• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

skąpy okres - przyczyny?

  • 29.09.07, 13:59
    Jaka może być przycznya bardziej skąpego niż za zwyczaj okresu? Okres
    rozpoczął się jak w zegarku regularnie, ale jest jakiś mniej obfity niż
    zwykle... dodam, że jestem po kuracji antygrzybiczej fluconazole a później
    brałam lactovaginal przez tydzień... w dzień rozpoczęcia okresu lekko się
    zaziębiłam... czy któraś z tych rzeczy mogła wpłynąć na taki stan rzeczy?
    Edytor zaawansowany
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.