IP: *.acn.waw.pl 06.07.08, 23:44
mam bardzo podwyzszony hormon DHEA-czy ktos moze wie co to oznacza?
wizyta u endorynologa dopiero za kilka dni i zaczynam sie denerwowac.
Edytor zaawansowany
  • 07.07.08, 09:30
    dhea są to hormany wydzialane przez nadnercza. Przyczyny mogą być
    różne od błachych po gózki. Nie ma się co martwić na zapsas
    endokrynolog jak jest dobry powinien pomóc
  • Gość: gosc IP: *.icpnet.pl 07.07.08, 19:42
    jeśli oprócz podwyższonego dhea nie masz innych objawó, to nie ma
    się czym przejmować - będziesz brać leki (niestety nawet kilka
    miesięcy) i z głowy
  • Gość: Q IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.07.08, 22:02
    u mnie się od tego zaczęło a skończyło na gruczolaku nadnerczy.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.