Dodaj do ulubionych

Odstawienie pigułek a brak miesiączki

IP: *.eti.pg.gda.pl 09.01.09, 12:28
Proszę o poradę. Dwa miesiące temu odstawiłam tabletki
antykoncepcyjne po 5 latach zażywania. Po pierwszym miesiącu nie
brania tabletek dostałam normalną miesiączkę po 30 dniach. W tej
chwili minęło już 36 dni od ostatniej miesiączki i następna nie
nadeszła. Przez ostatni tydzień najpierw miałam kolkowe bóle brzucha
z prawej strony, dość silne bo nawet pojechałam do lekarza
dyżurujacego, który stwierdził, że pewnie boli mnie jajnik. Po
trzech dniach ten ból przeszedł i zaczęłam mieć bóle podobne do
miesiączkowych tylko o mniejszym nasileniu. Dzisiaj już mnie nic nie
boli, a miesiączki nie dostałam. Test ciążowy robiła 2 dni temu i
wyszedł ujemny. Do lekarza mogę pójść dopiero w środę i zrobię to
jeśli nie dostanę miesiączki. Zastanawiam się czy to przedłużenie
trwania cyklu może wynikać z odstawienia tabletek czy tez może być
inna przyczyna i co z tym zrobić? A może powinnam jeszcze raz
powtórzyć test ciążowy? Wprawdzie się zabezpieczaliśmy, ale zawsze
coś mogło się wydarzyć.
A gdyby okazało się, że to ciąża, to czy mam szansę na zdrowe
dziecko, jeżeli to był dopiero drugi cykl po odstawieniu pigułek?
Edytor zaawansowany
  • zoofka 09.01.09, 12:33
    najpierw sprawdź poziom bHCG czy jesteś w ciąży, a potem się martw.

    > A gdyby okazało się, że to ciąża, to czy mam szansę na zdrowe
    > dziecko, jeżeli to był dopiero drugi cykl po odstawieniu pigułek?

    TAK.
    --
    ------------------
  • Gość: Ligeja IP: *.customer.alfanett.no 09.01.09, 19:26
    Moim zdaniem nie ma potrzeby powtarzania testu, czekaj cierpliwie do środy. A
    potem ewentualnie zrób usg "dowcipne" - miałam podobny problem, mój lekarz
    próbował wmówić mi, że ból jest związany z zapaleniem przydatków, a okazało się
    że to torbiel (podobno często powstają po odstawieniu pigułek branych przez
    wiele lat, w moim przypadku 7). Co do ciąży, to dlaczego miałabyś nie mieć szans
    na zdrowe dziecko?
  • pysiaaa1 16.01.09, 14:20
    i co powiedzial lekarz?
    ja odstawilam tabletki w pazdzierniku - w listopadzie normalnie
    okres i od tanmtej pory cisza-
    w grudniowym terminie okresu jakies plamienia - odczekalam troche
    zrobilam test i nic nie wyszlo ( mzoe za wczesnie) zbliza sie
    kolejny termin okresu i nadal nic- jestem ciekawa co u ciebie
    stwierdzil- zanim zrobie kolejny test ciazowysmile
  • Gość: emka IP: 91.104.93.* 17.01.09, 00:13
    A co wy byście chciały? żeby po tylu latach sztucznego sterowania gospodarką
    hormonalną organizm nagle zachowywał się jak szwajcarski zegarek?
    Cierpliwości-tak na chłopski rozum to chyba jest to niezły szok dla układu
    hormonalnego,że coś miał dostarczane, a tu nagle nic.
    Jedne po zaprzestaniu mają regularne okresy (ja po 12 latach jak w zegarku), a
    inne nie od razu. Sam fakt,że po odstawieniu ma się np. 3 cykle regularne nie
    znaczy,że następne też takie będą. Czasami organizm potrzebuje i roku żeby dojść
    do siebie.
    Do gina trzeba iść.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka