą i z końcówki nosa skapywał na podłogę. zamiast porzadnie odkurzyć
    porozmazywałam ten kurz połączony z potem i tyle. trzeba mi poczekać na lepsze
    czasy z odkurzaniem. co będę bez sensu szczotą machać.
  • adsa_21 21.07.07, 12:09
    ja to chora w domu leze juz 4 dzien i cala sie lepie nie tylko od goraczki ale
    faktycznie chyba jest b. dusznosad((
  • l.e.a 21.07.07, 15:23
    topię się we własnym pocie bleh
    --
    E,F,G,H...
    ZUS - Zlikwidujmy Uśmiechniętych Staruszków
  • 18_lipcowa1 21.07.07, 15:34
  • l.e.a 21.07.07, 15:35
    jakoś dezodorant ani antyprespitrant nie pomaga...
    --
    E,F,G,H...
    ZUS - Zlikwidujmy Uśmiechniętych Staruszków
  • aluc 21.07.07, 15:36
    myślałam, że moje duszności to astma, ale powiadasz lipcowa, że to dezodorant?
    idzie chyba lekarza zmienić
    --
    but what can do

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka