Dodaj do ulubionych

pęknięcie naczyńka w oku

22.10.08, 14:08
nastąpiło u mnie tak rozlegle, że praktycznie całe oko mam w kolorze redsad.
Czy macie doświadczenie kiedy toto przestanie być tak bardzo widoczne?.
Okulista zalecil mi leki, które sie w takich przypadkach daje. Alena pytanie
kiedy będe wygladać jak człowiek powidział, że to zalezy od indywidualnych
właściwości. nie przeczę ale chciałabym wiedzieć czy to potrwa tydzien czy rok
( przesadzam) . jakiś rząd wielkości. Może macie doświadczenia?
pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • 22.10.08, 19:24
    Moja znajoma /ok.55 lat/ miała podobnie. Przeszło po ok. tygodniu.
  • 22.10.08, 20:33
    HEJ!
    też podobny wątek mam poniżej, ja na razie bez leków tylko
    rutinoscorbin i wapno. No nie znika, a już od trzech dni, choć nie
    boli tyle. Jak dużo śpię i nie ruszam za wiele oczami to jest spoko.
    --
    Bouncing off of Clouds we were Is there a love Lost and Found ?

    Make it easy Make this easy It's not as heavy as it seems
  • 22.10.08, 20:34
    Ach - wiesz może czemu to tak? Zrobiłaś coś? Bo u mnie zupełnie bez
    przyczyny...
    --
    Bouncing off of Clouds we were Is there a love Lost and Found ?

    Make it easy Make this easy It's not as heavy as it seems
  • 23.10.08, 14:37
    bez przyczyny-przynajmniej swiadomejsad a szkoda bo moznaby sie wtedy wystrzegac
    złego a nie chodzic po deszczu w przyciemnianych okularach ( przyklad wlasny)
  • Gość: ...K... IP: 78.131.185.* 25.10.08, 15:32
    tez tak mialam... u mnie to trwalo ponad 3 tygodniesad( ale ja mialam
    male to i niczym nie leczylam
  • Gość: tutti_frutti IP: *.acn.waw.pl 26.10.08, 20:43
    dobrze, że byłaś u okulisty. Pęknięcie naczynka to z reguły nic
    poważnego, ale lepiej sprawdzić ciśnienie wewnątrzgałkowe. Powodem
    pęknięcia może być przemęczenie (np. długa praca przy komuputerze),
    stosowanie niektórych leków (mi często pękają, jak biorę Cirrus lub
    podobne leki na zatoki), katar (i dmuchanie nosa), podobno nawet
    przyjmowanie dużej ilości suplementów diety z nienasyconymi kwasami
    tłuszczowymi. Jeśli okulista był spokojny i zrobił konieczne
    badania, nie masz powodu do zmartwień. Narazie pozostaje rutyna
    (najlepiej rutinoscorbin) i nieprzemęczanie oczu.
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.10.08, 21:45
    Zazwyczaj powodem takich pęknięć jest przemęczenie ( np. moja koleżankę to
    spotkało podczas sesji..)Stosuj się do zaleceń okulisty a powinno być oksmile A po
    jakim czasie tu ustępuje..Bardzo różnie z tym bywa. Do 3 tygodni.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.