• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

GYNALGIN-STOSOWANIE Dodaj do ulubionych

  • 03.09.03, 20:49
    Wykryto u mnie nadżerkę i p. doktor przepisała mi gynalgin. Czy to jest dobry
    lek na nadżerkę? W ulotce nic nie pisze na temat nadżerki.
    I jeszcze jedno. Gdy używam tych tabletek (dopochwowo) odczuwam znaczny
    dyskomfort, tzn. obfiice wypływa ze mnie ta tabletka, a nawet po podmyciu się
    czuć nadal jej nieprzyjemny zapach, co znacznie uniemozliwia mi współżycie,
    jest to dość krępujące.... Może, więc używam ich niepoprawnie?
    Edytor zaawansowany
    • 03.09.03, 21:26
      Niestety tak jest z globulkami, że podczas ich stosowania częściowo wypływają.

      +Co do współżycia, to moim skromnym zdaniem raczej bym je odradzała podczas
      kuracji lekami dopochwowymi. Wstrzemięźliwość na ten czas nie zaszkodzi, aby
      były rezultaty. Dziwne, że ginekolog nie zwrócił na to uwagi.
      • 03.09.03, 21:52
        czanya napisała:

        > Niestety tak jest z globulkami, że podczas ich stosowania częściowo wypływają.
        >
        > +Co do współżycia, to moim skromnym zdaniem raczej bym je odradzała podczas
        > kuracji lekami dopochwowymi. Wstrzemięźliwość na ten czas nie zaszkodzi, aby
        > były rezultaty. Dziwne, że ginekolog nie zwrócił na to uwagi.
        No właśnie lekarz nic nie powiedział, o tym by sie powstrzymać... A z drugiej
        strony słyszałam też, że nie jest to konieczne...
    • 04.09.03, 15:40
      ja wlasnie tez jestem w trakcie leczenie nadżerki. Lekarka zapisala mi jakies
      tabletki MAcmiror czy cos (37 zł opakowanie) a potem mam brac Sterovag. W tych
      pierwszysch jest napisane ze sa na grzybice a te drugie na grzybice i nadzerke.
      Niestety urok brania tych tabletek jest taki ze zawsze beda wyplywac (no skoro
      sie je tam wciska smilePoza tym na pewno nie mozna wspolzyc w trakcie
      przeprowadzania kuracji
      Pozdrawiam
      • 04.09.03, 17:03
        Stosowalam Gynalgin i wydajee mi się,ze nawet w ulotce jest zaznaczone aby nie
        współżyć w trakcie stosowania
        Osobiście nie miałam problemow z wypływaniem,ale słyszałam, że zdarza się (tak
        samo jak dyskomfort-czucie że globulka tam siedzi) przy zbyt płytkim włożeniu
        Gynalgin jest bardzo często stosowany właśnie przy nażerkach,aby zachamowac
        rozwój stanu zapalnego
        • 04.09.03, 18:10
          Wracając do "wypływania", najlepiej zakładć globulki na noc, wtedy nie czuć
          dyskomfortu, jak coś sobie płynie smile) , a na dzien mozna włożyć wkładkę...
    • 04.09.03, 18:27
      to lek na stany zapalne, a nie na samą nadżerke. wypływać musii koniec. taki
      urok. pachnie wyjątkowo brzydko. jeśli chodzi o stosunki w trakcie kuracji to
      mi je odradzano. zadziałał skutecznie.
      --
      gg:3690978
    • 06.09.03, 22:43
      Tabletkę przed załoz.eniem do pochwy należy zmoczyć w wodzie- no i w takeij
      suytuacji lepiej nie współżyć- nie wiem czy objawy- chodzi o upławy i zapach
      po współżyciu nie są racej zwiazane z zakażeniem, a nie stosowaniem gynalginu
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.