za duzo meskich hormonow? Dodaj do ulubionych


witam smile))
Hmmm... nadmierne owlosienie, ciemne, w niechcianych miejscach, ktore nikiedy
zwyczajnie krepuja.Ciemny wasik, ciemne wloski na posladkach...Jest to
skutkiem nadmiernej ilosci meskich hormonow?W ulotce informacyjnej o
tabletkach Cilest przeczytalam:"U kobiet,ktorych organizm produkuje nadmierne
ilosci meskich hormonow(co objawia sie tradzikiem, lojotokiem i nadmiernym
owlosieniem) nastepuje poprawa lub calkowite ustapienie tych nieprzyjemnych
dolegliwosci".Czy ma to faktyczne odniesienie w rzeczywistosci?
pozdrawiam i czekam na odpowiedz smile
Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.