Dodaj do ulubionych

brak miesiączki-->co robić??????

18.05.08, 18:17
witam was,

Mam problem , mianowicie nie mam już miesiączki od dwóch miesięcy,
w > ciązy raczej nie jestem ..byłoby widac..a po drugie byłam u
> ginekologa 28 marca, wiec cos by zauważyła..wkoncu robiła mi USG a
> potem miałam badania bakteriologiczne ..więc chyba by to coś
> wykazało prawda..
>ostatnią miesiączkę miałam 25 LUTEGO!!!!wiem wiem
> masakra juz dwa meisiace po terminie kolejnej....

> Dziewczyny pomóżcie???
Edytor zaawansowany
  • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.05.08, 18:39
    wciąz masz anoreksje/bulimię?
  • well_ania 18.05.08, 19:38
    bulimia..tak...intensywna...to to??wpłyneło?..wkoncu dała osobie
    znać///
  • lilith76 18.05.08, 18:40
    Iść do gienkologa po coś na wywołanie, usg (sprawdzić czy nie ma torbieli, itp).

    --
    "Don't cook. Don't clean. No man will ever make love to a woman
    because she waxed the linoleum - "My God, the floor's immaculate.
    Lie down, you hot bitch." ~Joan Rivers ;D
  • agiee1988 18.05.08, 19:07
    oj, gdybym ja nie miala miesiaczki tak 2 miesiac cieszylabym sie

    ale czytalam kiedys art w gazecie, ze mlodej 25 letniej kobiecie zanikl okres.
    okazalo ze przechodzi menopauze
    --
    zrob cos dla mnie
    1) nie oraj sie tak moja osoba, sposobem zycia itd....
    2)gwiazda.poszkole.pl/29692
  • well_ania 18.05.08, 19:17
    troche sie ciesze..bo wkoncu tego nie lubimy..ale jednak z drugiej
    strony się martwię...bo jednak sygnalizuje to jakis problem...
  • Gość: zuza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.05.08, 19:16
    well_ania napisała:
    Dziewczyny pomóżcie???

    Nie prościej do ginekologa?
  • well_ania 18.05.08, 19:17
    czekam na wizyte..wiadomo jak u nas z darmowymi terminami....
  • Gość: zuza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.05.08, 19:18
    to już raczej powód do natychmiastowej wizyty prywatnej z USG
  • well_ania 18.05.08, 19:20
    jescze chybaw czesniej zorbie badania hormonalne bo i uslyszalam ze
    to moze meic wplyw na te moje skorne allergie..tzn lekarze mysla ze
    to allergie a moze to byc wynik zaburzen hormonalnych...wiec po
    badaniach zaraz polece do lekarza ..wiem zena zdrowie to akurat nie
    wart oszczedzac
  • well_ania 18.05.08, 19:18
    hmm.co chwilę chodze do lekarzy ...to allegolog to dermatolog...u
    ginekologa juz pisałam kiedy bylam.i nie mam pojecia co sie
    dzijee.....biore aantybiotyk na alergie..mam straszne problmey ze
    skora...biore UNIDOX..czy to moglowplynac na okres???
  • Gość: zuza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.05.08, 19:25
    zaraz
    jesli w ciąże zaszłaś w połowie marca, to lekarz wcale nie musiał zobaczyć tak
    wczesnej ciąży
    no, i zarodek to nie bakteria, żeby go badania bakteriologiczne wykazały
    poza tym - miesiączki nie masz juz od 3 miesięcy - zrobiłas choć raz test?
  • well_ania 18.05.08, 19:30
    robilam ale nei pamietam dokladnie kiedy...oj..chyba przy innej
    oakzji..wieec to mzoe byc nawet ciaza..ale sie zabezpieczalam..
  • Gość: zuza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.05.08, 19:33
    zaden srodek nie daje 100 proc. pewności
  • lilith76 18.05.08, 19:29
    Na ostatniej twojej ginekologicznej wizycie okres jeszcze ci się nie spóźniał, przynajmniej wg norm. Na zauważenie ciąży też było za wcześnie.
    Dobrym momentem było tak od połowy kwietnia. Czekaj na termin wizyty.
    Leki mogą mieć wpływ na zablokowanie cyklu.

    --
    "Don't cook. Don't clean. No man will ever make love to a woman
    because she waxed the linoleum - "My God, the floor's immaculate.
    Lie down, you hot bitch." ~Joan Rivers ;D
  • well_ania 18.05.08, 19:32
    wtedy było ok..i lekarka nawet mowialz ejestem w jakkiejs tam fazie
    cyklu..wiec gdyby byla to ciaza byc mzoe by to jednak dojrzała...
  • Gość: ewaq IP: *.tpnet.pl 18.05.08, 20:05
    moze by dojrzala, a moze nie. Miesiac to za wczesnie zeby zobaczyc
    ciaze.
    A jak masz bulimie to pewnie dlatego zanikl okres. Jesli chcesz miec
    kiedys dzieci, chcesz byc plodna - to skoncz z bulimia i idz szybko
    do ginekologa.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka