• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

problem z metronidazolem dopochwowo Dodaj do ulubionych

  • IP: *.aster.pl 10.05.08, 19:05
    Gin zapisal mi metronidazol tabletki dopochwowe. Wkładam na noc. Ale te
    tabletki w ogole nie chcą się rozpuszczać, tak ze wieczorem przed pojsciem
    spac wyciągam z pochwy tą którą się nie rozpuściła...Co jest nie tak??
    Edytor zaawansowany
    • Gość: ewaq IP: *.tpnet.pl 10.05.08, 20:02
      moze powinnas je lekko zmoczyc w wodzie przed aplikacja. W szpitalu
      o takim sposobie na globulki dopochwowe mowily pielegniarki.
    • 11.05.08, 11:21
      Ja wydłubywałam,moczenie nie pomogło.
      --
      "Mój mózg,to mój drugi ulubiony organ".
      (Woody Allen)
    • 11.05.08, 11:51
      wydłubywałaś ???????
      a po diabła ?
      skoro się nie rozpuściła w nocy to prędzej czy pózniej by się rozpuściła i sama wyleciała w ciągu dnia
      • 11.05.08, 14:39
        Chyba nigdy nie brałaś metronidazolu.Te tabletki się nie rozpuszczały i nie
        wypływały,tylko gromadziły w środku.
        --
        "Mój mózg,to mój drugi ulubiony organ".
        (Woody Allen)
    • Gość: ela IP: *.aster.pl 11.05.08, 23:34
      hmm, wiec co robic??
    • 13.05.08, 12:33
      miałam przepisane przez lekarza i wybrałam 9 po czym musiałam
      przestać ponieważ dostałam takiego swędzenia że ciężko było
      wytrzymać a leśli chodzi o rozpuszczanie to czasami wypadała mi w
      ciągu dnia po włożeniu a czasem nie czyli niewiem myślę że się
      rozpuszczały
      • Gość: ojku IP: *.adsl.inetia.pl 23.09.08, 16:27
        piszę z tego samego powodu - mam przepisane te tabletki i nie wiem co się
        dzieje, bo właśnie zauważyłam to samo - w przeciwieństwie do innych globulek
        dopochwowych te się nie rozpuszczają i zastanawiałam się już czy nie trzeba ich
        jakoś inaczej stosować a w ulotce nic o tym nie pisze. niedługo idę do lekarza
        na kontrolę i się zapytam o to, jeśli mi odpowie to dam znać
        • 23.09.08, 17:02
          Może warto zmienić na inną postać,ja teraz biorę metronidazol w
          czopkach,niestety skutki uboczne w postaci nudności tak samo dokuczliwe.
          --
          "Mój mózg,to mój drugi ulubiony organ".
          (Woody Allen)
          • Gość: Gosia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.12.08, 13:50
            mam tak samo wkładam i się w ogóle nie rozpuszczają....czy ktoś już
            wie o co chodzi???????Prosze o odpowiedź...
            • 06.12.08, 14:03
              Faktycznie dziwne, u mnie sie rozpuszczaly i wracaly w postaci "twarozku" na wkladce.
              --
              http://images49.fotosik.pl/33/c0194fb46e7b99ff.jpg
    • Gość: eli IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.01.09, 19:53
      Dziewczyny,
      podciagam watek, bo mam ten sam problem- tzn. do dzis tabletki rozpuszczaly sie,
      ale zostawalo mnostwo bialego osadu, ale to wydawalo mi sie normalne. Jednak
      dzis wypadlo pol tabletki i tak sie zastanawiam, czy powinno sie te "resztki"
      wymywac ze srodka, czy nie? Bo chyba to mogloby zaburzyc kuracje, tak sadze. Czy
      wy po prostu zostawialyscie to wszystko wlasnemu biegowi, czy mylyscie rowniez
      troche w srodku?
      Dzieki za odpowiedzi smile
      • 29.01.09, 21:37
        U mnie dwie tabletki rozpuściły się całkiem a jedna wyleciała dzisiaj rano ale
        chyba ja za płytko wsadziłam, przynajmniej tak mi się wydaje. Zobaczymy jak
        bedzie dalej.
      • 31.01.09, 23:26
        Bron Boze, nic w srodku nie myj! I tak juz masz pewnie zaklocone pH pochwy , a
        mydlo piana czy cokolwiek jeszcze to pogorszy. Nie dlubac, co wypadnie to
        wyoadnie , co nie wypadnie nic sie z tym nie stanie, samo sie wykruszy.Potem na
        wszelki wypadek jakies czopki z Lactobacillusami az do wybrania opakowania- zeby
        przywrocic rownowage.
        • Gość: eli IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.09, 11:39
          Nie no,zadnego mydla i piany nie mialam na mysli smile raczej wyciagniecie tego,co
          "zalega" i umycie sama woda... W kazdym razie, dzis ostatnia tabletka, na
          szczescie.
          Dzieki za odpowiedzi smile
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.