Dodaj do ulubionych

spadek Libido a pigułki

25.06.08, 14:30
Chciałabym poruszyć na forum powyższy temat i zapytać drogie koleżanki czy
pojawił się u was ten problem.
Mam 25 lat i biorę pigułki od 17 r.ż - z niewielkimi przerwami. Mam stałego
partnera, kochamy się, niedługo bierzemy ślub. Zawsze miałam ogromny
temperament i chętnie kochałam się z nim.. Od jakiś 2 lat widzę ogromny spadek
moich chęci, seks przestał mnie interesować.. Zauważyłam jednak pewną
właściwość - gdy odstawiam pigułki - gdy mam tą 7-dniową przerwę nagle
nabieram strasznej ochoty..a to nie czas na figle smile
Biorę od poczatku REGULON, niedawno zmieniłam na Jasminelle, ale dostałam
strasznego trądziku, źle się po nich czułam - także po 2 miesiącach je
odstawiłam i wróciłam do Regulonu..i jest jak jest..
Czy Wy drogie forumowiczki miałyście ten sam problem? Czy "żar" w związku
wygasł po 5 latach? Czy są jakieś metody, by to libido obudzić?
pozdrawiam smile
Edytor zaawansowany
  • marzeka1 25.06.08, 15:55
    Dużo kobiet biorących tabsy skarży się na spadek libido, poszukaj starszych wątków na forum, sporo tego było.
  • lilith76 25.06.08, 16:40
    To może się wiązać ze zmęczeniem organizmu pigułkami.
    Sporo jest takich wątków.

    --
    Bycie pisarzem to nie jest kwestia wyboru. Chyba, że nie chce
    się wstawać do pracy na siódmą. Ale jeśli ktoś ma tylko taki powód, powinien się zastanowić, czy nie lepiej zostać utrzymanką - obowiązki są proste i też można się wyspać. Piotr Siemion
  • gory_szalenstwa 25.06.08, 16:56
    Zmieniaj tabletki do skutku, aż znajdziesz te z którymi libido masz normalne,
    albo plastry.
  • Gość: kaśka IP: *.lublin.mm.pl 25.06.08, 22:46
    mam to samo biorę talletki od ok 5 lat od około 2 czuję to samo jak mam przerwę
    7 dniową jest ok iak zaczynam biac kolejną dawkę znowu jest spadek ja biorę triqlar.
  • sissy_sissy 26.06.08, 08:46
    a czy mogłybyście mi podesłać jakieś tagi - nie mogę nic odnaleść wcześniejszego..

    Lekarze mówią, że nie ma potrzeby robienia przerwy, bo dawka hormonów jest niska.. Mogłybyście mi polecić jakieś konkretne tabletki z niską zawartością hormonów, które na WAS zadziałały dobrze? Wiem, że każdy organizm jest inny, ale wybór tabletek przez lekarza, to tez czysta loteria, nigdy nie miałam robionych badań, wywiadu..
  • Gość: Baśka IP: *.toya.net.pl 26.06.08, 15:17
    Biorę Regulon od kilku miesiecy no i jesli chodzi o ochote na seks
    to nic sie nie zmieniło. Libido sie nie zmniejszylo ani nic.
    Wszystko w porządku.
  • sissy_sissy 27.06.08, 08:05
    to proponuję obserwować swój organizm - bo u mnie tez przez szereg lat było
    super - a ostatnio taki spadek, że hej.. nigdy nie wierzyłam w teksty tego typu,
    że "organizm sie zmęczył", czy "przyzwyczaił".. bo skoro tabletki działały przez
    kilka lat dobrze, to czemu nagle miałyby przestać mi służyć?
    czy np plastry są "mniej inwazyjne"
  • lilith76 27.06.08, 09:09
    Plastry odciążają jedynie wątrobę.

    --
    Bycie pisarzem to nie jest kwestia wyboru. Chyba, że nie chce
    się wstawać do pracy na siódmą. Ale jeśli ktoś ma tylko taki powód, powinien się zastanowić, czy nie lepiej zostać utrzymanką - obowiązki są proste i też można się wyspać. Piotr Siemion
  • szachula30 27.06.08, 19:09
    Zawsze, nawet na początku opakowania, miałam spadek libido i to praktycznie do
    zera. Tabletki to fajne zabezpieczenie, ale stwierdziłam, że dla mnie cena jest
    trochę zbyt wysoka i zrezygnowałam z tabletek. To jednak wpływ hormonalny na
    organizm...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.